2020-11-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Deras engelska är knappast sämre än den genomsnittlige svenske medelålders mannen. Skillnaden är att folk brukar vara medvetna om sina brister och undvika att visa dem.

Ja,varför pratar han hela tiden i En stark resa? Hans "yes,I understand" och han har inte förstått nånting när Morgan frågar. Okej att han är dålig på engelska,men förstår man inte språket är man väl mest tyst?
Och hans eviga nervös-skratt,i tid och otid.

Nej,tacka vet jag Morgan som alltid skrattar efter en öl
Citera
2020-11-16, 21:27
Medlem
Alltså Ola-Conny är rätt manlig ändå, snygg kropp, nu är jag allvarlig, han verkar snäll också!
Citera
2020-11-17, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Båda deras kunskaper i engelska är skrattretande, har dom inte gått i skolan? Antar att bådas IQ matchar deras skonummer.
Det är en TV produktion, kom igen..............

En vacker dag vaknar dom också upp och undrar varför dom har förnedrats sig genom alla år.
Citera
2020-11-17, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefoureWing
Det är en TV produktion, kom igen..............

En vacker dag vaknar dom också upp och undrar varför dom har förnedrats sig genom alla år.
Vakna upp? Du har aldrig tänkt tanken att dom har diagnoser som inte går vakna upp ifrån?

Citat:
Ursprungligen postat av Julgranslisa
Alltså Ola-Conny är rätt manlig ändå, snygg kropp, nu är jag allvarlig, han verkar snäll också!
Tror dom är väldigt snälla båda två. För snälla kanske.
Citera
2020-12-17, 21:44
Medlem
Vad för typ av diagnoser eller bokstäver kan Ola. Conny och Morgan ha?

De har ju trotsallt jobb båda två och verkar sköta det galant och har fått en jorden runt resa betalt av tv.
Citera
2020-12-17, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vad för typ av diagnoser eller bokstäver kan Ola. Conny och Morgan ha?

De har ju trotsallt jobb båda två och verkar sköta det galant och har fått en jorden runt resa betalt av tv.

Morgan har gikt. I övrigt tror jag inte någon av herrarna har diagnoser. Du verkar tänka på det mentala. Jämför då dig själv med Morgan. Vem av er är stjärna i två tv-serier? Vem blev först mångmiljonär redan före tv-jobben? Vem hade besökt alla kontinenter redan innan tv-jobben? Vem köper alltid ny BMW som betalas kontant och vem bor i en stor fin villa som är betald?
Citera
2020-12-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Morgan har gikt. I övrigt tror jag inte någon av herrarna har diagnoser. Du verkar tänka på det mentala. Jämför då dig själv med Morgan. Vem av er är stjärna i två tv-serier? Vem blev först mångmiljonär redan före tv-jobben? Vem hade besökt alla kontinenter redan innan tv-jobben? Vem köper alltid ny BMW som betalas kontant och vem bor i en stor fin villa som är betald?

Vilken värld lever du i? Kanske att herrarna inte har fått någon diagnos fastställd av någon läkare, men att Morgon har någon diagnos inom autismspectrat är helt klart (och inget ont i det som du verkar tycka). Alla som har någon form av kunskap om den typen av funktionsvariationer har märkt det för länge sedan, men som sagt inget ont i det - tvärtom. Det tillför hans personlighet mycket tycker jag. Är du säker på att Morgan hade varit på alla kontinenter innan han blev känd från tv? Har då aldrig hört att han har varit på Arktis eller Antarktis.
Citera
2020-12-18, 08:47
Medlem
Citat:

Om vi ska vara noga så ärvde Morgan huset efter sina föräldrar
Citera
2020-12-18, 09:21
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Vem dricker sig redlös, bajsar på sig på färjan och är evig singel?

Finansiellt onekligen en framgång, men livet i övrig verkar lämna en del att önska.
Citera
2020-12-18, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om vi ska vara noga så ärvde Morgan huset efter sina föräldrar

Ja, Morgan är uppenbarligen även av välfungerande familj.

Hur många jobb har ni "friska" individer själva förresten? Morgan har ju under en stor del av sitt liv haft tre jobb samtidigt; på Gekås, som ersättningsbonde på helgerna och som tv-stjärna med tillhörande gig. När fick ni själva er första miljon? Morgan började aktiespara som 12-åring men ni som är så "friska" satte igång redan vid 7 eller?
Citera
2020-12-18, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Vem dricker sig redlös, bajsar på sig på färjan och är evig singel?

Att en anonym Flashbackare skriver en nedsättande kommentar om en uppburen samhällsmedborgare innebär inte att den anonyme Flashbackaren har rätt.

Citat:
Finansiellt onekligen en framgång, men livet i övrig verkar lämna en del att önska.

Morgan lever ju det liv alla önskar. Jobbar som fan. Rik. Bor i villa på landet. Kör ny BMW. TV-kändis. Tanterna på campingen står i kö för att få knulla. Gillar djur. Reser jorden runt.
Citera
2020-12-18, 09:34
Medlem
Citat:
Ja, Morgan är uppenbarligen även av välfungerande familj.

Hur många jobb har ni "friska" individer själva förresten? Morgan har ju under en stor del av sitt liv haft tre jobb samtidigt; på Gekås, som ersättningsbonde på helgerna och som tv-stjärna med tillhörande gig. När fick ni själva er första miljon? Morgan började aktiespara som 12-åring men ni som är så "friska" satte igång redan vid 7 eller?

Jag har ingen åsikt om Morgan överhuvudtaget. Har aldrig träffat honom och har bara sett programmet då och då. I ett av dessa berättade Morgan att han ärvt huset av sina föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in