2014-05-26, 21:16
Medlem
All denna hype Runt SD får mig att fundera, Varför skrivs det så lite om FI's politik, Deras politik är ju den värsta tänkbara för ett starkt Sverige i framtiden, Är det bara dumma kvinnor som röstar på dom? inte finns det män som gör det?

Ni får gärna skriva va ni tycker, Varför Fi är "bra" eller dåligt. Ser inget i deras politik som gynnar Sverige.
MVH
Citera
2014-05-26, 21:19
Medlem
Unga tjejer, som blir trakasserade av blattar men inte vill rösta på SD.
Citera
2014-05-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfinitusPro
Unga tjejer, som blir trakasserade av blattar men inte vill rösta på SD.
du har en poäng där.
Citera
2014-05-26, 21:21
Medlem
Dr.Spins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoftishBullen
All denna hype Runt SD får mig att fundera, Varför skrivs det så lite om FI's politik, Deras politik är ju den värsta tänkbara för ett starkt Sverige i framtiden, Är det bara dumma kvinnor som röstar på dom? inte finns det män som gör det?

Ni får gärna skriva va ni tycker, Varför Fi är "bra" eller dåligt. Ser inget i deras politik som gynnar Sverige.
MVH
Varför folk röstar på F! har beskrivits många gånger av både Goebbels och Bernays.

Människor är irrationella och emotionella. F! låter snällt men är precis som MP ren och skär ondska, eller idoti. Resultatet är dock detsamma oavsett vilket kommunistiskt hipsterparti man röstar på.
Citera
2014-05-26, 21:22
Medlem
Det är manshatande satanister och vissa kuvade män. Varför de gör det vet bara han där nere...
Citera
2014-05-26, 21:22
Medlem
plucaps avatar
Citat:
Instämmet. Förstår därför inte hur de kan få så "många" röster, och vilka röstar på dom??
Feminister är väl en lågoddsare.
Citera
2014-05-26, 21:24
Medlem
kinesarsles avatar
Jag är negativt inställd till F! generellt, men vissa saker gillar jag.

Sextimmars arbetsdag och medborgarlön är jag för, men dock ej båda samtidigt. Djur på cirkus anser jag också ska förbjudas. Köttfria måndagar på dagis är jag också för.

Däremot ser jag inte hur vi ska klara oss utan kärnkraft. Att ge papperslösa rätt till socialbidrag är också rätt konstigt. Då är det rimligare att kritisera vilka som får asyl och inte. Jag ser heller inget behov av ett tredje juridiskt kön. Även här tycker jag de riktar frågan fel. Varför ha juridiska kön alls? Att avskaffa försvaret känns också rätt ogenomtänkt.
Citera
2014-05-26, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Jag är negativt inställd till F! generellt, men vissa saker gillar jag.

Sextimmars arbetsdag och medborgarlön är jag för, men dock ej båda samtidigt. Djur på cirkus anser jag också ska förbjudas. Köttfria måndagar på dagis är jag också för.

Däremot ser jag inte hur vi ska klara oss utan kärnkraft. Att ge papperslösa rätt till socialbidrag är också rätt konstigt. Då är det rimligare att kritisera vilka som får asyl och inte. Jag ser heller inget behov av ett tredje juridiskt kön. Även här tycker jag de riktar frågan fel. Varför ha juridiska kön alls? Att avskaffa försvaret känns också rätt ogenomtänkt.
Ja, kanske det, men en medborgarlön enligt mig ökar till slöhet, samt tro jag de kommer förstärka ojämnheten mellan könen, högre skatt. så är inte positiv till det. Lite omorliskt(iallafall för mig) att få utan att ge. Köttfria måndagar har jag ingen koll på? Varför skulle det va bra/dålig, Ät eller inte ät.
Citera
2014-05-26, 21:32
Bannlyst
Jag tror det är lesbiska, HBTQ personer och zigenare som röstar på dem, och en de som tycker synd om tiggarna och skänker till dem.
Citera
2014-05-26, 21:34
Medlem
NasiBoois avatar
Unga kvinnor som är trötta på rovdjurskapitalism, utseendefixering, den fria sexualitetens konsekvenser (de begriper bara inte att symtom lindras men att det ärsjukdomen orsakar utbrotten) osv. De som blev kallade horor av blattar och gör den genialiska bedömningen att blattarna är aggressiva pga svenska mäns medskyldighet och arvskuld till europeisk kolonialsm... därför röstar dom på FI.
Citera
2014-05-26, 21:35
Medlem
RogerRogers avatar
Tja, statsvetaren Magnus Blomgren vid Umeå universtitet skräder inte orden i alla fall: "Fis väljare tillhör en väldigt bildad grupp människor".

http://www.dn.se/nyheter/sverige/sd-bryter-mark-runt-om-i-sverige/

Är detta det nya måttet för bildning i vänsterfästet Sverige, att man röstar på Fi? Gud hjälpe oss...
Citera
2014-05-26, 21:36
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ja, kanske det, men en medborgarlön enligt mig ökar till slöhet, samt tro jag de kommer förstärka ojämnheten mellan könen, högre skatt. så är inte positiv till det. Lite omorliskt(iallafall för mig) att få utan att ge.
Om jobben inte räcker till alla är det ingen mening att tvinga folk att söka jobb hit och dit. Dessutom är det väldigt många som helt enkelt inte kan säga upp sig från ett arbete de vantrivs på för att de helt enkelt inte har råd.
Citat:
Köttfria måndagar har jag ingen koll på? Varför skulle det va bra/dålig, Ät eller inte ät.
Vår köttkonsumtion är på tok för hög, och väldigt många idag har någon föreställning om att varenda måltid måste innehålla kött, så ja jag är för köttfria måndagar i skolor. Till de som klagar säger jag, ät eller låt bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in