Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-12, 21:58
  #1
Medlem
Någon som kör prolabs oljer och kan säga hur det gick för de?
Jag körde nyss testo e 16 veckor e4d och hoppa på en cutemix från prolab med testo p 150mg testo e/c 50/50 mg/ml
Och tren a från Lione lab 100ml/mg direkt! Har varit igång i 3 veckor nu och känner ingen ökning alls förutom en sjuk smärta varje gång efter jag injekterat! Idag fick jag en go kula på skinkan också! Har samma styrka som innan på testo e!
Kör 1 ml testo och 0.5 tren e2d för att höja trenet efter hand!
Dessa snabba ester ska ha kickat in redan! Börjar känna att prolabs testoplex jag har är fejk!
Har 30ml tren a och 40 ml testoplex och kommer köra totalt 80 dagar!
Någon som kör prolab nyligen får gärna lägga en åsikt!
Citera
2014-05-13, 17:09
  #2
Medlem
Ingen som vet något om prolab?
Citera
2014-05-13, 17:21
  #3
Medlem
BodyGods avatar
hör av dig till säljaren.
Citera
2014-05-13, 19:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
hör av dig till säljaren.

Enligt han så funkade bra på han och han har två vänner som tävlar med de säger han!
Sjukt att det inte funkar på mig! Känner inget extra alls på gymmet förutom när jag ska sticka då är det trögt att få in den! Beror på trenet skulle jag tro
Citera
2014-05-15, 07:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannetmannet
Enligt han så funkade bra på han och han har två vänner som tävlar med de säger han!
Sjukt att det inte funkar på mig! Känner inget extra alls på gymmet förutom när jag ska sticka då är det trögt att få in den! Beror på trenet skulle jag tro

Finns många prolab. Ni kanske ska klargöra att ni menar samma.
Samma sak med omega lab. Funnits minst 3 helt olika omega i sverige vad jag vet. Kan finnas fler.
Citera
2014-05-15, 13:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efedrin123
Finns många prolab. Ni kanske ska klargöra att ni menar samma.
Samma sak med omega lab. Funnits minst 3 helt olika omega i sverige vad jag vet. Kan finnas fler.

Vi kör exakt samma! Jag köpte från honom och han säger att alla han sålt till har varit nöjda!
Stod på -3 kg idag också! Efter min testo e kur känns de som jag börjar tappa mer och mer! Låg på 101 nu ligger jag på 98 :/
Hoppade på den här kuren direkt efter testo e kuren!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback