2017-07-24, 11:31
Medlem
QueerSchilvias avatar
Tyckte han var lite söt som liten, men nu ser han mest kantig ut. Riktigt ful.
Citera
2017-09-19, 09:55
Medlem
thabitas avatar
Fy fan vad jag retar mig på Benjamin (Wahlgrens värld). Arrogant och helt självisk.
Sitter bl a gäspar och beter sej illa när de sitter på körlektion och körläraren försöker hålla lektion. Kräver uppmärksamhet precis hela tiden.
Citera
2017-10-05, 17:26
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Det här är ju typ den enda tråden om Benjamin Wahlgren Ingrosso.. så får väl posta här inne. Tycker lilla Benjamin verkar ha en ganska stor kuk.. om man baserar det på det här klippet.

https://www.instagram.com/p/BIAPSEpBLxL/

Jo, stor kuk och håriga armar är mitt intryck
Citera
2017-10-07, 00:24
Medlem
afrodisiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Synd för tjejerna att han bara dras till killar då.
Citera
2018-03-07, 09:07
Medlem
Kleinbeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...under-kladerna

Tydligen las nån video upp på hans insta när han "flexade" lite och kuken visades. Får väl se om nån sparat videon
Citera
2018-03-08, 09:06
Medlem
Såg han nyss i TV4, han försöker så jäkla mycket. Han försöker prata och va lite trevlig men allt låter bara framtvingat. Han säger saker bara för att säga dem.
Citera
2018-03-12, 15:07
Avstängd
thaimans avatar
En överlägset skicklig artist som kommer gå hur långt som helst.
Wahlgrens släkt är unik.
Om han är gay eller inte har fan inte med saken att göra, alltid trevlig och visar äkta känslor, sätt värde på att Sverige har en sådan begåvning i sina led.
Säg någon som kan mäta sig med honom, han är ju väldigt ung ännu.
Och vad det gäller låten så sopar han hem ännu ett guld till Sverige i portugal
Citera
2018-03-13, 18:14
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Vari ligger talangen?
Benjamin har valt bort namnet Wahlgren till förmån för Ingrosso pga kusinens framgångar med Swedish House Mafia. Detta trots att pappa Emilio Ingrosso hotat familjen, slagit mamma Pernilla och därefter lämnat landet. Ett rent hån mot Pernilla som uppfostrat honom:
När han var yngre använde han sin mor Pernillas efternamn, men på senare år har han valt att byta ut det mot Italiensk-klingande Ingrosso.
Mycket på grund av sin dj:ande världsberömda kusin, Sebastian Ingrosso som var en av medlemmarna i dj-kollektivet Swedish House Mafia.
- När jag var liten var det bättre att heta Wahlgren. Då visste folk lite vem man var, de kunde relatera till familjen. Men i dag är det kanske bättre att heta Ingrosso eftersom Swedish House Mafia är så stora, säger Benjamin Wahlgren Ingrosso.

https://www.expressen.se/noje/benjam...heta-ingrosso/

Pernilla hade förövrigt betydligt mer talang än Benjamin när hon var yngre och en mycket bättre röst.
Benjamin är bara en copycat som aldrig kommer upp i Michael Jacksons eller Justin Timberlakes nivå. Benjamin är en kändisunge som tänker rida på sitt namn för att kränga dussinlåtar man redan hört hundra gånger förr. Inget är unikt, ingen talang krävs - det räcker att man har kontakter och ett namn som öppnar dörrar.
Snygg är han inte heller. Hans föräldrar var betydligt snyggare när de var unga.

Wahlgrens som släkt är möjligtvis unika med tanke på att deras intelligensnivå tycks vara lägre än genomsnittet. Vulgära är de likaså. Ingen klass eller stil alls. Tyvärr premieras detta i dagens samhälle och släpps fram av trashtv-kanaler så som Kanal 5. Av det som framgått av programmet är Benjamin inte ens en trevlig person utan en bortskämd söndercurlad skitunge som får utbrott av minsta lilla motgång eller tillsägelse. Kort sagt en riktig fjant.
Skaffa dig bättre idoler.

