2014-08-29, 14:17
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Götze har som speedi säger inte direkt imponerat i Bayern, nu följer jag inte de slaviskt men har sett kanske 10 matcher och han har varit direkt dålig i varenda en.

Förutom Sahin och Kagawa bör också Rosicky läggas till i listan, han har verkligen inte glänst i Arsenal.

nej, det är väl visserligen sant. Om nu rosicky ska räknas in i den här ekvationen då han lämnade för snart 10 år sedan. Men det är ytterst glädjande att se att Klopps spelare underpresterar i andra lag och tenderar att komma hem igen. Kanske kan få fler att inse att de inte borde lämna.
2014-08-29, 14:34
Medlem
Angående f.d Dortmundspelare som presterar sämre efter dom lämnat kan man ju titta på vilka klubbar de lämnat för. I Dortmund har de varit givna vecka ut och vecka in, inte lika lätt att ta en plats i "större" klubbar med mer konkurrens.
Sahin skulle aldrig gått till Real, Götze kommer aldrig vara given så länge Ribery och Robben finns i klubben.
När det gäller Kagawa tycker jag att United aldrig gett honom en riktig chans, och ställer mig frågande till varför man värvade honom överhuvudtaget. När han fått chansen har det varit i mitten eller på kanten i en 4-4-2-uppställning där han inte alls kommer till sin rätt. Hoppas ha går tillbaka till Dortmund!
2014-08-29, 14:56
Medlem
Skranks avatar
När det gäller Kagawa så fick ju han en knäskada efter bara några veckor i United som höll han borta i någon månad om jag inte minns fel, eller längre. Efter det har han typ gjort en bra fotbollsmatch sammanlagt.

Om det är skadan som spökat, kronisk formsvacka eller om miljöombytet helt enkelt inte funkade tåls att fundera över. För han har verkligen sett platt ut under sin tid i United. En av de sämsta värvningar jag kan minnas sett till förväntningar/resultat av United.

Hoppas han kan få en nytändning i Dortmund!
2014-08-29, 15:31
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Jag tycker inte heller att Giroud är tillräckligt bra, men det där är knappast realistiska namn allihopa. Alla de där är knappast till salu. Och om de är till salu är det för ett för högt pris för att det ska vara värt det, typ Martinez i 35-40-miljonersklassen. Wenger lägger inte sådana pengar på en spelare om det inte är absolut världsklass. Inget ont om spelare som Martinez, Llorente och Negredo, men det är inte värt att lägga sådana pengar på spelare som bara är marginellt bättre än Giroud.

Men med Giroud som förstaval så förblir Arsenal i vanlig ordning 3-4 i ligan.. Arsenal behöver en mycket bättre CF.
2014-08-29, 15:33
Medlem
BarryHeros avatar
Alltsa Kagawa varvades enbart for att Manchester ville blidka den asiatiska marknaden. Han har varit overflodig anda sedan han kom dit. Han ar speciellt overflodig nu med spelare som Rooney, Mata, di Maria, och Januzaj tillgangliga. Hoppas verkligen han lamnar.

Det forsta jag gjorde pa FM nar jag startade upp med MU var att salja honom till Dortmind for 250 millar.
2014-08-29, 15:34
Medlem
Ferry31s avatar
Karim El Ahmadi lämnar Aston Villa och återvänder till Feyenoord.
2014-08-29, 15:38
Medlem
Kommer ihåg när Kagawa sades vara en bättre värvning än Mata. Stämde väl sådär.

Lustigt nog plockade United in Mata sen också..
2014-08-29, 15:42
Medlem
Calogeros avatar
Romas president Pallotta säger att Destro inte är till salu.

Nu ber vi till gudarna att det stämmer.
2014-08-29, 15:46
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Romas president Pallotta säger att Destro inte är till salu.

Nu ber vi till gudarna att det stämmer.

Jag gillar ju Destro. En klinisk målspruta. Ytterst nödvändig i truppen också. Det kommer matcher där man vill spela en renodlad nia istället för Totti, plus att kaptenen inte kommer orka så tätt matchande som det blir med Europaspel. Vem är back-upen till Totti om Destro går? Borriello? Sanabria?
2014-08-29, 15:52
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag gillar ju Destro. En klinisk målspruta. Ytterst nödvändig i truppen också. Det kommer matcher där man vill spela en renodlad nia istället för Totti, plus att kaptenen inte kommer orka så tätt matchande som det blir med Europaspel. Vem är back-upen till Totti om Destro går? Borriello? Sanabria?

Japp, som det ser ut nu. Om Roma väljer att sälja Destro antar jag att det är för att man vill få plats med något annat offensivt alternativ som det ryktats om. Typ Jackson Martinez eller Cuadrado. Hur det nu ens skulle gå. Nä, det finns ingen som helst logik i att sälja Destro. Om han får vara hel säsongen igenom vinner han skytteligan.
2014-08-29, 16:15
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Karim El Ahmadi lämnar Aston Villa och återvänder till Feyenoord.

Känns inte Feyenoord som om de har en uppåtgående kurva? Inte så tokigt byte, med andra ord.
2014-08-29, 16:24
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Kommer ihåg när Kagawa sades vara en bättre värvning än Mata. Stämde väl sådär.

Lustigt nog plockade United in Mata sen också..
Hazard var det faktiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in