• 1
  • 2
2014-05-04, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Jag tror du har fel med att ett utseende och ett sätt att vara hör ihop med smak.
Det är som att säga att stora människor gillar blått, små gillar grönt.
Enligt dig vill alla thailändskor ha små, men varför vill de då ha vita män?
Sen tror jag inte fittan är tajtare på små än stora.
Jag hade en kompis när jag var yngre, som var väldigt fixerad med att killen måste ha en stor kuk, hon var kort, småfet och troligen oskuld.
Jag tror folk är porrskadade, allt annat som inte liknar porrfilm är fel.
Det ska vara rakat, analt, oralt mm.
Tjejer ska vara asiater och killar svarta med jättekukar.
Alltså jag har 1-2cm under mede så det är inte så farligt!

Det jag menar är att en snygg tjej oftast har mindre preferenser än vad man tror, det är dem lite fulare som har krav hit&dit, vad det beror på vet jag inte. Kanske att den snygga vet att hon kan få vem hon vill så hon går mer på personlighet?

Din korta småfeta vän var bara extremt osäker och trodde man skulle säga så, hon hade väl aldrig sett en kuk och hade nog vart glad för vad hon än fick .

Det där med att fittan är tajtare på korta/smala tjejer än längre/lite större tar jag från personliga erfarenheter, har stämt väl hittils
Citera
2014-05-04, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av axebodyspray
Alltså jag har 1-2cm under mede så det är inte så farligt!

Det jag menar är att en snygg tjej oftast har mindre preferenser än vad man tror, det är dem lite fulare som har krav hit&dit, vad det beror på vet jag inte. Kanske att den snygga vet att hon kan få vem hon vill så hon går mer på personlighet?

Din korta småfeta vän var bara extremt osäker och trodde man skulle säga så, hon hade väl aldrig sett en kuk och hade nog vart glad för vad hon än fick .

Det där med att fittan är tajtare på korta/smala tjejer än längre/lite större tar jag från personliga erfarenheter, har stämt väl hittils
¨Vad är medel då? och är det svenskt medel eller världsmedel?
Jag trodde feta var trångare, då fett fyller ut. En kille får ju tjockare om han har lite fett t.ex.
Att större ofta anses mer attraktivt vad det gäller snoppar, rumpor, bröst har inget att göra med att de är bättre.
Jag kan tänka mej att tjejer inbillar sig att det är skönare med en stor, precis som killar inbillar sig att det är skönare med en trång.
Men tror inte det verkligen ÄR så, utan det är psykiskt.
Citera
2014-05-04, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
¨Vad är medel då? och är det svenskt medel eller världsmedel?
Jag trodde feta var trångare, då fett fyller ut. En kille får ju tjockare om han har lite fett t.ex.
Att större ofta anses mer attraktivt vad det gäller snoppar, rumpor, bröst har inget att göra med att de är bättre.
Jag kan tänka mej att tjejer inbillar sig att det är skönare med en stor, precis som killar inbillar sig att det är skönare med en trång.
Men tror inte det verkligen ÄR så, utan det är psykiskt.
Hm alltså, feta är inte trängre, och feta killar har mindre kuk än smala, 99% av fallen. Ron jeremy är väl undantaget .

Jag har ingen aning om hur det känns för en tjej att få en kuk i sig, men lite roll måste storleken spela in, självklart.

Av personliga erfarenheter så väljer jag trång före slapp, för att det är så mycket skönare, varit med en del mammor och vissa av dem var bra, men andra var som att stoppa in kuken i jag vet inte vad, så otroligt slappt så du anar inte, som att knulla luft typ
Citera
2014-05-04, 16:29
Medlem
Hade varit bra ifall någon faktiskt svarade på trådstarten. Min personliga definition av size-queen: En tjej som uttryckligen tillkännager att hon bara vill ligga med X cm + (vanligtvis 22+) och att detta är en förutsättning för samlaget. Om det visar sig under/innan akten att måtten är otillräckliga avbryts dansen.

Vet 3-4 tjejer i min "krets" som faller inom denna kategori, vad har de gemensamt då?

De är inte jättefula men inte snygga heller, ser väl normala ut.

De är ofta socialt smått handikappade, de har inte en så pass bred vänskapskrets de önskar.

De har inga särskilda talanger utan är högst medelmåttigt begåvade vad gäller intelligens samt övriga utförsgåvor.

De lider ofta av rätt så stor hybris, eftersom de söker välhängda män som de ofta ändå lyckas lägra p.ga den utbredda desperation som finns hos män. Även om de nog inte har flera hundratals sexpartners.

