• 1
  • 2
2005-08-16, 18:46
Medlem
Kalvinos avatar
Jag frågar åt en kompis, han har itne skitit på runt 4 dagar nu. Han har tagit opiater lite då och då (Doloxene) men är lite orolig. Har läst runt att det är vanligt att man inte skiter på opiater.
Han undrar mest om det är möjligt att hålla sig eller om allt kommer på en gång när det krisar sen? - mest om han kommer skita ner sig på jobbet heh.. Han har ätit som vanligt.

tack för svar.
Citera
2005-08-16, 18:55
Medlem
Porrpojkes avatar
En vanlig biverkning av opiater är att magen störs o man blir hård som faan, inget att oroa sig för...jag gick omkring i 9 dagar utan att skita...när det väl var dax sprack röven o jag blödde...din vän kommer med all säkerhet uppleva detsamma...
Citera
2005-08-16, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
En vanlig biverkning av opiater är att magen störs o man blir hård som faan, inget att oroa sig för...jag gick omkring i 9 dagar utan att skita...när det väl var dax sprack röven o jag blödde...din vän kommer med all säkerhet uppleva detsamma...

MEn borde det inte hjälpa och inta saker som gör magen lösare-plommon?
Citera
2005-08-16, 18:59
Medlem
lowrides avatar
Bajstråden kanske kan vara till hjälp

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=230615

Citera
2005-08-16, 19:01
Bannlyst
Användaren duva beskrev en gång hur man gör när man inte ahr skitit på ett tag. Orkar inte söka upp tråden Men det är många användbara tips.
Citera
2005-08-16, 19:05
Medlem
PiLLerILLers avatar
Med risk för att mitt kunnande förtar min kvinnliga aura:

Som tidigare talare beskrev blir många väldigt hårda i magen och när det väl är dags kan det spricka och blöda. Det otrevligaste är att det är ett svårläkt område och det kan lätt bildas hemmorojder. Gå på apoteket och köp Microlax, en pytteliten lavemanggrej som sprutas i rumpan, så slipper du besvären.

(Tack gud för att man inte går på opiater )
Citera
2005-08-16, 19:45
Medlem
TomiXs avatar
4 dagar är ju ingenting när man går på opiater. Jag brukar ha så långa uppehåll även fast jag inte tagit något...
Citera
2005-08-16, 21:00
Medlem
WeeMaans avatar
Sket inte på 9 dagar förut heller.
Började efter 6 dagar dricka ett glas levolack vid varje måltid och vid den nionde dagen började det komma.
Citera
2005-08-16, 21:07
Medlem
Tjacktorskens avatar
Jag har hört om tjackare som har fått gräva ur röven med en sked när inget annat hjälper, något för dig? Drick 2-3 koppar kaffe rätt upp och ner så ska du få se på rännskita. Annars kan du pröva den berömda mcdonaldsskitan som inträffar 30-60 minuter efter hamburger-intag.
Citera
2005-08-16, 22:40
Medlem
Unbalanceds avatar
^^ Inte ger Amfetamin (tjack) förstoppning??
Du måste mena Heroinister!

Och som sagt 4 dagar är ju ingenting... jag sket ibland inte på 4-5 dygn
när jag var drogfri!
NU skiter jag en gång på 2 veckor typ..
Citera
2005-08-16, 23:14
Bannlyst
Teskeden löser alla dina beskymmer.....
Citera
2005-08-16, 23:37
Medlem
Methedrines avatar