2025-02-06, 22:45
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Sen är det nåt med den typen av stockholmska han talar som känns väldigt homosexuell. Att jag gör den associationen kanske beror på att jag inte kan Stockholm

Skåning här och jag håller med, han låter väldigt gay. Jag tycker iofs all stockholmska låter väldigt fjollig så har svårt värdera det i BI:s fall.
Citera
2025-02-07, 06:53
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Skåning här och jag håller med, han låter väldigt gay. Jag tycker iofs all stockholmska låter väldigt fjollig så har svårt värdera det i BI:s fall.

Hur fan låter då grötskånska? B. Är en naturlig kille, charmig snygg och är flickornas dröm. Om ni ska snacka om bögsvenska så titta på efter 5 där är prototypen för just det
Citera
2025-02-08, 00:34
Medlem
Marabouoreos avatar
Någon som vet varför han och Linnea gjorde slut?
Citera
2025-02-08, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
För att han egentligen är homosexuell? Inget fel i det.
Citera
2025-02-08, 15:15
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Hur länge ska han hålla pojkvännen hemlig?
Citera
2025-02-08, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
För att han egentligen är homosexuell? Inget fel i det.
Det var ju samma tjat om prins Carl Philip innan han blev ihop med Sofia, att han var homosexuell.
Citera
2025-02-08, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det var ju samma tjat om prins Carl Philip innan han blev ihop med Sofia, att han var homosexuell.
Tråden handlar iofs om Benjamin men möjligt att C-P också är smygis eller bi. Det är väl åtminstone allmänt känt att han har ovanligt svag intelligens. Det gäller ju båda två förvisso. En sak som slår mig är hur viktigt det tycks vara för en del småtjejer i tråden att ivrigt förneka att Benjamin möjligen (sannolikt) är gay eller bisexuell. Intressant fenomen.
Citera
2025-02-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Tråden handlar iofs om Benjamin men möjligt att C-P också är smygis eller bi. Det är väl åtminstone allmänt känt att han har ovanligt svag intelligens. Det gäller ju båda två förvisso. En sak som slår mig är hur viktigt det tycks vara för en del småtjejer i tråden att ivrigt förneka att Benjamin möjligen (sannolikt) är gay eller bisexuell. Intressant fenomen.
Du vet ju inte om skribenterna i tråden är småtjejer. Jag är iaf 50 plus och tror inte en sekund på att Benjamin är gay.
Citera
2025-02-08, 18:00
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Han är en disco boy!
T om Niklas va ju gay med Uggla i g-som i gay,gemenskap menade jag, så antar att de ligger nå i släkten -men ok ingen dömer, så länge mamsen rakar skitan på han så e de lugnt me allt. Strålande
Citera
2025-02-16, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Hur fan låter då grötskånska? B. Är en naturlig kille, charmig snygg och är flickornas dröm. Om ni ska snacka om bögsvenska så titta på efter 5 där är prototypen för just det

Hahaha flickornas dröm killen låter som han har svalt helium och det skriker BÖG om honom.
Citera
2025-02-16, 13:31
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Hon har berättat att han var så svartsjuk.
Citera
2025-02-24, 15:22
Medlem
Min Gaydar ger utslag, kan han inte bara komma ut ur garderoben och sluta plåga sig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in