• 5
  • 6
2025-02-12, 23:17
Medlem
Dalulvens avatar
Unga tjejer, 18-25, är väldigt söta, och man häpnas ibland av helt otroliga former, kurvor och färger.

Men samtidigt är de så späda och små, på något vis. Perfekta och oförstörda.

Det är i realiteten inget för skröppelgubben.

Känner mig mer hemma och trygg med 30+, så här i 50-årsåldern.

Fast där är det av någon anledning svårare att intressera någon. Magnetismen har upphört.

Eller så är plånboken alldeles för tom ...

Ser dagligen äldre tjejer, i min egen ålder och uppåt, som är attraktiva.

Hur som helst är personligheten och en positiv energi det allra viktigaste.

Numera sitter Tjuren Ferdinand helst under sin korkek, och läser en bok eller nåt.
Citera
2025-02-13, 00:06
Citat:
Ursprungligen postat av Hashmonstret
Män som är 50+ och har varit gifta i många år, känner de ett begär att ändå ligga med unga tjejer (alltså tjejer i 20 års åldern)? De älskar sin fru och allt men finns begäret där? Om det finns, tror ni att de hade tagit tillfället i akt att vara otrogna för att ge utlopp för detta begär om tillfället hade uppstått? Jag vet att vi som är yngre inte vet men jag vill gärna veta era spekulationer. Om det finns någon gift man som är 50+ eller ännu hällre 60+ så skulle jag gärna vilja höra era tankar om detta. Kanske det har tagits upp kompisar emellan. Spekulera på, jag är nyfiken.

Har alltid föreställt mig att det är så men nu när man själv närmar sig de sextio så nej absolut inte. Har aldrig hört någon i min bekantskapskrets ens prata om det utan det är någorlunda jämnåriga som gäller.

Händer att yngre damer i säg 20-25-årsåldern försöker flirta, typ på ICA och liknande, och reagerar väl mest som ett stort frågetecken på det.

Inte särskilt intresserad av mycket yngre än mig själv, handlar egentligen inte om något slags moraluppfattning utan det är helt enkelt en naturlig preferens.
Citera
2025-02-13, 00:32
Medlem
Ja, det gör dom. Ser hela tiden hur äldre gubbar trånar och suktar efter min flickvän som är 16.
Citera
2025-02-13, 08:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Har alltid föreställt mig att det är så men nu när man själv närmar sig de sextio så nej absolut inte. Har aldrig hört någon i min bekantskapskrets ens prata om det utan det är någorlunda jämnåriga som gäller.

Händer att yngre damer i säg 20-25-årsåldern försöker flirta, typ på ICA och liknande, och reagerar väl mest som ett stort frågetecken på det.

Inte särskilt intresserad av mycket yngre än mig själv, handlar egentligen inte om något slags moraluppfattning utan det är helt enkelt en naturlig preferens.

Klart de trånar efter tonårsjäntor, bara att de inte vill medge det.

Kan även vara jävligt svårt att få ur en del att de springer till prostituerade också.

Nej, män är djur, glöm aldrig det.
Citera
2025-06-29, 11:28
Medlem
Vet inte hur det är för gifta män, men jag är singel och vill ligga med en tjej som blir 18 i år.
Citera
2025-06-29, 12:31
Medlem
Bret-Harts avatar
Det är naturligt betingat och helt normalt, män kan fortfarande få barn sent i livet och ur en biologisk synvinkel blir det då enklare då en ung kvinna är fertil
Citera
2025-06-29, 18:57
Medlem
Svar ja, i princip alla män oavsett ålder vill ligga med unga kvinnor.
En frisk man med testosteron finner en 18 åring mer attraktiv än hans 50 åriga halvfeta kärring med hår som en lesbisk vänsterextremist.

Se på alla kungar genom historien eller alla rika män, deras ligg är oftast inte i samma ålder som dom själv och är dom det så ser dom väldigt mycket bättre än den genomsnittliga kvinnan i den ålder.
Citera
2025-06-29, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hashmonstret
Män som är 50+ och har varit gifta i många år, känner de ett begär att ändå ligga med unga tjejer (alltså tjejer i 20 års åldern)? De älskar sin fru och allt men finns begäret där? Om det finns, tror ni att de hade tagit tillfället i akt att vara otrogna för att ge utlopp för detta begär om tillfället hade uppstått? Jag vet att vi som är yngre inte vet men jag vill gärna veta era spekulationer. Om det finns någon gift man som är 50+ eller ännu hällre 60+ så skulle jag gärna vilja höra era tankar om detta. Kanske det har tagits upp kompisar emellan. Spekulera på, jag är nyfiken.
Evolutionen gör att män vill föröka sig och sprida sina gener så mycket det bara går, inget man kan trolla bort.
Citera
2025-06-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster

Knappast nånting män talar öppet om direkt, precis som att en man inte talar öppet om att han knullat horor på sin resa till Thailand.
Citera
2025-06-29, 19:35
Lika ofta som unga tjejer vill ligga med äldre män.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in