Flashback bygger pepparkakshus!
2015-06-17, 09:45
Medlem
Någon som vet om denna är frisättare? 3-CMC är ju det. Vill blanda med 3-FPM.
Citera
2015-06-17, 09:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Någon som vet om denna är frisättare? 3-CMC är ju det. Vill blanda med 3-FPM.
Ja, den är frisättare.

Mvh
Citera
2015-06-17, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ja, den är frisättare.

Mvh

Tack så mycket!
Citera
2015-06-18, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Okej, jo jag har haft ett gram hemma för ett halvår sen men fegade ur pga att folk skrev massa varningar här i tråden.
Att man blev trögtänkt och tappade ord osv i flera veckor, endel påstod att de kände sig brända i månader.

Är lite sugen på pröva 4:an igen trots allt. Har prövat 3:an 2 ggr och den va ju godkänd. Det är just kloret i som gör mig tveksam.. Tänker på att amfetaminvarianterna är rent av neurotoxiska.

I och för sig är katinoner i regel mindre neurotoxiska än amfetaminer.

Har du testat flera gånger? Inga otrevliga bieffekter?

Mvh/Psy

Du borde nog snarare passa dig för flour och brom om du är rädd rent molekylärt. Samt MDPV och dess analoger är heller ganska icke neurotoxiska!

Dock tror jag inte 3-FPM är särskilt neurotoxisk i sig men kan nog bli om man blandar med fel saker!

Ta bensodiazepiner, väldigt många som innehåller kloratomer som inte är säskilt neurotoxiska, bland annat Diazepam.

Annat med Flunitrazepam (fattar inte varför det är ett godkänt läkemedel) och numera narkotikaklassade Flubromazolam (vilket var bra). Klonazolam däremot anser jag de kan läkemedelsklassa!
Senast redigerad av Elementary1 2015-06-18 kl. 00:18.
Citera
2015-06-18, 02:11
Medlem
Samt MDPV och dess analoger är inte heller speciellt icke neurotoxiska! Skulle det stå! Bränner nog hjärnceller rätt friskt
Citera
2015-06-18, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1
Samt MDPV och dess analoger är inte heller speciellt icke neurotoxiska! Skulle det stå! Bränner nog hjärnceller rätt friskt

Ungefär som en vanlig svenne på en lördag dvs.
Citera
2015-06-18, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Ungefär som en vanlig svenne på en lördag dvs.

Ja alkohol i mängder är inte bra. Men MDPV liksom. Den var ju helt sjuk. Som nå psykotiskt tjackrus. En gång aldrig mer, misstog för vanligt A dessutom.
Citera
2015-06-28, 00:40
Medlem
Tänkte bara dela med mig av mina erfarenheter av 4-cmc, jag testade detta första gången för par månader senare, jag älskar ruset! Harmoniskt, ephoriskt.. Senast jag drog nåt gram på några timmar var för 2 dagar sedan... Jag älskade andra gången med, kramade träd, var allmänt go i huvudet detta är den enda jag riktigt fastnat för.. Även om den kan få en att se vissa saker jag kom in till polaren så var det ett litet solsken på en gnutta av väggen, jag trodde jag kom in i ett discotek inga biverkningar än så länge mer än lite huvudvärk dagen efter
Citera
2015-06-28, 00:43
Medlem
KekeTGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av croize
Tänkte bara dela med mig av mina erfarenheter av 4-cmc, jag testade detta första gången för par månader senare, jag älskar ruset! Harmoniskt, ephoriskt.. Senast jag drog nåt gram på några timmar var för 2 dagar sedan... Jag älskade andra gången med, kramade träd, var allmänt go i huvudet detta är den enda jag riktigt fastnat för.. Även om den kan få en att se vissa saker jag kom in till polaren så var det ett litet solsken på en gnutta av väggen, jag trodde jag kom in i ett discotek inga biverkningar än så länge mer än lite huvudvärk dagen efter
Tror nog du tar lite för mycket om du kramar träd och får hallucinationer.
Citera
2015-06-28, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KekeTG
Tror nog du tar lite för mycket om du kramar träd och får hallucinationer.

Tog inte alls så mkt :s 90 kanske. Men träden va så mjuka så kände för o krama dom
Citera
2015-06-28, 01:03
Medlem
KekeTGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av croize
Tog inte alls så mkt :s 90 kanske. Men träden va så mjuka så kände för o krama dom
Hehe, whatever floats your boat
Citera
2015-06-28, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KekeTG
Hehe, whatever floats your boat

indeed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto