Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlandsrebell
Varför vill du påverka allt ? Jag en idag tackar min kvantkopia för hans uppoffring. vet inte om min version fortfarande lever, men jag fick syn på upplevelse av vad min kvantkopia blev tvungen göra så då fick mig gå en annan väg, för vägen vad min kopia visade skulle inte gå hela vägen.
Kan råda dig bli din bästa jag och kanske öppna dig för den spirituella realmen? för spirituel + forskning+ kvantum går i hop, men med forskning får man svar på saker kring på ett brett nivå medans spirituellt är mer som en själ upplevelse, för jag har upplevt ett sådant förtidsbestämda upplevelser, många faktisk, som forskningen idag kan inte bevisa. Kan säga att jag är som person är en högkänslig och en väldig hög aura av mig. Folk jag ibland går förbi på stan eller ställen bruka säga jag har en fin sakenlig hög aura och tillbaks, säger jag, jag håller med.
Om jag börjat tågspåret med cogito step by step ergo step by step ergo sum step by step ergo distinktion ergo antidistinktions' motssats.
dvs distinktions-antidistinktions-opposition.
Denna laborösa väg, ska inte flumma iväg.
Cogito, distinktion, distinktions-antidistinktions-opposition, storleksskalans oändlighet, tidens oändlighet, evolutionsteorins o
Att jag via denna solida säkra sanna väg ska flumma iväg i något flygande flyende gudar o så.... ja då skulle jag ha för mycket av personlighetsdraget Openness (tillgänglig för nya intryck). Har man för mycket openness blir man spirituell dvs psykotisk.
Gudarna finns ej.
Jag är ateist.