Varför har det blivit så populärt med slitna kvinnor idag? Så här har det inte varit tidigare. Kan det vara kosmetikan och andra kemikalier som förstärkt äldre kvinnors chanser att spekulera på köttmarknaden? Yngre killar vill ha äldre kvinnor, hur kommer det sig?
Varför har det blivit så populärt med slitna kvinnor idag? Så här har det inte varit tidigare. Kan det vara kosmetikan och andra kemikalier som förstärkt äldre kvinnors chanser att spekulera på köttmarknaden? Yngre killar vill ha äldre kvinnor, hur kommer det sig?
Det är kontrastet ung/gammal som gör lite av det hela så übersexigt (utan barn och pensionärer då). Samt att jag uppskattar utsendet mycket mer på kvinner efter 25 iaf
Det är kontrastet ung/gammal som gör lite av det hela så übersexigt (utan barn och pensionärer då). Samt att jag uppskattar utsendet mycket mer på kvinner efter 25 iaf
Är kvinnor över 25 din akilleshäl?
Så du betraktar dom som en ytterlighet och därför tänder du på dom?
Har också funderat på det, man hör jämt unga killar säga att de sett någon riktigt snygg milf under dagen osv. Jag förstår inte, varför skulle de tråna efter en sliten 35-åring med 4 ungar när de har massa unga snygga tjejer att välja och vraka bland?
Kanske för att vi manliga förtioplussare redan har gjort grovjobbet när det gäller inridningen. En vältränad märr är i regel mer kunnig i sänghalmen än ungston.
Har också funderat på det, man hör jämt unga killar säga att de sett någon riktigt snygg milf under dagen osv. Jag förstår inte, varför skulle de tråna efter en sliten 35-åring med 4 ungar när de har massa unga snygga tjejer att välja och vraka bland?
De är mer erfarna, och de som fortfarande ser bra ut, tja, ser ju bra ut.
Dessutom är de vänare och inte lika pantade och egocentriska som 18-åringar är.
För mig är utseendet inte av stor vikt hos de äldre damerna. Det är deras självsäkerhet, karisma, enkla men prydliga klädsel och ja, allt annat som de yngre tjejerna står för som tänder mig.
40-plussare tvekar sällan på att ta den manliga stången i skithålet. Dessutom har många unga män svårt att få till det med tjejer i deras egna ålder och då tar de ett lätt byte
Medelåldern infaller väl när man har passerat 30 så 30 damer räknas väl som "äldre kvinnor" också
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!