Citat:
Fritt för alla utan att de vanliga makten ska kunna sätta agendan och styra diskussionerna..Nja, du har nog missförstått en del även där. Jag tror nog att syftet med Flashback är att alla åsikter ska kunna komma till tals. Detta oberoende av politisk övertygelse, ideologi, intressen osv.
Det finns inget som helst mål att hålla myndigheter, politiker eller andra särintressen borta. Snarare tvärtom. Vi uppmuntrar politiker eller andra offentliga personer som verkligen engagerar sig i Flashback.
Det finns inget som helst mål att hålla myndigheter, politiker eller andra särintressen borta. Snarare tvärtom. Vi uppmuntrar politiker eller andra offentliga personer som verkligen engagerar sig i Flashback.
Har jag fel om det?
Vore mycket bra att veta om det inte är så
Jag har rätt här också
Citat:
Det duger inte. Ni är otillräckliga. Bli fler och jobba smartare, fortare, bättre.
Jodå, däremot har du noll koll. Cirka 120 moderatorer sitter dagligen med tiotals pollar kring inlägg som är reklam, nära att vara reklam eller nästan reklam. Vårt förhållningssätt är inget nytt eller konstigt utan har mejslats fram och justerats under åren allteftersom nya fenomen uppträder på forumet.
Citat:
Är du från landet?
Du verkar dock precis dragit huvudet ur röven och upptäckt fenomenet.
Citat:
Du har inte greppat att cirkelargument är logiskt felslut, Bias
Exakt, äntligen verkar du ha greppat detta.
Citat:
Och då är det köpta FOX NEWS annonser som illuminerar våra svaga sinnen, Amen
För att vi tror att genom diskussion och att så många som möjligt får komma till tals och dissekera svåra eller kontroversiella frågor så blir det en större upplysning sammanlagt.