Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-24, 16:22
  #49
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.D.R
Kan du utveckla lite mer om ruset? Denna verkar intressant, konstigt att inte fler shoppar säljer den.
Utverderar senare ikväll då mössen även är på mod, den svider iaf oa s
Eerhörr o ruset klmmmer inom 10sekinddr
Citera
2017-03-25, 05:41
  #50
Medlem
smusselkurts avatar
Två tummar upp. Både serotonerga och dopaminerga känningar. Inte en pluggrc m.a.o. Kam tänka mig att det liknar 4FA vilket jag aldrig provade men har läst om.
Citera
2017-03-26, 16:24
  #51
Avstängd
speedballens avatar
antar att den är lik amfetamin, men undrar rustid på denna? Gillar amfetamin, men rustiden är lite för lång för att kunna sova regelbundet.
Citera
2017-03-26, 16:46
  #52
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
antar att den är lik amfetamin, men undrar rustid på denna? Gillar amfetamin, men rustiden är lite för lång för att kunna sova regelbundet.

Klart kortare än vanligt amf. Ett par timmar, typ? Bara testat den enstaka gången. AT:n var dock rätt redig. Rejält deprimerad dagen efter.
Citera
2017-03-27, 15:26
  #53
Medlem
Ok, tillbaka nu efter att ha testat 3-FEA från torsdagen tills igår, söndag. Testade det med bruden och förde anteckningar. Vi märkte att det var behagligare att ta mindre doser varannan/var tredje timme än att ta en stor bomb på en gång.

Som på andra centralstimulantia får man de vanliga biverkningarna: Käkspänningar, muntorrhet och hög puls. Däremot märkte jag att min kuk fungerade och brudens fitta kunde knappt bli våtare . Tas helst oralt framför nasalt då det bränner som fan i näsan. Vill ni att effekten ska smyga sig på er ska ni helst ta det oralt.

Initialt får man ett rus likt MDMA, men efter 1-2h blir man vaken som på Amfetamin. Det går i vågor och då och då återkommer MDMA-ruset när man minst anar det.

Härnere har ni hur vi doserade osv.

Torsdag:
20.20: 10mg nasalt
20.30: 40mg oralt
21.30: 20-30mg oralt
22.15: 40mg oralt
01.30: 50mg oralt
05.00 50mg oralt

Fredag:
21.00: 100mg – intensivt i 2h sen dalade det rätt fort
01.00: 50mg – kändes knappt
03.45: 100mg -

2-3h sömn mitt på dagen.

Lördag:
5-6h sömn tidigt på morgonen

16.30: 50mg oralt
18.50: 50mg oralt
20.50: 50mg oralt
01: 100mg
80mg
90mg
Citera
2017-03-27, 20:11
  #54
Avstängd
speedballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
Klart kortare än vanligt amf. Ett par timmar, typ? Bara testat den enstaka gången. AT:n var dock rätt redig. Rejält deprimerad dagen efter.

Okej, låter ju bra och dåligt.

Ser dock ingen svensk shop som kränger detta, så man får väl leta lite.
Citera
2017-03-27, 21:10
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Okej, låter ju bra och dåligt.

Ser dock ingen svensk shop som kränger detta, så man får väl leta lite.

Jag köpte mitt från zerohole.net nu i veckan, inrikes. 24h leverans!
Citera
2017-03-28, 19:57
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Jag köpte mitt från zerohole.net nu i veckan, inrikes. 24h leverans!

Köpte mitt därifrån också, fyfan vilken bra och snabb service. De hjälpte mig att betala med Swish och bitcoin.

OT:

Har sniffat 10-20mg åt gången under dagarna i två veckor och fungerar bra som en vardagsstimulant/funktionell stimulant i dom doserna. Skönt stimulerande bakgrundsrus de första 1-2 timmar med lite vasokonstriktion följt av ett piggt och vaket tillstånd efterföljade timmar.. Mycket bra i jobbsyfte och som jag förstått det funkar den bra även i festsammanhang med doser runt 40-50 oralt åt gången varannan timme.. nån som vet hur det är att sniffa den i knarksammanhang?
__________________
Senast redigerad av doublelow 2017-03-28 kl. 20:00.
Citera
2017-03-28, 21:18
  #57
Avstängd
speedballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
Två tummar upp. Både serotonerga och dopaminerga känningar. Inte en pluggrc m.a.o. Kam tänka mig att det liknar 4FA vilket jag aldrig provade men har läst om.

Hur intog du 3-FEA't? Vill gärna höra en IV recension om någon mus vågat sig på det

Men verkar vara som amfetamin, kanske något starkare? Dock med mer serotonerga känningar än på amfetamin? Känner i princip inga serotonerga känningar på vanligt amfetamin, bara ytterst lite.
Citera
2017-03-29, 00:37
  #58
Medlem
Crankmines avatar
Är den verkligen så dospotent så det räcker med 0,05? Skulle va intressant och höra nån som dragit typ 0,1-0,2 i näbben iaf. Kanske ger en go headrush fast det är klart better safe than sorry. Avvaktar lite med beställning så man får se vad fler tycker
Citera
2017-03-29, 11:24
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Är den verkligen så dospotent så det räcker med 0,05? Skulle va intressant och höra nån som dragit typ 0,1-0,2 i näbben iaf. Kanske ger en go headrush fast det är klart better safe than sorry. Avvaktar lite med beställning så man får se vad fler tycker

5 mg vetefan.. nån som provat så lite?
Citera
2017-03-29, 12:59
  #60
Medlem
Kallekanons avatar
Finns det någon shop som har den här substansen inne som kan skicka som rek/postförskott?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback