2014-05-29, 22:52
Medlem
Cambijaos avatar
Benatia sägs vara klar för City enligt Gazzetta. Chelsea, City och PSG kommer vara aktiva denna sommar. Lämnar Filipe Luis kommer förmodligen Bernat gå till Atletico, om inte United är snabbare. Även om jag tror att Diego hellre vill ha en stark, defensiv ytterback.

Sanchez kommer nog bli såld till Juventus, de väntar bara på att Barcelona skall hitta någon att köpa. Sen backar de dem med pengar via att köpa Sanchez.

Intressant sommar.
2014-05-29, 22:52
Medlem
Äckligt att se Chelsea länsa Atletico på spelare. Så jävla äckligt. Hatar den moderna fittfotbollen.
2014-05-29, 22:57
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Äckligt att se Chelsea länsa Atletico på spelare. Så jävla äckligt. Hatar den moderna fittfotbollen.

Atletico Madrid borde föra samtal med Ruben Castro. Killen är alldeles för bra för Segunda.
2014-05-29, 22:58
Medlem
gr6810s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/1512765_521536474618324_8820902563488685752_n.jpg

Vad tror folket?
Det är nog en artikel som fyller ut sidorna baserat på ett intresse för honom från januarifönstret. Men, Wenger värvar ju spelare som han har analyserat beroende på deras statistik och det kan mycket väl vara så att han inte fyller målgörarekvoten för Wenger, men hans statistik visar att han fyller en annan roll så kommer Wenger att kontraktera honom.
2014-05-29, 23:00
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Benatia sägs vara klar för City enligt Gazzetta. Chelsea, City och PSG kommer vara aktiva denna sommar. Lämnar Filipe Luis kommer förmodligen Bernat gå till Atletico, om inte United är snabbare. Även om jag tror att Diego hellre vill ha en stark, defensiv ytterback.

Sanchez kommer nog bli såld till Juventus, de väntar bara på att Barcelona skall hitta någon att köpa. Sen backar de dem med pengar via att köpa Sanchez.

Intressant sommar.

Kanske ska understryka att Gazzettan enbart skriver att City kommit överens med Benatia om kontraktet och inte med Roma om ett pris.
2014-05-29, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Atletico Madrid borde föra samtal med Ruben Castro. Killen är alldeles för bra för Segunda.
Chelsea borde föra samtal med honom. Så kan han ta några år där innan han byter upp sig till den större klubben och det bättre laget Atletico.

Om fotbollen ändå vore frisk
2014-05-29, 23:15
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Kanske ska understryka att Gazzettan enbart skriver att City kommit överens med Benatia om kontraktet och inte med Roma om ett pris.

Eftersom Roma inte ens har erbjudit 3 miljoner i årslön under de senaste förhandlingarna förstår jag honom. Så bra som han har varit förtjänar han definitivt det.
2014-05-30, 00:10
Medlem
IBHFFSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Så är det men det kommer inte hända. Jag var lite så där överdrivet pessimistisk förut och skrev att Giroud kommer starta nästa säsong. Lite oseriöst men det var även en känsla jag hade fått. Tyvärr så verkar det ju bli så nu då Giroud har bekräftat att han och klubben förhandlar om en kontraktsförlängning.

Benzema kommer förlänga sitt kontrakt med Real Madrid och det finns knappt några bra anfallare där ute. Och då tycker jag att man kan dra slutsatsen att Giroud förmodligen kommer starta nästa säsong. Vem skulle komma in och varför skulle Giroud vara intresserad av att förlänga sitt kontrakt och bli en bänkspelare? Han har sin internationella karriär och sin prestige att tänka på.

Eftersom Wenger bara värvar skräp på anfallspositionen då ser jag hellre Eto'o i toppmatcherna. Giroud har visat att han inte har det i sig att hota mot lag som faktiskt kan försvara.

Eventuellt att Morata anländer men det är fortfarande inte bra nog.

Vad skulle du tycka om Oscar Cardozo kom in på ett 2-3 årskontrakt?
2014-05-30, 00:17
Medlem
Chelsea kommer efter transfer fönstret stå som det bästa premier league laget någonsin i manna minne
2014-05-30, 00:31
Medlem
IBHFFSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Chelsea kommer efter transfer fönstret stå som det bästa premier league laget någonsin i manna minne

Dock helt köpt, typ 1 st egenfostrad spelare, om ens det..
2014-05-30, 00:31
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Vilken spåkula har du kikat i? Kan du säga vilken startelva de kommer att ha för oss icke-vetare?
2014-05-30, 00:55
Medlem
afras avatar
Enligt Kicker går Ciro Immobile från Juventus till Borussia Dortmund. Zorc dementerar fortfarande men Italiensk press skriver att affären är klar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in