Han är inte min idol din avundsjuka jävel.
Han är bara en av Sveriges bästa unga artister. Och va fan har ingrosso, Wahlgren och med detta att göra?
Han pissade på varenda jävel i lats dance eller hur?
Han kan sjunga, ska vi slå vad om att han gör ett rejält genombrott efter Portugal?
Men det törs väl inte ni era kräk som bara näthatare, vad är det som gör er lyckliga av det?
Säg i stället någon som är bättre här i landet i hans ålder,
Citera
2018-03-14, 12:23
Medlem
pillenottens avatar
Själv är jag hjärtligt trött på alla dessa knappt ens medelmåttiga Ingrosso/Wahlgrenare som dyker upp överallt - familjen måste för fan vara delägare flera av produktionsbolagen.
Narcissism som ärftlig gen, någon?
Citera
2018-03-14, 14:58
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillenotten
Själv är jag hjärtligt trött på alla dessa knappt ens medelmåttiga Ingrosso/Wahlgrenare som dyker upp överallt - familjen måste för fan vara delägare flera av produktionsbolagen.
Narcissism som ärftlig gen, någon?

Men så är de väl för fan bara att ge helvete i att se dom?
Det är unikt att en enda familj kan framföda sådana talanger som den familjen.
Sympatiska, duktiga jobbar och är inte på något sätt samhället till last.
Det dryper avund om en del här inne, var glada att dessa personer finns och kan underhålla oss, eller gå till frälsis eller i kyrkan och lapa i er det dom har att erbjuda, för det finns ingen av er om kan ta fram sådana talanger och duktiga skådisar och sångare som dessa är.
Och om ni har ett enda namn i så unga år som Benjamin, och som har hans talang och kunnande som sång och dansman, redovisa detta här och nu, eftersom det bara är skit som han representerar.
Citera
2018-03-14, 19:20
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Och om ni har ett enda namn i så unga år som Benjamin, och som har hans talang och kunnande som sång och dansman, redovisa detta här och nu, eftersom det bara är skit som han representerar.

Visst! Om vi bara räknar upp de som tävlat i Melodifestivalen och enbart plockar de som kört Timberlake-stilen: Oscar Zia, Anton Ewald, Alvaro Estrella, Eric Saade och Danny Saucedo! Samtliga runt Benjamins ålder när de uppträde i melodifestivalen.

Ulrik Munther, Yohio, Robin Stjernberg och Franz var dessutom yngre och körde en annorlunda stil, dessa har jag inte tagit med.

Får jag bara fråga: Är det här första gången du ser Melodifestivalen? Eller har du bara något slags sjätte sinne att se någon slags talang i melodifestivaldeltagare som vi andra Melodifestivalveteraner verkar sakna? Kan vi inte vända på steken? Kan du inte upplysa oss om vad som är så oerhört fantastiskt och revolutionerande med denna Benjamin och varför vi ska uppskatta och hylla honom så mycket?
Citera
2018-03-14, 19:34
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Visst! Om vi bara räknar upp de som tävlat i Melodifestivalen och enbart plockar de som kört Timberlake-stilen: Oscar Zia, Anton Ewald, Alvaro Estrella, Eric Saade och Danny Saucedo! Samtliga runt Benjamins ålder när de uppträde i melodifestivalen.

Ulrik Munther, Yohio, Robin Stjernberg och Franz var dessutom yngre och körde en annorlunda stil, dessa har jag inte tagit med.

Får jag bara fråga: Är det här första gången du ser Melodifestivalen? Eller har du bara något slags sjätte sinne att se någon slags talang i melodifestivaldeltagare som vi andra Melodifestivalveteraner verkar sakna? Kan vi inte vända på steken? Kan du inte upplysa oss om vad som är så oerhört fantastiskt och revolutionerande med denna Benjamin och varför vi ska uppskatta och hylla honom så mycket?
Är du trögtänkt? I så fall slutdiskuterat.
Det jag har sagt om honom räcker mer än väl, och de du radade upp är duktiga också, men inte i närheten av Benjamin.
Och ni får väl ha erat tyckande, det rör mig inte i ryggen, för man ska ju inte prata med röven då huvet talar.
Nu räcker det för min del att argumentera detta, jag VET att Benjamin kommer att " jorddra" varenda jävel internationellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in