2014-05-02, 15:30
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Är kvinnor över 25 din akilleshäl?

Så du betraktar dom som en ytterlighet och därför tänder du på dom?
Det är mera än bara kvinnor över 25 som är min akilleshäl
Jag tänder på dem av flera själ.
Dom är vackrare, mer sexuella, har snyggare klädstil, är mognare, inteligentare, djupare, erfarenheten och att de ofta är lite snuskiga och förbjudna
Citera
2014-05-02, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Hur gammal var hon då ?

Hmm, 43-44 någonting gissar jag på. En polares morsa som jag älskade att iakta. Mycket vacker
Citera
2014-05-02, 15:56
Medlem
akzags avatar
Porrskadade ungdomsgenerationen samt alla americanpie filmer.
Citera
2014-05-02, 17:16
Medlem
Kickexs avatar
Fler barn har väl i dags läget en mer komplext relation med sin mor?
Citera
2014-05-02, 19:07
Medlem
AssJohns avatar
Dem är ofta otroligt mera lättsamma, intressantare och roligare än 20åriga tjejer.

Unga har utseendet, äldre har personligheten.

dessutom antar jag att vissa tänder på att ha någon med mkt erfarenhet i sängen, någon som kan dominera dig istället för tvärt om, eller lära dig ett o annat
Citera
2014-05-02, 20:59
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssJohn
Dem är ofta otroligt mera lättsamma, intressantare och roligare än 20åriga tjejer.

Unga har utseendet, äldre har personligheten.

dessutom antar jag att vissa tänder på att ha någon med mkt erfarenhet i sängen, någon som kan dominera dig istället för tvärt om, eller lära dig ett o annat
hehe va ska dom lära dig? ge ett exempel. Dom flesta vill väl ha så orörda brudar som möjligt och inte det omvända.

Unga brudar är överlag mer jobbigare. Äldre har inte samma energi/ork/lust, vilket gör dom mer mognare.

Tror det är bäst att ha förhållande med någon som inte är för långt från en själv åldersmässigt. Annars blir det obalans.
Citera
2014-05-02, 21:03
Bannlyst
föredrar tjejer som är mellan 35-40 , alla dagar i veckan
Citera
2014-05-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Porrskadade ungdomsgenerationen samt alla americanpie filmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Fler barn har väl i dags läget en mer komplext relation med sin mor?
mm tror ni båda är nära sanningen. Porren har fuckat upp oss och vi vill ha ännu sjukare grejer för att få samma kick. Sedan så finns det nog många fjol killar som vill ha en flickvän som mer ska spela mamma rollen. Dessa individer måste fatta någon gång att detta aldrig kommer hända, det är omöjligt.

Detta i kombination med att äldre kvinnor försöker se yngre ut, gör att äldre blir mer attraktiva på marknaden.
Citera
2014-05-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
föredrar tjejer som är mellan 35-40 , alla dagar i veckan
hur gammal är du sj?
Citera
2014-05-02, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
hur gammal är du sj?
34år
Citera
2014-05-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
34år
hehe men då är du helt normal och inget speciellt. Det finns ju fjortis killar som gör allt för att få sätta på en gammal hagga på 50+.
Citera
2014-05-02, 23:31
Medlem
Obscurites avatar
Nu har jag bara haft 2 relationer med någon som varit betydligt äldre än mig. Ena var en kvinna runt 30-35 som jag blev KK med en period och den andra var en tjej som var runt 40 när vi träffades några år senare.

Att de skulle vara slitna dock tycker jag är strunt. Jag har sett tjejer av min generation som ser helt fruktansvärda ut medan dessa två exempel på kvinnor var oerhört snygga.

Visst hade de lite små rynkor men de var knappt märkbara rynkor.

Fördelarna med dessa relationer var just att de var oerhört okomplicerade samt att dessa två kvinnor var oerhört självsäkra och visste vad det ville. Det fanns inte en minsta hint utav klassisk 20-something osäkerhet som man stöter på allt för ofta i sin egna generation.

Sexet var också fantastiskt. Att sära på benen kan vilken tjej som helst göra men dessa två hade något som jag tycker saknas lite grann hos de andra kvinnor som jag träffat under min livstid och det är förmågan att kunna vara sensuell och erotisk.

Sen är ju också åldersskillnaden något som gör att båda säkert på något plan är införstådda i att relationen aldrig kan bli seriös.

Fantastiskt och kravlöst sex + umgänget av en smart, sensuell och självsäker kvinna. Att några rynkor är den enda nackdelen med dem är verkligen ingenting om man jämför med alla fördelar som finns att hämta i såna här relationer.

Just 40-åringen tog det slut med för att jag hade lite svårt att smälta in i hennes värld. Utöver sex så fanns det ju liksom inte mycket man som en 20-something student kunde göra med henne.

Men i det stora hela så rekommenderar jag alla killar att åtminstone en gång i livet gänga med en äldre kvinna, om inte för det fantastiska sexet så åtminstone för erfarenheten. Man lär sig mycket även om man vet att det i långa loppet inte kan hålla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in