2016-06-09, 19:50
Medlem
Vad värre är att förr var det ett hedersuppdrag att få avsluta sommarprogrammen. Det var namn som Thorsten Ehrenmark och Lars Ulvenstam. Ha det.
Citera
2016-06-09, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Silvana Imam tycker att Urkällan av Ayn Rand är världens bästa bok.

Har hon sagt det? Hon förefaller ju definitivt inte tillhöra den vanliga skaran av Ayn Rand-dyrkare. Faktiskt helt otroligt märkligt!
Citera
2016-06-09, 22:30
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiaslundin
Har hon sagt det? Hon förefaller ju definitivt inte tillhöra den vanliga skaran av Ayn Rand-dyrkare. Faktiskt helt otroligt märkligt!
Det var i en DN-intevju förra året som hon kom ut ur garderoben som Ayn Rand-beundrare.

Citat:
Ursprungligen postat av DN
Stämmer det att du har läst Ayn Rands böcker flera gånger om?
– Ja, ”Urkällan” är världens bästa bok!
http://www.dn.se/kultur-noje/normbry...nn-over-jante/

För den som inte känner till Ayn Rand är hon nyliberalernas husfilosof och brukar hyllas av hjärtlösa typer som Annie Lööf och amerikanska republikaner.
Citera
2016-06-11, 12:41
Medlem
SveaBunkerns avatar
"Rappartisten Silvana Imam som sjunger om att "slakta" sverigedemokrater kommer i år vara sommarvärd i Sveriges Radio P1."

http://www.friatider.se/artist-som-u...rigedemokrater

Mitä Vittua??!!
Citera
2016-06-11, 23:42
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
"Rappartisten Silvana Imam som sjunger om att "slakta" sverigedemokrater kommer i år vara sommarvärd i Sveriges Radio P1."

Mitä Vittua??!!

Fräscht att låta en så pass hatisk och aggressiv människa få detta utrymme i media. Här är den kontroversiella textraden om Jimmie Åkesson och SD:

Vet vad du tänker nu men du vet hur det går för dom
Som kommer hit och låter som Jimmie Åkesson
Dom som skiter i blatten, vill ha svinen vid makten
Så gå och slipa kniven och skicka grisen till slakten
Jag säger som Birgit (?) politikern sagt det, vi sjunger
We shall overcome och bankar skiten ur grisen till takten
Hey hey, våran värld är sjuk, passa på och njut, imorgon kan det va slut
Citera
2016-06-12, 21:21
Medlem
Vedklyvens avatar
Att hoppa omkring o skrika o gapa på scenen om hur mycket man hatar knegarsvenskar som jobbat o slitit o byggt upp det här landet (som nu håller på att förstöras) är ju ett välkänt och framgångsrikt koncept som hyllas av PK-etablissemanget.

Att vara en blandning av Iranier o Öststatare, dessutom lesbisk och med hatisk inställning till ursprungs-svenskar, gör ju Silvana Imam synnerligen kvalificerad (enligt SR) att få hedersposition bland sommarpratarna.
Citera
2016-06-12, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fgga
Hon sjöng (om man nu kan kalla det att sjunga..) på demonstration mot nazism i Kärrtorp förra året.
Hon har på senare tid fått kanska mycket uppmärksamhet i media så det kanske är dags för en skvallertråd?
Vad vet vi om denna sorgliga och förvirrade individ?

Från Kärrtorp: https://www.youtube.com/watch?v=1coXfKT0aCg

"Adam Tensta och Silvana Imam om den politiska hiphopen"
http://www.tv4.se/efter-tio/klipp/ad...phopen-2587260

// Fixat länkar

Silvana Imam är etablissemangets senaste kelgris. Riksidiot som människor kommer glömma inom 1år. Det bara loser Marxister som lyssnar på henne. Ta titt på hennes Spotify, med tanke på all press hon har fått så har hon väldigt få lyssnare.
Citera
2016-06-12, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elias81se
Jag vet ingenting om henne men det förefaller vara medias nya gullegris.

Jag svär på min mamma är fruktansvärd, nödrim, dåligt flow helt otroligt dålig. Gissar att den enda idén de hade var just "jag svär på min mamma" som refräng och jobbade utifrån det.

Har för mig att hon har suttit i TV och berättat om all rasism hon utsätts för dagligen i tunnelbanan på ICA på krogen etc etc .. Fast hon typ är blondare (hon kallar sig arab men är lika mycket öststat) och ljusare än vad jag är !!

Total BullShitBrud som rider på hiphopvågen bland "blattebrudar" som de kallar sig fast hon suger och förmodligen har upplevt lika mycket rasism som Filippa Reinfeldt.

Svårt O-äkta.

Jag vill kräkas varje gång patrasket öppnar munnen. Ingen vettig människa kan ta denne pinsamma människa på allvar.
Citera
2016-06-12, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Att hoppa omkring o skrika o gapa på scenen om hur mycket man hatar knegarsvenskar som jobbat o slitit o byggt upp det här landet (som nu håller på att förstöras) är ju ett välkänt och framgångsrikt koncept som hyllas av PK-etablissemanget.

Att vara en blandning av Iranier o Öststatare, dessutom lesbisk och med hatisk inställning till ursprungs-svenskar, gör ju Silvana Imam synnerligen kvalificerad (enligt SR) att få hedersposition bland sommarpratarna.

Säg ALDRIG att detta luder är Iranier igen.
Citera
2016-06-12, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern

Mitä Vittua??!!

hennes morsa är från lituaen? och hennes farsa från syrien. Bara det säger allt. HUr många från litauen knullar muslimer men jag kanske ska vända och säga hur många är så desperata luder att de knullar vadsomhelst...

jag förstår nu varför hon är så ful som hon är.
Citera
2016-06-12, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
För att sen övergå till något som skulle kunna vara litauiska med inslag av lite ryska svordomar.

Att vara en halvarabisk, lesbisk, antirasistisk, kvinnlig rapartist måste alltid löna sig oavsett musikaliska kvaliteter.

YAPP. Hon hade kunnat vara jonglör utanför Västermalmsgallerian med ovannämnda så är hon en hjälte i Marxist himlen som är Svea. Grattis Sverige, psykosen tar aldrig slut.
Citera
2016-06-12, 21:36
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHDADHD
Säg ALDRIG att detta luder är Iranier igen.

Jag ber om ursäkt. Syrier var det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in