2014-08-29, 10:41
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
någon som vet vilken klubb kagawa kan tänkas dra till, som det är störst chans? förtjänar verkligen inte united för 5 öre

Sägs vara nära Dortmund igen. Det är nog troligast.
2014-08-29, 10:47
Medlem
Axezzs avatar
Vad är det med Milan och deras samlande på gamla avdankade spelare? Nu är Torres väldigt nära en övergång medans Chelsea tittar på Roma's Mattia Destro som ersättare.
2014-08-29, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Vad är det med Milan och deras samlande på gamla avdankade spelare? Nu är Torres väldigt nära en övergång medans Chelsea tittar på Roma's Mattia Destro som ersättare.

Trots allt bättre än Eto'o som det var snack om tidigare...
2014-08-29, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
El Confidencial säger att vi är intresserade av Gustavo. Goal säger samma sak men de är väl inte trovärdiga: http://www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2014/08/28/5064916/real-madrid-line-up-luiz-gustavo-as-xabi-alonso-closes-in-on. Han har ryktats till oss tidigare i somras också.

Det skulle vara en bra värvning. Gustavo kan spela tillsammans med någon av våra mittfältare. Som jag tidigare skrivit så är jag skeptisk till en duo med Kroos och Modric.

Att ställa upp

Kod:
     James

Kroos - Modric

kommer aldrig funka mot bättre lag, och i synnerhet inte Barca. Ni använder Kroos fel. Skulle struntat i att signa James och spela Kroos på hans position.
2014-08-29, 11:31
Medlem
Valencia skall ha lagt bud på Cleverley...

http://www1.skysports.com/football/news/11667/9445678/transfer-news-valencia-bid-for-manchester-uniteds-cleverley

Sedan om ryktena stämmer att Juve vill ha Chica och Dortmund Kagawa så bara smäll till med byten + pengar för Hummels och Vidal så börjar det likna något.
Senast redigerad av Alannon 2014-08-29 kl. 11:33.
2014-08-29, 11:55
Moderator
zanteras avatar
Jag tycker det är synd om Kagawa säljs, men jag förstår det samtidigt. Känns inte som någon av tränarna (SAF, Moyes eller LvG hitills) använt Kagawa rätt eller spelat honom på rätt position, och med Mata i laget är det ännu svårare att hitta en plats åt Kagawa tyvärr. Han är något av en personlig favorit, men med det sagt förstår jag dels att han själv vill lämna, dels varför laget inte har spelat honom samt att jag hellre ser honom återvända till Dortmund och få en ny bra fas i karriären än att slösas bort på bänken i Man United.
2014-08-29, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Jag tycker det är synd om Kagawa säljs, men jag förstår det samtidigt. Känns inte som någon av tränarna (SAF, Moyes eller LvG hitills) använt Kagawa rätt eller spelat honom på rätt position, och med Mata i laget är det ännu svårare att hitta en plats åt Kagawa tyvärr. Han är något av en personlig favorit, men med det sagt förstår jag dels att han själv vill lämna, dels varför laget inte har spelat honom samt att jag hellre ser honom återvända till Dortmund och få en ny bra fas i karriären än att slösas bort på bänken i Man United.

Han har ju fått massvis med chanser centralt, men aldrig tagit den. Kan bara minnas en riktigt bra match från Kagawa i United och det var mot Norwich hemma. Han är vek, långsam och totalt ofarlig. Hade Kagawa varit engelsman hade alla hånat honom. Står oftast bara och petar och det händer aldrig något. Kagawa har säkert varit en bra spelare i Dortmund men det är längesen nu, han har varken varit bra i United eller i Japan så något är felet. Mest troligt hos han själv. Eller ett Dortmundfenomen, det börjar vara påtagligt många spelare därifrån som inte lyckas i andra klubbar nu!
2014-08-29, 12:09
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Kagawas agent har synts till i dortmund utanför nån byggnad som tillhör BVB. Rapporteras om att han kan göra sin medical redan idag. Välkommen hem

Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Han har ju fått massvis med chanser centralt, men aldrig tagit den. Kan bara minnas en riktigt bra match från Kagawa i United och det var mot Norwich hemma. Han är vek, långsam och totalt ofarlig. Hade Kagawa varit engelsman hade alla hånat honom. Står oftast bara och petar och det händer aldrig något. Kagawa har säkert varit en bra spelare i Dortmund men det är längesen nu, han har varken varit bra i United eller i Japan så något är felet. Mest troligt hos han själv. Eller ett Dortmundfenomen, det börjar vara påtagligt många spelare därifrån som inte lyckas i andra klubbar nu!

Påtagligt många? Sahin och Kagawa?

Båda har drabbats av skador samt tr'nare som ej prioriterat dom när de bytt klubb.
2014-08-29, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Kagawas agent har synts till i dortmund utanför nån byggnad som tillhör BVB. Rapporteras om att han kan göra sin medical redan idag. Välkommen hem

Båda har drabbats av skador samt tr'nare som ej prioriterat dom när de bytt klubb.

Det är ju tidigt men Götze har inte direkt imponerat i Bayern. Vilka har gått därifrån som imponerat då?
2014-08-29, 13:39
Medlem
cyberkalles avatar
Shaqiri ryktas bort på lån till Inter.

http://www.transfermarkt.de/laut-bdquo-sky-italia-ldquo-inter-mailand-gibt-angebot-fur-shaqiri-ab/view/news/171165
2014-08-29, 13:55
Medlem
Real har tänkt och ersätta Arbeloa med De Sciglio, Arbeloa ryktas bort till Arsenal. Det är en bra framtidsvärvning, och det behövs avlastning till Carvajal. Mendez träffade Perez igår och diskuterade Falcao - han försöker verkligen få honom ditt. Nu sägs det ju att Real inte vill betala det Monaco kräver, men det köper jag inte. Falcao skapar rubriker och säljer tröjor, det gör inte Negredo.
2014-08-29, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale

Götze har som speedi säger inte direkt imponerat i Bayern, nu följer jag inte de slaviskt men har sett kanske 10 matcher och han har varit direkt dålig i varenda en.

Förutom Sahin och Kagawa bör också Rosicky läggas till i listan, han har verkligen inte glänst i Arsenal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in