Har inte huvet i en sån......
Har däremot lärt mig att allt inte är svart/vitt.

Själv gift sen 40 år, har passerat de första 60 och är löjligt förälskad fortfarande i samma kvinna.

Men tyvärr tog min frus all form av sexlust slut när hon fyllde 34 år. Det var en katastrof för oss bägge två all hennes lust tog slut på ½ år. Hon fick ett hormonfel som gjorde att allt bara försvann och i augusti det året sa hon att hon äcklades av att bara tänka på sex.....
Vi har fått hjälp av både sexologer, gynekologer, psykologer och en kurator som min fru pratat tusentals gånger med.
Hon har bett mig försöka träffa någon mysig kvinna för sköna sensuella lekstunder. Kanske en som också är gift men som inte får nog inom äktenskapet.
Men jag kan inte tända på unga tjejer som hör av sig ibland. Ledsen de ser så söta och gulliga ut men ack de är ju bara "småbarn" föredrar kvinnor som vet vad det handlar om.
Kvinnor som uppskattar en kelsjuk kille en kille som längtar efter få smeka en kvinna, få kyssa slicka de underbara brösten få känna hur en kvinnas förtrollande sagolika förlösande sköte kramar lemmen....
Inte en ung oerfaren tjej en tjej som borde försöka träffa killar i sin egen ålder någon som de ev kan bilda familj med. Oavsett om de vill ha en tjej eller kille jag har inte rätt döma någon eller avgöra om de lever i "synd" alla måste leva sina egna liv.
Så för min del har jag ingen längtan efter en ung tjej men vet många andra i min ålder som gärna vill ha en ung tjej helst en oskuld..... är nog knäpp

för kan inte förstå dem.
Men tycker nog att alla har rätt leva sina egna liv.
Men vet att jag önskar Dig som läser detta ett underbart fortsatt liv i varje fall.