2024-02-10, 20:16
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Vem som har drösvis med brudar hängande efter sig ligger inte?

Tror aldrig han legat faktiskt. Det såg alldeles för naturligt ut när mamma Nilla rakade hans rövhål.
Citera
2024-02-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Vem som har drösvis med brudar hängande efter sig ligger inte?

I en podd av Hanna Widell och Amanda Schulman för ett par år sedan, berättade de att en väninna till dem (i deras ålder) hade hamnat i säng med Benjamin och att det var ett ligg som tydligen var outstanding. Just saying!
Citera
2024-02-12, 07:25
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannypannymanny
I en podd av Hanna Widell och Amanda Schulman för ett par år sedan, berättade de att en väninna till dem (i deras ålder) hade hamnat i säng med Benjamin och att det var ett ligg som tydligen var outstanding. Just saying!

Ja, jag kan inte tänka mig annat än att han avverkar damer på löpande band.
Citera
2024-03-20, 14:31
Medlem
diseuses avatar
Pressmeddelande (Benjamin Ingrosso får egen dokumentärfilmserie på Max – första delen This is Benjamin Ingrosso har premiär i vår):
Citat:
Benjamin Ingrosso har kommit att bli en av Sveriges mest folkkära artister och han har belönats med priser på bland annat Grammis, Rockbjörnen och Kristallen. Nu kommer den första delen i en ny dokumentärfilmserie på streamingtjänsten Max där tittarna får ta del av en Benjamin vi inte tidigare sett. This is Benjamin Ingrosso är ett intimt porträtt av en ung, begåvad artist på resan mot sin barndomsdröm, att bli en internationell stjärna. Dokumentären släpps i samband med att nya streamingtjänsten Max lanseras i Sverige i vår.
Citera
2024-04-14, 17:20
Medlem
Benjamin är ju hur populär som helst och jag har lite svårt att se hur han kunde bli det.
Vad hände?

Bara för att inte jag gillar musiken, rösten, kläderna, utseendet och den där springande dansen, så betyder det ju inte att han inte är duktig.
För det måste han ju vara om så många verkar gilla honom.

Eller?

Jag kan tänka mig att han är snäll mot nära och kära, och säkert underhållande.,

Men allt det här?

Jag begriper inte hur allt går till numer och vad folk vill ha.

Folk verkar gilla knäppa och otrevlig influenser och youtuber och har tappat det där om att gilla någon för att den är skicklig och sticker ut.
Att bli en ’riktig rockstar’ kräver bara ett visst namn.
Jättekonstigt!

Det här fenomenet kräver egentligen en egen tråd.
Citera
2024-04-16, 17:18
Medlem
Benji är en snäll kille! Han lever i en egen värld. Finns inte en mm elakhet i den killen. Tror inte han har det så lätt med andra puckon i familjen!
Citera
2024-04-19, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Benji är en snäll kille! Han lever i en egen värld. Finns inte en mm elakhet i den killen. Tror inte han har det så lätt med andra puckon i familjen!
Håller med, han är enormt bjussig på sig själv, supertrevlig. Stoppa honom på gatan för att hälsa så ställer han upp inte snorkig bara super trevlig. Snorkiga och dryga är Peter Jöback och Danni Sucedo särskilt tillsammans, de är bara tillgängliga på scen eller i intervjuer när de marknadsför sig själv, annars riktiga douchbags
Citera
2024-05-14, 16:33
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Tror aldrig han legat faktiskt. Det såg alldeles för naturligt ut när mamma Nilla rakade hans rövhål.

Runkar han fortfarande 10-15 ggr om dagen som syster Bianca berättade så lär han fortsatt ha sin Svendom kvar!
Citera
2024-05-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Runkar han fortfarande 10-15 ggr om dagen som syster Bianca berättade så lär han fortsatt ha sin Svendom kvar!

Hela hans uppenbarelse skriker gay. När skall han komma ur garderoben?
Citera
2024-05-15, 21:14
Medlem
Han är väl en modern tids Jöback, som under slutet av 90 och början 2000-talet inte alls var gay, och va i en relation med en kvinna.

Vem lurade han?
https://youtu.be/F0P3EVxrNeM?si=EUJEIrSF4ilIHHjL

Klart B Ingrosso är korvstoppare, han kanske inte vet om det själv än. Garderoben har han inte hittat ut ur i alla fall
Citera
2024-05-15, 22:10
Medlem
Han blev utsedd till Sveriges bäst klädde man.
Citera
2024-05-26, 01:50
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Han blev utsedd till Sveriges bäst klädde man.

Fel, Sveriges bäst klädde Bög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in