2018-03-14, 20:16
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Är du trögtänkt? I så fall slutdiskuterat.
Det jag har sagt om honom räcker mer än väl, och de du radade upp är duktiga också, men inte i närheten av Benjamin.
Och ni får väl ha erat tyckande, det rör mig inte i ryggen, för man ska ju inte prata med röven då huvet talar.
Nu räcker det för min del att argumentera detta, jag VET att Benjamin kommer att " jorddra" varenda jävel internationellt.

Vill bara veta ditt resonemang. Du påstår att han är något slags heligt underbarn, vi vill gärna veta hur du kommer fram till den slutsatsen. Speciellt då det finns en del som tyder på motsatsen. Jag vet inte om du riktigt förstått det, men på ett diskussionsforum är det liksom tänkt att man ska diskutera och komma mer argument som backa upp ens påståenden.

Det enda du egentligen har gjort är att klaga på att andra klagat. Jag har inte sett så många exempel från dig varför Benjamin är så pass bra som du påstår att han är.
Citera
2018-03-14, 20:26
Medlem
Citat:
Men så är de väl för fan bara att ge helvete i att se dom?
Det är unikt att en enda familj kan framföda sådana talanger som den familjen.
Sympatiska, duktiga jobbar och är inte på något sätt samhället till last.
Det dryper avund om en del här inne, var glada att dessa personer finns och kan underhålla oss, eller gå till frälsis eller i kyrkan och lapa i er det dom har att erbjuda, för det finns ingen av er om kan ta fram sådana talanger och duktiga skådisar och sångare som dessa är.
Och om ni har ett enda namn i så unga år som Benjamin, och som har hans talang och kunnande som sång och dansman, redovisa detta här och nu, eftersom det bara är skit som han representerar.

Håller med dig,det här är en familj med många talanger,har dock inte hört Benjamin sjunga då jag är utomlands med taskigt modem,har inte kunnat
följa melodifestivalen alls.
Minns dock Bianca när hon var med i Lets Dance,kan inte säga annat än att hon var den bästa som deltagit där.Har även hört Bianca sjunga,och det gör hon jättebra.

Troligtvis har Benjamin en sång/låtskrivarbegåvning,annars hade han väl inte vunnit?
Är extra bedrövligt när vuxna ger sig på ungdomar här på fb,oavsett om de är offentliga eller ej.
Citera
2018-03-14, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Håller med dig,det här är en familj med många talanger,har dock inte hört Benjamin sjunga då jag är utomlands med taskigt modem,har inte kunnat
följa melodifestivalen alls.
Minns dock Bianca när hon var med i Lets Dance,kan inte säga annat än att hon var den bästa som deltagit där.Har även hört Bianca sjunga,och det gör hon jättebra.

Troligtvis har Benjamin en sång/låtskrivarbegåvning,annars hade han väl inte vunnit?
Är extra bedrövligt när vuxna ger sig på ungdomar här på fb,oavsett om de är offentliga eller ej.

Det är ju helt naturligt att barnen följer i sina föräldrar (och morföräldrars) fotspår, de är ju uppvuxna i yrket.
Jag menar, det är väl ingen som höjer på ögonbrynen för att Gunde Svans dotter är bra på att åka skidor eller att Björn Borgs son håller på med tennis ?
Citera
2018-03-15, 00:42
Medlem
pillenottens avatar
Citat:
Men så är de väl för fan bara att ge helvete i att se dom?
Det är unikt att en enda familj kan framföda sådana talanger som den familjen.
Sympatiska, duktiga jobbar och är inte på något sätt samhället till last.
Det dryper avund om en del här inne, var glada att dessa personer finns och kan underhålla oss, eller gå till frälsis eller i kyrkan och lapa i er det dom har att erbjuda, för det finns ingen av er om kan ta fram sådana talanger och duktiga skådisar och sångare som dessa är.
Och om ni har ett enda namn i så unga år som Benjamin, och som har hans talang och kunnande som sång och dansman, redovisa detta här och nu, eftersom det bara är skit som han representerar.
Nu kanske vi som har lite högre krav på underhållning och omväxling inte delar din entusiasm inför den obestridliga talang du anser de berörda besitter. Detta är ett diskussionsforum - det du söker är en fanclub med en snittålder på 14år.
Citera
2018-03-15, 02:02
Medlem
Schweinmunds avatar
Han var ganska välanvänd som barnskådespelare - spelade på Göta Lejon fyra kvällar i veckan i Karlsson på taket - frågan är om han har fått någon vidare skolgång?

Barnskådespelare brukar ofta ha psykiska besvär vid sidan om också
Citera
2018-03-15, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
Han var ganska välanvänd som barnskådespelare - spelade på Göta Lejon fyra kvällar i veckan i Karlsson på taket - frågan är om han har fått någon vidare skolgång?

Barnskådespelare brukar ofta ha psykiska besvär vid sidan om också
Skolgång eller ej...han är inte den vassaste kniven i lådan om man säger så!
Citera
2018-03-15, 02:26
Medlem
Feministernas avatar
Benjamin visade bortskämda tendenser och känslighet i programmet som gick med arga snickaren för några år sedan. Anders Övfengård hunsade iofs lite med Benji😐.
Citera
2018-03-22, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Benjamin Wahlgren Ingrosso, hur är han utanför TV?

Omtyckt i skolan och privat?

Låg intelligens. Det är därför man inte ska titta på det där skitprogrammet "Wahlgrens värld". När man slutar titta på det kommer reklamintäkterna att sluta strömma in och programmet läggs ner. Det är bara klowner och papegojor med i det programmet.
Citera
2018-03-22, 22:11
Medlem
Har syskonen Ingrosso verkligen gått på Carlssons skola i Stockholm? Vem betalade för det? Pernilla Wahlgren?
Citera
2018-03-23, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malin0101
Har syskonen Ingrosso verkligen gått på Carlssons skola i Stockholm? Vem betalade för det? Pernilla Wahlgren?

Båda syskonen säger det i alla fall. Betalade? Skolan har kösystem. Men kändisbarn går säkert före ordinarie kösystem.
Citera
2018-03-23, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malin0101

Benjamin har inte gått på Carlsson och det kostar inget att gå där.
Citera
2018-03-23, 08:47
Medlem
pillenottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Benjamin har inte gått på Carlsson och det kostar inget att gå där.
Carlssons skola har såvitt jag förstår ett system med "frivilliga" bidrag om nånstans 30-40k/termin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in