2015-02-16, 16:17
Medlem
Petter.Dasss avatar
Finns en intervju med henne på djungeltrumman.se, gjord när hon sitter på tunnelbanan på väg till ett födelsedagsfirande, där följande sägs:

Om det finns någon där ute som inte har koll på vem du är, berätta, vem är du?
– Den här frågan är så skum, som att några rader ens kan berätta.. jag är allting, hela altet. Universum är en spegling av mig och vice versa. Jag är allt liv på den här jorden. Vi är alla connectade och dömda till döden från födseln och det är så jävla vackert! Finns ingen större styrka och trygghet än den vetskapen.

Så misstanken om droger verkar inte helt ogrundad. Hon verkar inte heller tillhöra begåvningsreserven.
Citera
2015-02-16, 16:29
Medlem
Langnasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter.Dass
Hon verkar inte heller tillhöra begåvningsreserven.

nä.. men när vi börjar få slut på sprattelgubbar att ge till barnen och beniga hen-arslen att skratta oss fördärvade åt, ja då vet vi direkt vart vi hittar åtminstone en sådan sak..
Citera
2015-02-16, 17:26
Medlem
flaess avatar
Hahahahahaha! Jag har sett den där videon 10 gånger nu, men den är lika underhållande varje gång jag ser den. Det är ännu mer underhållande när man vet att den här till synes rabiata (samt eventuellt påtända) tjejen har en examen i psykologi! Tacktalet är fullt i klass med Fevens tacktal från grammisgalan 2001

https://www.youtube.com/watch?v=QZjsN8va7bI

Även jag la märke vid Pekka Heinos obetalbara reaktion. Jag undrar vad han tänker där? Ansiktsuttrycket utstrålar lika delar ilska, chock och förvåning.

Här är tacktalet i sin helhet. Där framgår det mer tydligt att det är fler än Pekka Heino som funderar över vad de just bevittnade och hörde.

https://www.youtube.com/watch?v=TPBCwWPKJOE
Citera
2015-02-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boletus
Hon är halvlitauiska. Hennes mor är från Litauen, inte Lettland.

Det förändrar ju hela bilden.
Citera
2015-02-16, 20:36
Medlem
Secreto10s avatar
Skämskudden priset 2015 borde hon fått i samma veva.
Citera
2015-02-16, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Hahahahahaha! Jag har sett den där videon 10 gånger nu, men den är lika underhållande varje gång jag ser den. Det är ännu mer underhållande när man vet att den här till synes rabiata (samt eventuellt påtända) tjejen har en examen i psykologi! Tacktalet är fullt i klass med Fevens tacktal från grammisgalan 2001

Anser nog personligen att det här slår Feven med råge! Synd hon är lesbisk, jag blir lite tänd på henne på något underligt sätt. Hennes tokflippning och beniga fladderhållning får soldaten att stå i givakt! Är jag jätteonormal?
Citera
2015-02-16, 21:53
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Anser nog personligen att det här slår Feven med råge! Synd hon är lesbisk, jag blir lite tänd på henne på något underligt sätt. Hennes tokflippning och beniga fladderhållning får soldaten att stå i givakt! Är jag jätteonormal?

Ha ha, ja det låter faktiskt lite onormalt. Till och med jag som brukar kunna gå igång på det mesta med två ben och vagina skulle springa för brinnande livet om hon erbjöd mig sexuellt umgänge.

Tveklöst den mest groteska och avtändande varelse jag någonsin beskådat.

Om jag visste att hon hade en fin personlighet och bara såg ett foto av henne så kanske jag skulle ha en annan syn på det hela men efter att ha beskådat denna freakshow är jag alldeles skakis och sitter bara och gapar, jag har sett klippet flera gånger för att kunna avgöra om det jag ser ens är på riktigt? Hallucinerar jag? Är det en skådespelerska? Ironi?

En sak är säker, människor slutar aldrig att förvåna.
Citera
2015-02-16, 22:06
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Jo, vid närmare eftertanke så är Silvanas tacktal lite värre än Fevens. Fevens tacktal är "bara" infernaliskt pinsamt. Silvanas tacktal är utöver det även förryckt, och den kombinationen är makalöst underhållande.

Jag finner henne också ganska attraktiv. Det är hennes säregna utseende (arabisk pappa och baltisk mamma) i kombination med hennes slanka kropp som jag av någon outgrundlig anledning tänder på. Men hennes vänsterextrema och radikalfeministiska åsikter är raka motsatsen till attraktion!
Citera
2015-02-17, 11:26
Medlem
Professor.Stasis avatar
Feven 2.0. Detta är värre. Inget skämt säger hon varför beter hon sig isåfall som en teaterapa på en konstscen som ingen i hela världen skulle ta seriöst?
Citera
2015-02-20, 15:01
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Vad kan vara värre för mänskligheten?

Hon orerar på P3 med lilla al fadji nu om hur hennes musik är en kamp mot homofobi, rasism, kvinnohat och vithetsnormen.
Hon slänger sig med ord som hon inte behärskar och bollar kulturmarxistska idéer med antikomikern lilla Al Fadji.
Vidrig människa.

Tänkte skriva nåt om hur fel ute hon är men fan orkar inte.
Senast redigerad av Rostiga.Sheriffbrickan 2015-02-20 kl. 15:04.
Citera
2015-02-22, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Professor.Stasi
Feven 2.0. Detta är värre. Inget skämt säger hon varför beter hon sig isåfall som en teaterapa på en konstscen som ingen i hela världen skulle ta seriöst?
Antagligen har hon ADHD eller något liknande. Någonting är det i alla fall.
Citera
2015-02-22, 10:41
Medlem
Ratads avatar
Hennes utspel påminde mig om när Kishti Tomita fick sitt klassiska frispel.

Förövrigt anser jag att alla som får hålla tacktal på galor obligatoriskt skulle hålla minst en minuts psykbrytsuppläxning. Då skulle jag iallafall titta på lite fler youtubeklipp från dessa - en möste ge fölk va de vill haaa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in