Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2025-12-25, 12:19
Medlem
Det är vanligt att kvinnor runt 25 (och yngre) fantiserar om äldre män.
Det är för att kvinnorna inte är vuxna än. Som man ska man låta dom få vara ifred.
Hon bör vara minst 30.
Citera
2025-12-25, 16:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Om det finns någon gift man som är 50+ eller ännu hällre 60+ så skulle jag gärna vilja höra era tankar om detta.

Jag är 60, inte gift men i förhållande sen ung. 15 år tillbaka med en kvinna jag absolut inte vill tappa. Men om vi säger att jag skulle vilja gambla lite med mitt förhållande, vad kan jag få tag i för snyggt som 60-åring då? Nej, som gammal farbror är man ju bara så jävla körd på köttmarknaden som det bara går att vara.
Citera
2025-12-25, 17:04
Medlem
Kleiners avatar
Beror på vad du har att erbjuda

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag är 60, inte gift men i förhållande sen ung. 15 år tillbaka med en kvinna jag absolut inte vill tappa. Men om vi säger att jag skulle vilja gambla lite med mitt förhållande, vad kan jag få tag i för snyggt som 60-åring då? Nej, som gammal farbror är man ju bara så jävla körd på köttmarknaden som det bara går att vara.
Citera
2025-12-25, 17:06
Medlem
Comitiums avatar
En del äldre män, oklart hur många, har en längtan efter att ligga med unga tjejer, men andra inte.
Citera
2025-12-25, 17:17
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Beror på vad du har att erbjuda

Skönt att det ändå finns ärliga kvinnor som kan erkänna att erbjuder en man bara tillräckligt så åker småbyxorna av och knäna upp mot öronen snabbare än man hinner säga flaska.

Citera
2025-12-25, 17:45
Medlem
Kleiners avatar
God jul

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Skönt att det ändå finns ärliga kvinnor som kan erkänna att erbjuder en man bara tillräckligt så åker småbyxorna av och knäna upp mot öronen snabbare än man hinner säga flaska.

Citera
2025-12-25, 17:49
Medlem
Kronbefallningsmans avatar
Idealet är 19 år oavsett ålder. Ity att sexualiteten är ett uttryck för fortplantning, och 19-åriga tjejer står på sin fertila höjd.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in