2015-07-02, 13:52
Medlem
orrecrists avatar
Ass lgg ner den helt, 3-cmc r astronomiskt bttre p alla sett & vis
Citera
2015-07-11, 00:49
Medlem
Scraps avatar
Man blir lite mysig, inte mer. Om den sedan r neurotoxisk s r det ju heller inte vrt det. Ne, suger nog i mig det jag har kvar men inget terkp blir det.
Citera
2015-07-28, 16:43
Medlem
Bestllt en gubbe 4-CMC och en nve butyrfentanyl.. r det ngon som provat gra speed ball p den blandningen eller ngot snarlikt? Vrt eller piss?
Citera
2015-07-29, 21:01
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fogelholk
Bestllt en gubbe 4-CMC och en nve butyrfentanyl.. r det ngon som provat gra speed ball p den blandningen eller ngot snarlikt? Vrt eller piss?

Jag skulle ta 4-CMC:t frst och sen nr ruset brja dala s skulle ett par sprayningar runda av det ganska fint. Men jag har fr mig att butyr och de andra fent-analogerna pverkar serotoninet lite vilket kanske kan vara lite risky. Jag skulle inte kombinera de bda samtidigt i alla fall.
Citera
2015-07-29, 23:45
Medlem
Citat:
Jag har skrivit om just fentanyl och dessa stimulanter i 3-cmc trden.
Ls i den trden s ser du ett utfrligt svar men fr att svara kort s JA, fentanyl (acetylfentanyl via rkning och IV) och olilka pyravaloner, 3-cmc, 4-cmc, 4-bmc tillsammans r riktigt bra men farligt om man gillar den typen av kombo.
Citera
2015-07-30, 17:02
Medlem
Fick hem mycket mrkliga, missfrgade(?) kristaller frn ch*ml*gal idag. Inte hunnit testa nnu s kan inte yttra mig om effekt. Ngon som vet mer?
Citera
2015-07-30, 19:39
Medlem
En Butyr upp i snoken tillsammans med en minidos cmc.. Precis lagom sknt det hr
Citera
2015-07-31, 04:00
Medlem
pmsls avatar
Denna substans kommer att klassas 18:e Augusti!

(FB) Trden i vilken vi rapporterar nr en substans blir klassad
Citera
2015-07-31, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
Denna substans kommer att klassas 18:e Augusti!

(FB) Trden i vilken vi rapporterar nr en substans blir klassad

Yaay d blir det snart nya roliga grejer att upptcka! 😜😊
Citera
2015-07-31, 18:09
Medlem
Sumangars avatar
Sitter och funderar p denna och 3-CMC, vad jag har lst i 3-CMC trden s verkar den bttre men vad jag lst i denna trden s verkar 4-CMC ge ett hrliga rus.. Har jag rtt?
Och ja juste.. vad r en bra start dos fr 4-CMC, samt 3-CMC? Inga"nybrjardoser" tack.
Har lng erfarenhet av t.ex 2MMC, mephedrone, MDMA.. osv..

Aldrig tagit denna frut, vill passa p innan den klassas.

Mvh!
Citera
2015-07-31, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumangar
Sitter och funderar p denna och 3-CMC, vad jag har lst i 3-CMC trden s verkar den bttre men vad jag lst i denna trden s verkar 4-CMC ge ett hrliga rus.. Har jag rtt?
Och ja juste.. vad r en bra start dos fr 4-CMC, samt 3-CMC? Inga"nybrjardoser" tack.
Har lng erfarenhet av t.ex 2MMC, mephedrone, MDMA.. osv..

Aldrig tagit denna frut, vill passa p innan den klassas.

Mvh!

Skulle brja nnstans mellan 50 och 100 mg.. Ger iaf mig en rtt schysst resa :P
Citera
2015-08-02, 14:25
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ass lgg ner den helt, 3-cmc r astronomiskt bttre p alla sett & vis

Citat:
Skulle brja nnstans mellan 50 och 100 mg.. Ger iaf mig en rtt schysst resa :P

Skitsnack, han r ju erfaren skriver han. Kunde lika grna varit jag som skrivit det inlgget. Brja med 200 mg (jag kr 200-250 mg per iv-panna), iaf om du snortar. Uv nybrjardos 100 mg.

Inte testat 3-cmc, men ls mitt svar i centralstim-butiker-trden fr att f en uppfattning om du kommer gilla ruset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in