2014-09-01, 17:08
Medlem
Är det kl 23 här i Sverige som är deadlinen?

Edit: 01 menar jag ju.
Senast redigerad av stawlsajmon 2014-09-01 kl. 17:16.
2014-09-01, 17:08
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Villas-Boas har värvat ingen mindre än:

http://en.fc-zenit.ru/main/video/gl4162/

Jag hoppas Ancelotti inte är nöjd ännu utan försöker värva en defensiv mittfältare.

Det där var ju enbart skumt. Har Zenit månne ett sponsorkontrakt med Fox på gång?
2014-09-01, 17:10
Bannlyst
Man är ju så sinnessjukt trött på Hernandez att det inte är sant. Jag mår lite dåligt över det eftersom han verkar vara jättesympatisk, men jag är så jävla trött på hans USLA spel. Han kan fan inte ta emot en boll, och ännu värre blir det när han inte inser det och ska vara med i speluppbyggnaden och greja. Får panik när jag ser det. Med det sagt är han den bäste inhopparen United haft sedan Ole. 0-1 i en CL-final i 85:e minuten och ni hittar inte en enda spelare jag hellre skulle slängt in, inte ens Messi eller Ronaldo.

Med detta sagt så tror jag att han kommer passa bra in i Real. Han får en nytändning och det behöver han verkligen samtidigt som Real skapar extremt mycket chanser och han kommer peta dit en massa bollar, det är jag övertygad om. Så detta är en win-win för båda klubbarna tror jag.
2014-09-01, 17:12
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
Såg det här inlägget på twitter, och tycker det är ganska passande;
"Utd getting Falcao and Di Maria is the equivalent of giving somebody who needs heart surgery fake tits. Looks nice, but isn't what's needed."
Förlåt för dubbel-inlägg, men denna var helt klockren...

Förövrigt fattar jag verkligen inte varför PSG betalade 50 mille för Luiz. Löjligt mycket pengar, vilket gjort att de nu inte kan värva så mycket mer detta fönster.

Luiz-affären måste väl ändå vara fönstrets största kap/överpris för Chelsea.
Senast redigerad av MentosFruitcore 2014-09-01 kl. 17:14.
2014-09-01, 17:19
Medlem
Imbazs avatar
QPR har laggt ett 13 miljoner pund stort bud på Borini, fingers crossed!
2014-09-01, 17:20
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stawlsajmon
Är det kl 23 här i Sverige som är deadlinen?

Edit: 01 menar jag ju.
24:00 stänger det om jag inte minns fel.
2014-09-01, 17:23
Medlem
HanUtanNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
24:00 stänger det om jag inte minns fel.

18.00: Tyskland. 19.00: Portugal. 22.00: Ryssland. 23.00: Grekland, Italien. 00.00: Österrike, Belgien, Danmark, England, Frankrike, Holland, Skottland, Spanien.
2014-09-01, 17:24
Medlem
Abel Hernandez lämnar Palermo för Hull City.
2014-09-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Abel Hernandez lämnar Palermo för Hull City.
Väntat, han fotades i Hull för några dagar sedan.

Cristante lämnar Milan för Benfica. Trodde man skulle satsa på honom den här säsongen. Tydligen inte.
2014-09-01, 17:41
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Väntat, han fotades i Hull för några dagar sedan.

Cristante lämnar Milan för Benfica. Trodde man skulle satsa på honom den här säsongen. Tydligen inte.

Vad tror du om Guidetti till Palermo då? Känns ju faktiskt som att det kan bli en affär nu. I och med försäljningen av Hernandez finns det också ganska goda chanser till speltid.

Själv tycker jag det hade varit alldeles perfekt. Tänk om John Guidetti skulle återfinna sig själv i Italien och bomba in mål framför Palermos curva på klassiska La Favorita. Hade varit något det!
2014-09-01, 17:50
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Gällande Guidetti, är det snack om lån eller köp?

Han borde nog försöka slå sig ifrån City, för där kommer han aldrig någonsin få chansen.
2014-09-01, 17:56
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Precis, felet ligger inte på topp där rvp spelar.

Sjukt att falcao spelade i Monaco förra året utan CL och går denna säsong till ett annat lag utan CL, där nu Monaco är

Fast om du tog reda på en gnutta fakta innan du flosklar ur dig, så skulle du veta att det är dags för en knäoperation för RvP och det finns risk för att hans säsong är över. Därav värvningen av Falcao.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in