2005-08-16, 23:39
Medlem
Sket inte på en vecka förut så jag gick till det skitigaste kebabstället jag känner till. Och tro mig, då jävlar kom det ut.
Citera
2005-08-17, 01:40
Medlem
Roppishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
^^ Inte ger Amfetamin (tjack) förstoppning??
Du måste mena Heroinister!

Och som sagt 4 dagar är ju ingenting... jag sket ibland inte på 4-5 dygn
när jag var drogfri!
NU skiter jag en gång på 2 veckor typ..
jo då det är jävligt jobbigt (för mig iaf) att skit på tjack tror jag fan sket 5 ggr under 9 veckor eller nåt sånt.. höll inte precis räkningen men det va inte många ggr iaf det vet jag
Citera
2005-08-17, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roppish
jo då det är jävligt jobbigt (för mig iaf) att skit på tjack tror jag fan sket 5 ggr under 9 veckor eller nåt sånt.. höll inte precis räkningen men det va inte många ggr iaf det vet jag

för mig funkade tjack tvärtom. skita var aldrig problem! tvärtom. hade man nåt i magen blev den tom bumd! det blir en faslig fart på tarmen. tjacket sätter ju igång perilstatiken, den autonoma glatta tarmmuskulaturen
Citera
2005-08-17, 14:06
Medlem
azwethinkweizs avatar
Detta kan ju hända din "kompis". Om han har otur

Citat:
Ursprungligen postat av Duva
Jag hade druckit coccilana etyfin (Stark hostmedicin) 0,5 liter på 3 dar.
Lite väl mycket överdos om man säger så. En av biverkningarna som stod på bipacksedeln var förstoppning, å det va naturligtvis det jag råkade ut för.

Jag kom hem från krogen full som ett ägg, hade inte skitigt på en v.
Jag va så jävla skitnödig så jag va nära till tårar. Jag satte mig på dasset å började pressa.....En gigantisk stenhård termos hade jag att kämpa mot.
Arslet öppnar sig å visar botten, men sen kommer det inget mer.
Jag får varken ut eller in den igen.
Efter att jag suttit ett bra tag och försökt "vaggat" ut den beslutar jag mig för att föda ut den.
Jag "bäddar" med handdukar på duschgolvet å lägger mig på rygg.........
Inget händer. Där ligger jag, klappfull med en puck i analen som varken vil in eller ut.
Jag blir tvungen att gå "framåtlutad å med särade ben" till verktygsskåpet och hämta en plattmejsel.
Går tillbaka till toan, letar med mejseln efter centrum på bajsen, å börjar bända ut bit efter bit tills att arselet har stängt sig. Sen va det go`natt.

Inte särskilt smakligt men lite kul i allafall.

//Duva

Tycker den är lika rolig varje gång jag läser den.
Citera
2005-08-17, 14:08
Medlem
Hasse Heroins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
^^ Inte ger Amfetamin (tjack) förstoppning??
Du måste mena Heroinister!

Och som sagt 4 dagar är ju ingenting... jag sket ibland inte på 4-5 dygn
när jag var drogfri!
NU skiter jag en gång på 2 veckor typ..

Åfaan! Det måste bli rejäla doningar då du bara skiter 1gång/2 veckor?
Citera
2005-08-17, 15:25
Medlem
HAHA, Duva gjorde min dag!
Katrinplommon är fint...
Citera
2005-08-17, 15:35
Medlem
Tjacktorskens avatar
Till trådskaparen: Plocka fram en av morsans finaste teskedar och börja gräva. Offra dig för vetenskapen och berätta hur det går? Hade varit kul att veta, bara för forskningens skull menar jag.
Citera
2005-08-24, 00:03
Medlem
Zoxs avatar
Kör opiater, för att inte få en termos i arselet så brukar jag var 2-3:a dag dricka några mugar kaffe och inte ta några opiater öre det efterlängtade toabesöket... Men som jag skrev i "Bajsa" tråden så ä morsatsen värre för mig, vid en avänding bodde jag på toalettstolen i 10 timmar...
Citera
2005-08-24, 01:17
Medlem
Roppishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
för mig funkade tjack tvärtom. skita var aldrig problem! tvärtom. hade man nåt i magen blev den tom bumd! det blir en faslig fart på tarmen. tjacket sätter ju igång perilstatiken, den autonoma glatta tarmmuskulaturen
kan beror på att jag inte käkade så mycket just då... annars vet jag inte
Citera
2005-08-24, 01:29
Medlem
Lorelais avatar
Ja, för skitnödigheten och dess vara eller icke vara är ju verkligen det stora problemet med opiaterna.
Citera
2005-08-24, 02:34
Medlem
visslarens avatar
Detta problem har ju varit uppe ett par ggr och jag har samma svar nu som då. Be att få ut Papaverin Recip av din doktor. Säg att du har magproblem bara såsom förstoppning och diarré varvat med varann. Som sjukdomen Colon Irritabile som jag har (en tarmrubbning, syns inget utanpå eller inuti)

Hur som helst den gör så att tarmen rör sig normalt, dvs varken för snabbt (så man får diarré) eller för långsamt (så man blir förstoppad). Detta oavsett om man äter opiater dagligen. Annars så är ju laxermedel en hit, men om man käkar tunga opiater varje dag är det inte säkert MicroLax funkar. Kan däremot berätta om en receptbelagd vätska som jag prövat, som rensade tarmen helt och hållet, kan jag tala om. Fanns inte det minsta spår av matrester/avföring i tarmen efter den kuren. Det var inför en tarmröntgen och då måste tarmen va totalt ren för att de ska kunna se tarmarna på röntgenplåtarna, givetvis.

Man drack 1 glas på morgonen och ett glas på eftermiddagen och fick bara dricka vatten under hela den dagen. Inte ens en skorpa fick man äta

Efter första glaset tog det 20 minuter. Sen fick jag springa fram o tillbaka på muggen 15 gånger. Jag skojar inte. 15 gånger. Efter de 5 första gångerna var det inte roligt längre och jag bad till Gud att det skulle sluta verka snart. Ändå visste jag att jag ju hade mitt andra glas att se fram emot senare på dagen.

När man skitit flytande avföring 5 ggr så börjar anuset bli ganska mört kan jag tala om. Tillslut kom det bara ut ren jävla saltsyra. Vågade inte ens dricka vatten tillslut för tom det kom ut. Helt sjukt jävla laxermedel som jag inte önskar ge till min värsta fiende. För så ont som jag hade i anus och varje gång jag fick skita (läs kissa syra med röven) så ont har jag aldrig haft och jag har gått igenom en hel del smärta i mitt liv tro mig.

Totalt när jag gick till sängs den dagen hade jag varit på dass 21 ggr. Minns inte namnet på detta HEMSKA laxermedel men som tur är finns det bara på recept och ges bara inför operationer och röntgen då tarmarna måste vara totalt rena. Nån annan som druckit denna hemska dryck? Vore rätt festligt o hälla i en bål på en fest... (nej det vore djävulskt, på gränsen till misshandel).
Citera
2005-08-24, 08:26
Bannlyst
Visslaren. Du menar att om jag säger till min läkare att jag har förstoppning och diarré varvat med varann så kan jag få ut det där, utan problem? Utan någon undersökning eller liknande?

Vore ju guld så man slipper dessa lite udda toalettvanor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in