• 1
  • 2
2014-05-14, 19:32
Medlem
mmas avatar
Vad tror ni om kommande skivan? Jag r pepp!

http://www.blabbermouth.net/news/ent...ont-in-august/

Drygt detta med brket om namn osv. Men det r vl bara se framt antar jag.
Citera
2014-07-15, 22:25
Medlem
Plattan r ute nu.
Citera
2014-07-17, 18:18
Medlem
TheJesuss avatar
Jag tycker den r riktigt bra faktiskt. Har inte haft ngra frvntningar direkt. LG morrar p som i fornstora dar.
Citera
2014-07-18, 19:29
Bannlyst
Varfr har dom bytt namn till Entombed AD fr?

Jag har inte lyssnat p skivan n men jag tror inte att jag kommer bli besviken. Entombed brukar alltid leverera grymma album.
Senast redigerad av Skyttegrav 2014-07-18 kl. 19:33.
Citera
2014-07-18, 19:30
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyttegrav

Nya skivan tror jag blir kanon grym.

Brk om rttigheter till namnet. Har ju skett en viss ruljangs p medlemmar, vet inte om nn originalmedlem r kvar...?
Citera
2014-07-20, 14:46
Medlem
donaukinds avatar
Jag tyckte Serpent Saints var en helt okej skiva, s ska ta och lyssna igenom den nya. Som sagt, Entombed levererar alltid och det r inget larv med "testa ngot nytt" utan det r samma grymma musik att se fram emot.
Citera
2014-11-26, 15:38
Medlem
Webcomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Jag tyckte Serpent Saints var en helt okej skiva, s ska ta och lyssna igenom den nya. Som sagt, Entombed levererar alltid och det r inget larv med "testa ngot nytt" utan det r samma grymma musik att se fram emot.

Det r ett kommersiellt tnk att anvnda samma gamla formel om och om igen... obs jag klankar inte ner p Entombed/AD fr det.
Citera
2014-11-26, 16:00
Medlem
LilithSkovdes avatar
Skivan r ju grym!

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Brk om rttigheter till namnet. Har ju skett en viss ruljangs p medlemmar, vet inte om nn originalmedlem r kvar...?

L-G r ju originalmedlem i Entombed?

EDIT: 400 inlgg nu!
Citera
2014-11-26, 16:10
Medlem
schizophrenias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyttegrav
Frn Wikipedia: "I en intervju p Sweden Rock Magazine #3, 2014 meddelade bde L-G Petrov och Nico Elgstrand att namnet Entombed gs av de fyra originalmedlemmarna L-G Petrov, Alex Hellid, Uffe Cederlund och Nicke Andersson, och kommer inte anvndas tills vidare."
Citera
2014-11-26, 16:26
Medlem
Catapillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webcomic
Det r ett kommersiellt tnk att anvnda samma gamla formel om och om igen... obs jag klankar inte ner p Entombed/AD fr det.

Inte ndvndigtvis, om du gr samma skiva om och om igen drfr att du vet att det sljer D r det kommersiellt tnk men om du hller dig till en stil drfr att du brinner fr den stilen s r det helt ok!
Citera
2014-11-29, 17:18
Medlem
Webcomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catapilla
Inte ndvndigtvis, om du gr samma skiva om och om igen drfr att du vet att det sljer D r det kommersiellt tnk men om du hller dig till en stil drfr att du brinner fr den stilen s r det helt ok!

Om dom vet att musiken sljer s r det kommersiellt att fortstta i samma stuk oavsett om dom knner passion eller ej.. bandmedlemmar har ocks munnar hemma som mste mttas.
Citera
2014-12-01, 17:20
Medlem
Catapillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webcomic
Om dom vet att musiken sljer s r det kommersiellt att fortstta i samma stuk oavsett om dom knner passion eller ej.. bandmedlemmar har ocks munnar hemma som mste mttas.

Det spelar vl ingen roll? Om dom lirar stilen dom lskar r det vl troligtvis fr att dom lskar den, hade dom velat tjna feta pengar hade dom frmodligen inte bildat ett ddsband till att brja med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in