Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-12, 01:43
  #1
Medlem
Okej så jag är intresserad av att pröva instant slim. Har dock ingen lust att beställa det via internett och undrar därför om det finns någon butik i stockholmsområdet som säljer altetnativt om någon beställer hem och säljer vidare? Finns det liknande, mer lättilgängliga preparat annars?
Citera
2014-05-12, 12:02
  #2
Medlem
KK94s avatar
Gör dig själv en tjänst och spara pengarna då den bästa vägen till "instant slim" är mindre kalorier än vad du gör av.
Citera
2014-05-12, 17:23
  #3
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Panik innan sommarn?

Citerar Amelia: Tänkte att jag måste berätta om Instant Slim bantningspiller. En väninna gick ner 39 kilo på 12 månader, jag gick ner 10 kg på 2 månader.
Köpte de på XXXXXXX och fick de på två dagar. Bra jobbat. Va?


Går du en liten promenad varje dag, cyklar till jobbet/skolan, gymmar 2 gånger i veckan och tänker hyffsat på kosten så kommer du gå ner + få lite muskelmassa.

Har ett par kurskamrater som tror att det bara är att stoppa i ett piller så kommer magrutorna. Om du vill ha piller som funkar? Doping. Men jag har en känsla av att du är alldeles för okunnig & lat för att ha något med det att göra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback