Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-27, 22:36
  #1
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Det är ofta man hör folk tjata om hur den kvinnliga sexualiteten är kontroversiell och tabubelagd, och hur spännande, fint och frigjort det är med saker som fittkonst och obskyra utställningar som "belyser ett problem".

Vad är det man menar egentligen? Jag ser verkligen inte problemet, åtminstone inte här i Sverige. Snarare skulle jag väl vilja påstå att en naken kvinna rent generellt verkar vara mer uppskattat från båda könen än en naken man, om man ska se till vad som är mest estetiskt tilltalande. Men det kanske inte är det man menar?
Citera
2014-05-27, 22:41
  #2
Avstängd
WhippedCums avatar
Jag håller med. En "ren" kvinna är mer "heligt" än en "smutsig" man. Kvinnan skall också helst vara oskuld.
Citera
2014-05-27, 22:43
  #3
Medlem
kinesarsles avatar
Läs lite trådar här på Flashback. Så fort en tjej har haft fler än tio partners är hon förbrukad.
Citera
2014-05-27, 22:43
  #4
Medlem
detgillardus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Det är ofta man hör folk tjata om hur den kvinnliga sexualiteten är kontroversiell och tabubelagd, och hur spännande, fint och frigjort det är med saker som fittkonst och obskyra utställningar som "belyser ett problem".

Vad är det man menar egentligen? Jag ser verkligen inte problemet, åtminstone inte här i Sverige. Snarare skulle jag väl vilja påstå att en naken kvinna rent generellt verkar vara mer uppskattat från båda könen än en naken man, om man ska se till vad som är mest estetiskt tilltalande. Men det kanske inte är det man menar?
Det där är väl bara ursäkter för att några snyltande flumskallar ska få kalla sig "konstnärer" och glo på sin egen fitta? Det finns gott om arbetsbefriade inkomster i potten...
Citera
2014-05-27, 22:45
  #5
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Det är ofta man hör folk tjata om hur den kvinnliga sexualiteten är kontroversiell och tabubelagd, och hur spännande, fint och frigjort det är med saker som fittkonst och obskyra utställningar som "belyser ett problem".

Vad är det man menar egentligen? Jag ser verkligen inte problemet, åtminstone inte här i Sverige. Snarare skulle jag väl vilja påstå att en naken kvinna rent generellt verkar vara mer uppskattat från båda könen än en naken man, om man ska se till vad som är mest estetiskt tilltalande. Men det kanske inte är det man menar?
Vad har "en naken kvinna" med kvinnlig sexualitet att göra menar du?
Citera
2014-05-27, 22:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhippedCum
Jag håller med. En "ren" kvinna är mer "heligt" än en "smutsig" man. Kvinnan skall också helst vara oskuld.

LOL åk tillbaka till 1800 talet med din stängda oerfarna hjärna.
Låt mig återigen utbilda dig, man ska klicka ihop med sin partner, ha likadana intresse och mål i livet. En tjej kan ha misstolkat sin tidigare partner, inte gör det henne till värdelös luder bara för att hon haft en eller flera partner tidigare. Samma sak med män.
Citera
2014-05-27, 23:05
  #7
Avstängd
WhippedCums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestman22
LOL åk tillbaka till 1800 talet med din stängda oerfarna hjärna.
Låt mig återigen utbilda dig, man ska klicka ihop med sin partner, ha likadana intresse och mål i livet. En tjej kan ha misstolkat sin tidigare partner, inte gör det henne till värdelös luder bara för att hon haft en eller flera partner tidigare. Samma sak med män.


Det roliga med lågutbildade fjaskon som dig är att ni inte förstår vad andra menar och rusar DIREKT på att klaga. Jag vet inte om du är väldigt korkad eller bara väldigt socialt efterbliven då du upplevde min sarkasm som att jag var seriös Min poäng var att samhället på ett omedvetet eller medvetet plan i vissa fall tycker att tjejer som inte är oskulder är smutsiga som har knullat. Jag tycker självklart detta är fel.
Citera
2014-05-27, 23:05
  #8
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Läs lite trådar här på Flashback. Så fort en tjej har haft fler än tio partners är hon förbrukad.

Jag skulle också känna mig rätt förbrukad om jag hade haft fler än 10 partners och misslyckats med dem alla, där enda gemensamma nämnaren i förhållandena var jag.

Om personen själv inte inser att detta är ett problem för dem är det ett tecken på en narcissistisk och skönmålad självbild.
__________________
Senast redigerad av bithax 2014-05-27 kl. 23:09.
Citera
2014-05-27, 23:08
  #9
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag skulle också känna mig rätt förbrukad om jag hade haft 10 partners och misslyckats med dem alla, där enda gemensamma nämnaren i förhållandena var jag.

Det finns en anledning till varför det är en dålig ide att inleda ett förhållande med sådana personer.
Förbrukad? Förhållande?

Vem har pratat om att kvinnan skulle känna sig "förbrukad" eller att det handlade om spruckna förhållanden?

Det var kvinnans sexualitet det var frågan om - inget annat.
Citera
2014-05-27, 23:08
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhippedCum
Det roliga med lågutbildade fjaskon som dig är att ni inte förstår vad andra menar och rusar DIREKT på att klaga. Jag vet inte om du är väldigt korkad eller bara väldigt socialt efterbliven då du upplevde min sarkasm som att jag var seriös Min poäng var att samhället på ett omedvetet eller medvetet plan i vissa fall tycker att tjejer som inte är oskulder är smutsiga som har knullat. Jag tycker självklart detta är fel.

Ursäkta mig, jag är så dum, detta är Sverige, så visst borde du förlåta min dumhet?
Citera
2014-05-27, 23:11
  #11
Avstängd
WhippedCums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestman22
Ursäkta mig, jag är så dum, detta är Sverige, så visst borde du förlåta min dumhet?

Istället för att spinna vidare på ditt dumdristiga beteende så skulle du framstå som självsäker om du erkänt ditt misstag. JAG beundrar sådana människor.
Citera
2014-05-27, 23:11
  #12
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Förbrukad? Förhållande?

Vem har pratat om att kvinnan skulle känna sig "förbrukad" eller att det handlade om spruckna förhållanden?

Det var kvinnans sexualitet det var frågan om - inget annat.

Om man har så mycket lössläppt sex så är det också ett tecken på att något är fel i min mening.
Åsikten kanske inte delas av alla.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback