2024-08-13, 13:52
Medlem
Amors avatar
Blivit en liten märklig sektkultur kring honom har jag märkt på sociala medier.

Har blivit nån grej att alla ska säga att han är en framtida världsstjärna. Detta är väl eftersom att han själv sagt att han siktar på det.

Är nästan likheter med såna här livscoachföreläsare och kristen framgångsteologi, att man genom positiv affirmation ska få saker att hända bara genom att säga det tillräckligt många gånger.

Min syn är väl att han är en habil artist, hans problem är att han inte gör särskilt bra låtar. De är väldigt intetsägande och generiska, har svårt att se att det skulle räcka till att göra honom till en "internationell artist"
Citera
2024-08-13, 14:08
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Har blivit nån grej att alla ska säga att han är en framtida världsstjärna. Detta är väl eftersom att han själv sagt att han siktar på det.

Är nästan likheter med såna här livscoachföreläsare och kristen framgångsteologi, att man genom positiv affirmation ska få saker att hända bara genom att säga det tillräckligt många gånger.

Min syn är väl att han är en habil artist, hans problem är att han inte gör särskilt bra låtar. De är väldigt intetsägande och generiska, har svårt att se att det skulle räcka till att göra honom till en "internationell artist"
Exakt så. Jag har bara sett ett par framträdanden och hört några låtar av honom. Killen har allt, utom låtarna. Vilket är märkligt eftersom det kryllar av bra låtskrivare i Sverige. Det är lite om att han står på en scen framför 30.000 personer och har glömt varför han är där. Han har inget att säga.
Citera
2024-08-13, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Han spelar ju redan runt om i Europa. Det är mer än vad den absoluta majoriten av svenska artister gör.
Så det är väl ingen omöjlighet att han lyckas slå över atlanten också?
Citera
2024-08-13, 16:23
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det är väl för att han står sin mormor och stod sin morfar närmre. De har förmodligen varit med mycket mer och närmre under hans liv. Emilio valde ju att prioritera annat än att ta hand om sina barn under Benjamins uppväxt och därmed är det väl ganska logiskt att han inte har samma relation till sin farmor och farfar.

Ja så är men man undrar om farmor och farfar inte heller hade nån kontakt med barnen precis som Emilio fast att barnen och farfar/farmor kan ha en egen relation med dom utan Emilios medverkan och samtycke det räcker med att dom har kontakt med Pernilla så hade kanske relationen varit lika fin som med morföräldrarna
Citera
2024-08-13, 16:38
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Benjamin står för ett av mina favoriter när han hade det där köksprogrammet där han bjöd in gäster.
Nån gäst berättade att den utbildat sig till typ förskolelärare.
Benjamin: Går man nån kurs för att jobba som det eller?
Gästen: Det är 3,5 år på universitet..
Benjamin skrattar till och säger näää du skämtar och trodde uppenbarligen att gästen drev.

Ungefär så. Superroliga 5 sekunder.

Nu är det Pernilla Wahlgrens barn vi pratar om som är lik Pernilla som är helt Världsfrånvänd/lever i en egen bubbla Bianca är ju lika dan dom vet inte ett skit om nånting sen Theo har en annan pappa så han har större chans att bli smartare och mer kontroll på världen utanför sin egna lilla bubbla
Citera
2024-08-23, 20:52
Medlem
BBBodiess avatar
Jag vet två tjejer som han har legat med så ni kan sluta med era gissningslekar om att han skulle vara bög. Om han är bi vet jag dock inte.
Citera
2024-08-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BBBodies
Jag vet två tjejer som han har legat med så ni kan sluta med era gissningslekar om att han skulle vara bög. Om han är bi vet jag dock inte.
Det är många bögar som legat med tjejer. Det fråntar ingenting. Jag tror stenhårt på att han är fikus.
Citera
2024-08-23, 21:57
Medlem
BBBodiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Det är många bögar som legat med tjejer. Det fråntar ingenting. Jag tror stenhårt på att han är fikus.

Gissa du om det gör dig gladare.
Citera
2024-09-26, 15:06
Medlem
Bara jag som knappt kan lyssna på honom för att han läspar?
Citera
2024-09-26, 23:26
Medlem
Ingen som har tillgång till hans läckta nudes?
Citera
2024-09-29, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalkroat
Ingen som har tillgång till hans läckta nudes?

Bara se valfri video från turnen. Bästa är nog från 2023 när han flåsar liggandes på rygg under basisten och väntar på en sats. Strax efter står B och flåsar medans basisten står på knä framför i lagom höjd för ett blow.

Gillar grabben och bandet! är inte gay om det behövs påpekas men det som utspelas här framför tusentals ögon är föööör intense för att missas!! Det vibrerar kåthet! inte första gången dessa herrar byter sexposition med varannn

Från 30:23 i videon

https://youtu.be/T1zk2646oDU?si=s821AaSOMVEhHIec
Citera
2024-10-11, 03:35
Medlem
Får hans reklam på youtube. Shit vilken gay röst han har. Han låter som en karaktär från nikelodeon eller något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in