• 1
  • 2
2014-05-04, 13:28
Medlem
Ja, vi har väl alla stött på size queens i dagens läge, nu är jag lite nyfiken på hur en size queen är, förutom slapp då .

Kan börja med att rada upp lite punkter själv.

- Oftast inte speciellt snygg själv, men har skyhöga krav på sin partner.

- Oftast osäker.

- Ofta längre än medeltjejen, 178cm+ och lite bigboned/tjock.

Korta tjejer är väldigt sällan size queens och brukar ha mycket tajtare fitta, i alla fall enligt mina erfarenheter.
För er som fortfarande inte förstår vad en size queen är, så är det en kvinna som gillar jättestora penisar!

Vad vet ni mer om detta uppkommande fenomen som kallas "Size queens"?
Senast redigerad av axebodyspray 2014-05-04 kl. 13:32. Anledning: förtydling
Citera
2014-05-04, 13:44
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axebodyspray
För er som fortfarande inte förstår vad en size queen är, så är det en kvinna som gillar jättestora penisar!

Du menar alltså, de flesta kvinnor?
Citera
2014-05-04, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Du menar alltså, de flesta kvinnor?
Haha det får dem själva svara på
Citera
2014-05-04, 13:51
Medlem
Lol... Jag är absolut ingen "size queen", mitt ex hade typ 12cm och jag var nöjd med det. Men, TS, du framstår bara så jävligt bitter och muppig nu när du ska rada upp massa punkter på hur värdelösa tjejer är som vill ha lite större. Du måste blivit dissad ofta då eftersom du har sådan statistik på hur size queens är?
Citera
2014-05-04, 14:11
Medlem
SkepticalHippos avatar
Jag hade fan aldrig hört om det här fenomenet. Menar du att det finns tjejer som går in i en sexakt, ser att killen inte är väldigt utrustad och sedan avbryter och berättar att det beror på det?

Jag är tjej och bryr mig inte nämnvärt. Slidan är ju anpassningsbar och en 12 centimeter försvinner ju inte direkt, den fyller bara inte ut exakt lika mycket. Har haft sexpartners med mindre och större men så länge de varit bra i sängen så har jag inte märkt någon skillnad.
Citera
2014-05-04, 14:20
Medlem
akzags avatar
Hur kan ni bli ratade på de sättet jävla beta män. Om nån tjej skulle dissa mig på det sättet skulle jag ändå fått mitt. Det gäller att vara aggresiv, dock så har jag ju en 19+ are så det lugnt.
Citera
2014-05-04, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Jag hade fan aldrig hört om det här fenomenet. Menar du att det finns tjejer som går in i en sexakt, ser att killen inte är väldigt utrustad och sedan avbryter och berättar att det beror på det?

Jag är tjej och bryr mig inte nämnvärt. Slidan är ju anpassningsbar och en 12 centimeter försvinner ju inte direkt, den fyller bara inte ut exakt lika mycket. Har haft sexpartners med mindre och större men så länge de varit bra i sängen så har jag inte märkt någon skillnad.
Dem kanske inte säger att det beror på det to your face, men avbryter akten abrupt och säger att dem vill sova.

Skulle vara kul att se en tjejs reaktion istället, att när hon tar av sig BHn bara lägga sig och säga att man inte orkar, eller om hon har världens bullfitta, när hon tar av sig trosorna, kolla på henne besviket och sedan lägga sig för att sova. Hela den tjejens värld skulle gå under, vad tror du?
Citera
2014-05-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Hur kan ni bli ratade på de sättet jävla beta män. Om nån tjej skulle dissa mig på det sättet skulle jag ändå fått mitt. Det gäller att vara aggresiv, dock så har jag ju en 19+ are så det lugnt.
Haha tror inte du har 19 plussare eller är någon alfaman, du är ett troll som härjar runt på flashback, tycker synd om dig
Citera
2014-05-04, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ja, vi har väl alla stött på size queens i dagens läge, nu är jag lite nyfiken på hur en size queen är, förutom slapp då .

Kan börja med att rada upp lite punkter själv.

- Oftast inte speciellt snygg själv, men har skyhöga krav på sin partner.

- Oftast osäker.

- Ofta längre än medeltjejen, 178cm+ och lite bigboned/tjock.

Korta tjejer är väldigt sällan size queens och brukar ha mycket tajtare fitta, i alla fall enligt mina erfarenheter.

Vad vet ni mer om detta uppkommande fenomen som kallas "Size queens"?
Jag tror du har fel med att ett utseende och ett sätt att vara hör ihop med smak.
Det är som att säga att stora människor gillar blått, små gillar grönt.
Enligt dig vill alla thailändskor ha små, men varför vill de då ha vita män?
Sen tror jag inte fittan är tajtare på små än stora.
Jag hade en kompis när jag var yngre, som var väldigt fixerad med att killen måste ha en stor kuk, hon var kort, småfet och troligen oskuld.
Jag tror folk är porrskadade, allt annat som inte liknar porrfilm är fel.
Det ska vara rakat, analt, oralt mm.
Tjejer ska vara asiater och killar svarta med jättekukar.
Citera
2014-05-04, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Lol... Jag är absolut ingen "size queen", mitt ex hade typ 12cm och jag var nöjd med det. Men, TS, du framstår bara så jävligt bitter och muppig nu när du ska rada upp massa punkter på hur värdelösa tjejer är som vill ha lite större. Du måste blivit dissad ofta då eftersom du har sådan statistik på hur size queens är?
Detta kanske är en jättestor enligt TS
Citera
2014-05-04, 14:37
Medlem
akzags avatar
Citat:
Haha tror inte du har 19 plussare eller är någon alfaman, du är ett troll som härjar runt på flashback, tycker synd om dig
Om du mår bättre av att tro så min beta vän, trolla kanske man gjorde förr, nu är det bara sanningen som skrivs.
Citera
2014-05-04, 14:39
Medlem
Ska man utgå ifrån vad kvinnor själva säger i verkligheten, i dokumentärer och på kvinnoberikade forum så är 8 av 10 "size queens".
Dom behöver definitivt inte vara "slappa" för att dom föredrar en kuk som är mer estetiskt tilltalande, tillåter fler ställningar och stimulerar slidväggarna bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in