Sammantaget kan jag nog påstå att tre ingredienser formar fram en size-queen. Hög porrkonsumtion. Jättedildos. Och en övertro på sig själva som härrör ur att det är förhållandevis enkelt för kvinnor att lägra män. Detta är dock mina personliga erfarenheter som jag känner till, är kille.
Citera
2014-05-04, 16:35
Medlem
NovaOculuss avatar
Innan jag svarar måste jag poängtera att jag är rätt medelhängd (25+ slak).

De två size-queens jag har talat med är

1. Medelålder, enorma bröst, snackar storlek hela tiden men usch och fy ifall man diskuterar kvinnans utseende - då är man plötsligt dödsknarkarsexist! Detta är alltså en fullblodsfeminist som vänder på sexismen.

2. Yngre vuxen, sjukt het kropp, ligger runt utav bara den. Välbesökt. Outbildad.
Citera
2014-05-04, 18:28
Medlem
Svara på min fråga, TS...
Citera
2014-05-04, 22:20
Medlem
vasaduellers avatar
Har aldrig stött på termen, eller en sådan kvinna som du beskriver. De flesta kvinnor verkar tycka att det är attraktivt med en stor penis, men jag har då aldrig blivit ratad för att jag är normalt utrustad. Tjejers ögon verkar förvandlas till förstoringsglas när det är kåta och/eller kära

Men säkert finns det kvinnor som har en stark fetisch för jättesnoppar, och samtidigt inte kan gå igång på något annat. Det låter som en fullständigt normal variant. Finns ingen anledning att känna någonting negativt inför det, eller dem. Om du känner att du måste älskas av alla, så har du psykiska problem.
Citera
2014-05-05, 11:57
Medlem
Citat:
Det jag menar är att en snygg tjej oftast har mindre preferenser än vad man tror, det är dem lite fulare som har krav hit&dit

Verkligen inte, en attraktiv tjej har ständigt killar efter sig och har enligt min erfarenhet knullat runt en hel del och har därmed stött på ett ex antal stora kukar och fått smak för det och nöjer sig efter det sällan med mindre/mediokra ballar.
En mindre attraktiv tjej har dock inte råd att vara kräsen, samma för män.
Citera
2014-05-05, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James88
Verkligen inte, en attraktiv tjej har ständigt killar efter sig och har enligt min erfarenhet knullat runt en hel del och har därmed stött på ett ex antal stora kukar och fått smak för det och nöjer sig efter det sällan med mindre/mediokra ballar.
En mindre attraktiv tjej har dock inte råd att vara kräsen, samma för män.
Sorry james, men tror jag har lite mer erfarenhet än dig, du verkar sitta inne lite mycket och tänka logiskt. Det här är inte logiskt, en riktigt snygg tjej är ofta ute efter mer personlighet då hon vet att hon kan få vilken kille som helst.

En mindre snygg tjej/halvful/halvtjock eller whatever är ofta mer kräsen när det kommer till kukar då hon kollar mer på utseende än personlighet, get it? :-)
Citera
2014-05-06, 12:45
Medlem
Citat:
Sorry james, men tror jag har lite mer erfarenhet än dig, du verkar sitta inne lite mycket och tänka logiskt. Det här är inte logiskt, en riktigt snygg tjej är ofta ute efter mer personlighet då hon vet att hon kan få vilken kille som helst.

En mindre snygg tjej/halvful/halvtjock eller whatever är ofta mer kräsen när det kommer till kukar då hon kollar mer på utseende än personlighet, get it? :-)

Det är verkligen inte min erfarenhet, det är inte heller det intrycket man får om man kollar på diverse kvinnoberikade forum där sex diskuteras.
Inte för att det spelar så stor roll, överlag så har majoriteten kvinnor en kuk över medlet som preferens, oavsett om hon är snygg eller inte.
Citera
2014-05-06, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James88
Det är verkligen inte min erfarenhet, det är inte heller det intrycket man får om man kollar på diverse kvinnoberikade forum där sex diskuteras.
Inte för att det spelar så stor roll, överlag så har majoriteten kvinnor en kuk över medlet som preferens, oavsett om hon är snygg eller inte.
Haha hur många 10r tror du hänger på kvinnoberikade forum då?

Det är ju där dem riktiga rugguglorna hänger, vet inte en tjej som är över en 6a som sitter på familjeliv el dyl. Snarare instagram nowdays.
Senast redigerad av axebodyspray 2014-05-06 kl. 14:26. Anledning: förtydligande
Citera
2014-05-06, 16:39
Medlem
Jellohs avatar
Haha jag har aldrig hört talas om kvinliga size-queens. Dock är de vanligt förekommande i bögvärlden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in