2024-06-23, 00:29
Medlem
Han verkar vara en skit skön kille.
Hoppas verkligen att han är inne på tredje varvet på alla brudar i Stockholm.
En svensk Robbie Williams
Citera
2024-06-23, 07:51
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum

Snarare tredje varvet på Stockholms sodomistelit..
Citera
2024-07-07, 18:05
Medlem
Känns som att han övertagit det italienska köket från Paolo
Citera
2024-07-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum

Trodde han var gay
Citera
2024-07-07, 18:59
Medlem
Kanastras avatar
Benjamin står för ett av mina favoriter när han hade det där köksprogrammet där han bjöd in gäster.
Nån gäst berättade att den utbildat sig till typ förskolelärare.
Benjamin: Går man nån kurs för att jobba som det eller?
Gästen: Det är 3,5 år på universitet..
Benjamin skrattar till och säger näää du skämtar och trodde uppenbarligen att gästen drev.

Ungefär så. Superroliga 5 sekunder.
Citera
2024-07-07, 19:35
Medlem
Storstark68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Trodde han var gay

Va...han byter ju brudar varje vecka hahahaaaaaaa (som han aldrig knullar).

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...for-arets-homo
Citera
2024-07-07, 19:38
Bannlyst
Han är bög vad jag har fått höra, stämmer det ?
Citera
2024-07-07, 19:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Benjamin står för ett av mina favoriter när han hade det där köksprogrammet där han bjöd in gäster.
Nån gäst berättade att den utbildat sig till typ förskolelärare.
Benjamin: Går man nån kurs för att jobba som det eller?
Gästen: Det är 3,5 år på universitet..
Benjamin skrattar till och säger näää du skämtar och trodde uppenbarligen att gästen drev.

Ungefär så. Superroliga 5 sekunder.

Skrämmande att en vuxen människa inte vet att det krävs högskole/universitetsutbildning för att jobba som förskolelärare.
Citera
2024-08-03, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Skrämmande att en vuxen människa inte vet att det krävs högskole/universitetsutbildning för att jobba som förskolelärare.
Wahlgren/Ingrosso familjen är inte kända för att sitta med näsan i studielitteraturen. Har för mig stt ingen av dom gått ur gymnasiet. Å andra sidan har dom lyckats om man ska titta på vad som finns på deras bankkonton. Gillar den här killen, verkar ödmjuk och inte på något sätt divadryg.
Citera
2024-08-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Ja det tycker man. Men han är långt ifrån ensam om att tro så. Har hört många vuxna människor säga så. De flesta tror att man "bara leker" med barnen när man jobbar på förskola/fritids.
Citera
2024-08-13, 13:35
Man läser hela tiden att han hyllar mormor och morfar hela tiden 24/7 speciellt efter morfar död i maj det är låtar och vad dom har betyd för han och han pratar om dom på konserterna och i intervjuer men nånting jag har reagerat på att han hyllar aldrig farmor och farfar eller pratar om dom på samma sett eller förresten han pratar aldrig om dom öppet,, nån som har märkt samma?
Citera
2024-08-13, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Man läser hela tiden att han hyllar mormor och morfar hela tiden 24/7 speciellt efter morfar död i maj det är låtar och vad dom har betyd för han och han pratar om dom på konserterna och i intervjuer men nånting jag har reagerat på att han hyllar aldrig farmor och farfar eller pratar om dom på samma sett eller förresten han pratar aldrig om dom öppet,, nån som har märkt samma?

Det är väl för att han står sin mormor och stod sin morfar närmre. De har förmodligen varit med mycket mer och närmre under hans liv. Emilio valde ju att prioritera annat än att ta hand om sina barn under Benjamins uppväxt och därmed är det väl ganska logiskt att han inte har samma relation till sin farmor och farfar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in