2015-06-17, 09:45
Medlem
Ngon som vet om denna r fristtare? 3-CMC r ju det. Vill blanda med 3-FPM.
Citera
2015-06-17, 09:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Ngon som vet om denna r fristtare? 3-CMC r ju det. Vill blanda med 3-FPM.
Ja, den r fristtare.

Mvh
Citera
2015-06-17, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ja, den r fristtare.

Mvh

Tack s mycket!
Citera
2015-06-18, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Okej, jo jag har haft ett gram hemma fr ett halvr sen men fegade ur pga att folk skrev massa varningar hr i trden.
Att man blev trgtnkt och tappade ord osv i flera veckor, endel pstod att de knde sig brnda i mnader.

r lite sugen p prva 4:an igen trots allt. Har prvat 3:an 2 ggr och den va ju godknd. Det r just kloret i som gr mig tveksam.. Tnker p att amfetaminvarianterna r rent av neurotoxiska.

I och fr sig r katinoner i regel mindre neurotoxiska n amfetaminer.

Har du testat flera gnger? Inga otrevliga bieffekter?

Mvh/Psy

Du borde nog snarare passa dig fr flour och brom om du r rdd rent molekylrt. Samt MDPV och dess analoger r heller ganska icke neurotoxiska!

Dock tror jag inte 3-FPM r srskilt neurotoxisk i sig men kan nog bli om man blandar med fel saker!

Ta bensodiazepiner, vldigt mnga som innehller kloratomer som inte r sskilt neurotoxiska, bland annat Diazepam.

Annat med Flunitrazepam (fattar inte varfr det r ett godknt lkemedel) och numera narkotikaklassade Flubromazolam (vilket var bra). Klonazolam dremot anser jag de kan lkemedelsklassa!
Senast redigerad av Elementary1 2015-06-18 kl. 00:18.
Citera
2015-06-18, 02:11
Medlem
Samt MDPV och dess analoger r inte heller speciellt icke neurotoxiska! Skulle det st! Brnner nog hjrnceller rtt friskt
Citera
2015-06-18, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1
Samt MDPV och dess analoger r inte heller speciellt icke neurotoxiska! Skulle det st! Brnner nog hjrnceller rtt friskt

Ungefr som en vanlig svenne p en lrdag dvs.
Citera
2015-06-18, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Ungefr som en vanlig svenne p en lrdag dvs.

Ja alkohol i mngder r inte bra. Men MDPV liksom. Den var ju helt sjuk. Som n psykotiskt tjackrus. En gng aldrig mer, misstog fr vanligt A dessutom.
Citera
2015-06-28, 00:40
Medlem
Tnkte bara dela med mig av mina erfarenheter av 4-cmc, jag testade detta frsta gngen fr par mnader senare, jag lskar ruset! Harmoniskt, ephoriskt.. Senast jag drog nt gram p ngra timmar var fr 2 dagar sedan... Jag lskade andra gngen med, kramade trd, var allmnt go i huvudet detta r den enda jag riktigt fastnat fr.. ven om den kan f en att se vissa saker jag kom in till polaren s var det ett litet solsken p en gnutta av vggen, jag trodde jag kom in i ett discotek inga biverkningar n s lnge mer n lite huvudvrk dagen efter
Citera
2015-06-28, 00:43
Medlem
KekeTGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av croize
Tnkte bara dela med mig av mina erfarenheter av 4-cmc, jag testade detta frsta gngen fr par mnader senare, jag lskar ruset! Harmoniskt, ephoriskt.. Senast jag drog nt gram p ngra timmar var fr 2 dagar sedan... Jag lskade andra gngen med, kramade trd, var allmnt go i huvudet detta r den enda jag riktigt fastnat fr.. ven om den kan f en att se vissa saker jag kom in till polaren s var det ett litet solsken p en gnutta av vggen, jag trodde jag kom in i ett discotek inga biverkningar n s lnge mer n lite huvudvrk dagen efter
Tror nog du tar lite fr mycket om du kramar trd och fr hallucinationer.
Citera
2015-06-28, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KekeTG
Tror nog du tar lite fr mycket om du kramar trd och fr hallucinationer.

Tog inte alls s mkt :s 90 kanske. Men trden va s mjuka s knde fr o krama dom
Citera
2015-06-28, 01:03
Medlem
KekeTGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av croize
Tog inte alls s mkt :s 90 kanske. Men trden va s mjuka s knde fr o krama dom
Hehe, whatever floats your boat
Citera
2015-06-28, 04:32
Medlem