2020-08-30, 11:09
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Ola-Conny och Morgan är radarparet som synts flitigt i tv tillsammans, men nu verkar det som kompisarna glidit isär.
– Vi umgås inte på det sättet men vi har aldrig varit osams, berättar Morgan Karlsson.

https://www.expressen.se/noje/sannin...nnys-relation/
Jag läste faktiskt den artikeln i morse, och som förväntat så var den heeeeelt meningslös, den tillförde....absolut ingenting!

Kontentan var väl att de inte direkt umgås privat längre och att de kanske känt att de umgåtts lite väl mycket innan om inte annat i o m produktionen "En stark resa". Ja, det är väl ingen nyhet att det är påfrestande att resa med kompisar i vissa lägen, och det torde det väl verkligen varit under den skitproduktionen.

Både Ola-Conny och Morgan är ju rätt speciella på sitt respektive sätt. Morgan är ju rätt "aspig" (aperger) och OC är ju lite allmänt udda. Tycker kanal 5 utnyttjat dessa lite väl mycket. Tror dock att Morgan hanterar det bättre än OC.
Citera
2020-08-30, 11:21
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Ola-Conny Wallgren tycker att Gekås gör vad de kan gör att besökarna ska kunna hålla avstånd om de vill.
Men han förstår också de som är bekymrade, då han själv varit orolig för att bli smittad.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ite-dodsangest
"I april tappade företaget (Gekås) mycket inkomster, och han permitterades tillsammans med flera av sina medarbetare
– Visst kände jag oro, ångest och funderade om det skulle komma några oväntade räkningar. Jag hade en buffert, så jag visste hur jag skulle reda ut det. Men jag var orolig, och det var det nog fler än jag som var."

Är det några som borde ha buffertar så är det ju OC och Morgan, de borde ju fått ordentligt betalt under årens gång, både som "reklampelare" av Gekås, men framförallt av produktionsbolaget som producerat Ullared och En stark resa. Morgan har nog jävligt bra koll på pengar, men tror inte OC har lika bra koll och gärna låter pengarna rinna genom fingrarna. Men han borde ju ändå ha några miljoner.
Citera
2020-08-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
"I april tappade företaget (Gekås) mycket inkomster, och han permitterades tillsammans med flera av sina medarbetare
– Visst kände jag oro, ångest och funderade om det skulle komma några oväntade räkningar. Jag hade en buffert, så jag visste hur jag skulle reda ut det. Men jag var orolig, och det var det nog fler än jag som var."

Är det några som borde ha buffertar så är det ju OC och Morgan, de borde ju fått ordentligt betalt under årens gång, både som "reklampelare" av Gekås, men framförallt av produktionsbolaget som producerat Ullared och En stark resa. Morgan har nog jävligt bra koll på pengar, men tror inte OC har lika bra koll och gärna låter pengarna rinna genom fingrarna. Men han borde ju ändå ha några miljoner.

Tror som du att OCs ekonomiska sinnelag är tämligen begränsat, men har han inte förköpt sig borde han ha en del sparat i madrassen.
Citera
2020-11-06, 19:18
Medlem
snegdas avatar
Folk som inte fattar att alltihop är skådespel..
Citera
2020-11-08, 07:25
Medlem
Its just as realistic as wrestling

"What do you have for name for cat ?"
Citera
2020-11-15, 21:44
Bannlyst
Vem av dom är mest korkad? Ola-Conny va?
Citera
2020-11-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes

Ola-Conny är mest korkad. Ingen tvekan där.
Citera
2020-11-16, 01:52
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snegda
Folk som inte fattar att alltihop är skådespel..

Folk som tror att alltihop är skådespel..
Citera
2020-11-16, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes

Båda deras kunskaper i engelska är skrattretande, har dom inte gått i skolan? Antar att bådas IQ matchar deras skonummer.
Citera
2020-11-16, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Båda deras kunskaper i engelska är skrattretande, har dom inte gått i skolan? Antar att bådas IQ matchar deras skonummer.
Deras engelska är knappast sämre än den genomsnittlige svenske medelålders mannen. Skillnaden är att folk brukar vara medvetna om sina brister och undvika att visa dem.
Citera
2020-11-16, 10:36
Medlem
WhoreassEngdahls avatar
Stämmer det att de har ett eget bolag som producerade och finansierade En stark resa som sedan köptes in av Femman (SBS)? Hört det men minns i dagsläget inte var.

För övrigt kan väl dessa båda herrar sägas ha gett förnedrings-TVn ett ansikte...
Citera
2020-11-16, 11:21
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoreassEngdahl
Stämmer det att de har ett eget bolag som producerade och finansierade En stark resa som sedan köptes in av Femman (SBS)? Hört det men minns i dagsläget inte var.

För övrigt kan väl dessa båda herrar sägas ha gett förnedrings-TVn ett ansikte...
Martin Hellborgsson och Bada Bing kuppade lite framför näsan på Strix. Karaktärerna hade väl inget kontrakt som hindrade dem från att fronta andra produktioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in