• 1
  • 2
2014-05-02, 14:11
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Varför har det blivit så populärt med slitna kvinnor idag? Så här har det inte varit tidigare. Kan det vara kosmetikan och andra kemikalier som förstärkt äldre kvinnors chanser att spekulera på köttmarknaden? Yngre killar vill ha äldre kvinnor, hur kommer det sig?
Citera
2014-05-02, 14:30
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Varför har det blivit så populärt med slitna kvinnor idag? Så här har det inte varit tidigare. Kan det vara kosmetikan och andra kemikalier som förstärkt äldre kvinnors chanser att spekulera på köttmarknaden? Yngre killar vill ha äldre kvinnor, hur kommer det sig?
Det är kontrastet ung/gammal som gör lite av det hela så übersexigt (utan barn och pensionärer då). Samt att jag uppskattar utsendet mycket mer på kvinner efter 25 iaf
Citera
2014-05-02, 14:37
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Det är kontrastet ung/gammal som gör lite av det hela så übersexigt (utan barn och pensionärer då). Samt att jag uppskattar utsendet mycket mer på kvinner efter 25 iaf
Är kvinnor över 25 din akilleshäl?

Så du betraktar dom som en ytterlighet och därför tänder du på dom?
Citera
2014-05-02, 14:44
Bannlyst
Mogna, trevliga, fina.

Snarare mer konstigt att du aldrig kollat på en äldre kvinna och tänkt "damn..".
Funderade fan på sånt i 9 års åldern

Dom är kvinnor helt enkelt.
Citera
2014-05-02, 14:45
Medlem
Har också funderat på det, man hör jämt unga killar säga att de sett någon riktigt snygg milf under dagen osv. Jag förstår inte, varför skulle de tråna efter en sliten 35-åring med 4 ungar när de har massa unga snygga tjejer att välja och vraka bland?
Citera
2014-05-02, 14:54
Medlem
Spackelackans avatar
Kanske för att vi manliga förtioplussare redan har gjort grovjobbet när det gäller inridningen. En vältränad märr är i regel mer kunnig i sänghalmen än ungston.
Citera
2014-05-02, 14:56
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
Har också funderat på det, man hör jämt unga killar säga att de sett någon riktigt snygg milf under dagen osv. Jag förstår inte, varför skulle de tråna efter en sliten 35-åring med 4 ungar när de har massa unga snygga tjejer att välja och vraka bland?
Gräset är grönare på andra sidan...
Citera
2014-05-02, 14:58
Medlem
Diamondgrits avatar
De är mer erfarna, och de som fortfarande ser bra ut, tja, ser ju bra ut.
Dessutom är de vänare och inte lika pantade och egocentriska som 18-åringar är.
Citera
2014-05-02, 15:16
Medlem
För mig är utseendet inte av stor vikt hos de äldre damerna. Det är deras självsäkerhet, karisma, enkla men prydliga klädsel och ja, allt annat som de yngre tjejerna står för som tänder mig.
Citera
2014-05-02, 15:25
Medlem
brianmolkos avatar
Exakt vilken ålder är det på killen som trånar och kvinnan som är observationsobjekt ?
Citera
2014-05-02, 15:27
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Mogna, trevliga, fina.

Snarare mer konstigt att du aldrig kollat på en äldre kvinna och tänkt "damn..".
Funderade fan på sånt i 9 års åldern

Dom är kvinnor helt enkelt.

Hur gammal var hon då ?
Citera
2014-05-02, 15:29
Bannlyst
40-plussare tvekar sällan på att ta den manliga stången i skithålet. Dessutom har många unga män svårt att få till det med tjejer i deras egna ålder och då tar de ett lätt byte

Medelåldern infaller väl när man har passerat 30 så 30 damer räknas väl som "äldre kvinnor" också
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in