2020-12-18, 09:52
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Morgan har gikt. I övrigt tror jag inte någon av herrarna har diagnoser. Du verkar tänka på det mentala. Jämför då dig själv med Morgan. Vem av er är stjärna i två tv-serier? Vem blev först mångmiljonär redan före tv-jobben? Vem hade besökt alla kontinenter redan innan tv-jobben? Vem köper alltid ny BMW som betalas kontant och vem bor i en stor fin villa som är betald?
Dessutom så ska ju Ola-Conny inneha en rejäl manslem och det smäller högt.
Citera
2020-12-18, 10:58
Medlem
Citat:
Morgan har gikt. I övrigt tror jag inte någon av herrarna har diagnoser. Du verkar tänka på det mentala. Jämför då dig själv med Morgan. Vem av er är stjärna i två tv-serier? Vem blev först mångmiljonär redan före tv-jobben? Vem hade besökt alla kontinenter redan innan tv-jobben? Vem köper alltid ny BMW som betalas kontant och vem bor i en stor fin villa som är betald?

Må vara en sanning att han har en bra inkomst och skulle ju i princip kunna tråkigt nog skaffa en thailändska som bor i hans hus och ger honom sex och mat men det verkar ju inte tilltala Morgan.

Har en kusin som är beroende av att umgås med sina föräldrar varje helg eftersom han har begränsade vänner, åker till sin sommarstuga och dricker cider för att bli full och kör skoter och fyrhjuling där samt bastu. Rätt fet och blyg som person , men visst, han har ju 200 000 sek sparade på sitt konto som han själv har jobbat för.
Citera
2020-12-18, 14:11
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Att en anonym Flashbackare skriver en nedsättande kommentar om en uppburen samhällsmedborgare innebär inte att den anonyme Flashbackaren har rätt.

Morgan lever ju det liv alla önskar. Jobbar som fan. Rik. Bor i villa på landet. Kör ny BMW. TV-kändis. Tanterna på campingen står i kö för att få knulla. Gillar djur. Reser jorden runt.
Intressant reflektion av en som själv är anonym Flashbackare.
Citera
2021-02-20, 18:08
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snegda
Folk som inte fattar att alltihop är skådespel..

Nej, det är inte skådespel. Detta är helt uppenbart.
Citera
2021-02-20, 18:10
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Vem av dom är mest korkad? Ola-Conny va?

Så här. Ola-Conny inser inte riktigt hur han själv är, men det gör Morgan.
Morgan är nog ett strå vassare.
Båda kämpar dock på tappert.
Citera
2021-02-20, 20:31
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Må vara en sanning att han har en bra inkomst och skulle ju i princip kunna tråkigt nog skaffa en thailändska som bor i hans hus och ger honom sex och mat men det verkar ju inte tilltala Morgan.

Har en kusin som är beroende av att umgås med sina föräldrar varje helg eftersom han har begränsade vänner, åker till sin sommarstuga och dricker cider för att bli full och kör skoter och fyrhjuling där samt bastu. Rätt fet och blyg som person , men visst, han har ju 200 000 sek sparade på sitt konto som han själv har jobbat för.
Morgan tror jag har någon neuropsykiatrisk diagnos, sannolikt Asperger eller högfungerade autism. Men han verkar bry sig föga utåt sett, men han funderar nog en hel del själv över detta en hel del. Sen tror jag nog att han gärna vill träffa någon, men han är föga intresserad av att "importera" en fru "bara för att" och det hedrar honom.
Citera
2021-04-02, 11:30
Medlem
OC verkar ju skön, en rolig typ.
Citera
2021-04-02, 14:18
Känns spontant som Ola-Conny är den smartare av de två, eller det kanske bara verkar så eftersom han är mer social?

Han har en fin motorcykel i alla fall, en Honda CB750 Four.
Citera
2021-04-02, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Känns spontant som Ola-Conny är den smartare av de två, eller det kanske bara verkar så eftersom han är mer social?

.

Alla som studerat frågan är överens om att Ola-conny är dum som ett spån och att Morgan är den smartare av de två.
Citera
2021-04-02, 15:11
Citat:
Alla som studerat frågan är överens om att Ola-conny är dum som ett spån och att Morgan är den smartare av de två.

Tror du har rätt. Jag har nog blivit lurad av Ola-Connys glappa käft. Morgan verkar vara mer av en tänkare.
Citera
2021-04-02, 16:49
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
"I april tappade företaget (Gekås) mycket inkomster, och han permitterades tillsammans med flera av sina medarbetare
– Visst kände jag oro, ångest och funderade om det skulle komma några oväntade räkningar. Jag hade en buffert, så jag visste hur jag skulle reda ut det. Men jag var orolig, och det var det nog fler än jag som var."

Är det några som borde ha buffertar så är det ju OC och Morgan, de borde ju fått ordentligt betalt under årens gång, både som "reklampelare" av Gekås, men framförallt av produktionsbolaget som producerat Ullared och En stark resa. Morgan har nog jävligt bra koll på pengar, men tror inte OC har lika bra koll och gärna låter pengarna rinna genom fingrarna. Men han borde ju ändå ha några miljoner.

Så mycket verkar de inte ha dragit in på dessa produktioner, verkar nästan som att de blivit utnyttjade.

https://www.allabolag.se/what/Wallgr...%20Ola%20Conny

Deras 2 bolag har bara drygt 1.5M totalt i kapital, trodde det skulle vara mycket mer. Sedan kanske de har fått privat lön också i detta arbete men omsättningen i bolagen är inte imponerande.
Citera
2021-04-02, 17:15
Medlem
godboys avatar
Citat:

Han har en fin motorcykel i alla fall, en Honda CB750 Four.
Här bedrar skenet, Morgan är betydligt smartare och han vet om det. Dock är OC mycket mer socialt kompetent så han är nog roligare att ha att göra med.
Citat:
OC lär ju inte vara smartast i stan, inte ens i Ullared, Morgan är betydligt smartare men har låg social kompetens.
Citat:
Tror du har rätt. Jag har nog blivit lurad av Ola-Connys glappa käft. Morgan verkar vara mer av en tänkare.
Normalt sett, ju mer någon pladdrar, desto mer floskler kommer det ur mun och det är sällan de lever upp till sitt snack i slutändan.
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Så mycket verkar de inte ha dragit in på dessa produktioner, verkar nästan som att de blivit utnyttjade.

https://www.allabolag.se/what/Wallgr...%20Ola%20Conny

Deras 2 bolag har bara drygt 1.5M totalt i kapital, trodde det skulle vara mycket mer. Sedan kanske de har fått privat lön också i detta arbete men omsättningen i bolagen är inte imponerande.
De lär ju få lön från GK.s också den lär inte synas där. Nu tror jag inte de får någon megalön från GK.s men de lär nog ha betydligt bättre än gängse medarbetare. Sen kan det ju mycket väl vara så att de även fått lön från produktionsföretaget.

Morgan är nog rätt tät, har för mig jag läst det, och huset han bor i lär ju vara betalt och han har nog fått lite arv från sina föräldrar.

OC är jag mer osäker på, men han lär ju vara den mindre ekonomiskt smarta av denna duo. Kan mycket väl tänka mig att han bränt ton av pengar på kvinnor, vin och nöjen. Det får man väl göra om man vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in