Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-10, 02:17
  #649
Medlem
Fick mitt för någon dag sen (3-fea) men inget alls som mdma. Inget rus över huvudtaget egentligen utan gick direkt in på typ "andra dagen öm i kroppen" modus. Synd som fan, antingen så blir jag blåst varje gång jag försöker hitta en trevlig kväll eller så har kemikalier helt slutat fungera för mig.. Gissar på att det är försäljarna som fifflar. Jag har ju ett bra liv utan depp eller sömnproblem och är inte beroende av nått, så borde inte ha tvärbrända receptorer..
Citera
2018-02-13, 05:56
  #650
Medlem
KneKhis avatar
Flera månader sedan jag tog denna så har glömt bort hur den är men minns att den gav effekt på små doser även om jag valde att kraftigt öka dom. Min fråga är om den går att dygna på och återdosera med om man håller sig till små doser eller är det bara att glömma? Blir det mer dopamin känsla på låga doser eller dominerar serotoninet där också? 3F-PVP är kanske bättre för det ändamålet men associerar pv analoger med nojja, hjärtklappning och en hel del andra otrevliga bieffekter.
Citera
2018-02-14, 13:25
  #651
Medlem
Funkar 1-2 dagar på mig, sen måste jag ta uppehåll för att känna nått
Citera
2018-02-15, 09:08
  #652
Medlem
Har lite frågor. Svara gärna på en eller flera av dom

1. Jag tog 1.5g lyrica igår, 0.25mg Flualprazolam igårkväll och 0.25mg till nu imorse. Funkar det att ta 3-fea idag eller kommer jag inte känna någonting?
2. Hur länge behöver jag vänta från att jag tog flualpran?
3. Är det dumt att ha kvar lyrica i kroppen när man tar 3-fea? (med tanke på kramanfall o så)
4. Blir man lätt nojjig på denna substansen (nojjar ofta över min fysiska hälsa på tjack t.ex.) eller har nojja och sånt inget att göra med val av cs?
Citera
2018-02-15, 14:15
  #653
Medlem
Vems batch är bäst tycker ni?
Citera
2018-02-17, 20:24
  #654
Medlem
Testat tidigare med goda effekter, iv 0.15 + till alldeles idiotmycket. Nu undrar jag om det är någon som använder venflaxin och kan säga hur det påverkar upplevlsen av 3-fea? Eller om det rent av är extra skadligt och bör undvikas helt och hållet?
Citera
2018-02-21, 07:15
  #655
Medlem
Har beställt 5 gram av denna substans från asken nu, det anländer imorgon eller på fredag skulle jag tro.
Jag har aldrig tagit RC speed förut men har vart bensodiazepinberoende i ca 4 år, det startade med första flubbet som kom, jag vet knappt vad jag inte skulle ge för en påse såna i dagsläget, flodhästbedövning detdär..
Anyway, jag är någorlunda van vid ladd och affe men har ingen riktig tolerans, det är mer en festgrej.
Är det något speciellt jag borde tänka på nu första gången? tänkte starta runt ~100mg för att få en första "rejäl" kick, sedan fylla på vartefter och köra ett race nu i helgen.

Vad tror ni? tips?
Jag är ganska förväntansfull faktiskt, det ska bli roligt att testa något nytt!
__________________
Senast redigerad av Rosqvist 2018-02-21 kl. 07:32.
Citera
2018-02-21, 07:29
  #656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMirror
Har lite frågor. Svara gärna på en eller flera av dom

1. Jag tog 1.5g lyrica igår, 0.25mg Flualprazolam igårkväll och 0.25mg till nu imorse. Funkar det att ta 3-fea idag eller kommer jag inte känna någonting?
2. Hur länge behöver jag vänta från att jag tog flualpran?
3. Är det dumt att ha kvar lyrica i kroppen när man tar 3-fea? (med tanke på kramanfall o så)
4. Blir man lätt nojjig på denna substansen (nojjar ofta över min fysiska hälsa på tjack t.ex.) eller har nojja och sånt inget att göra med val av cs?


Det borde vara stenlugnt, jag använder 1-2mg flual utspritt, dagligen. Använder också nästan alltid 600-900 lyra vid första intaget av någonting uppåt för att boosta lite, det är ju bara mig personligen, och ingen känner ju dig själv bättre än du. Men jag skulle säga att det är hur lugnt som helst, du skulle ju kunna ta 0.25-0.5mg Flual samtidigt som du intar 3-FEAn, det brukar jag göra med uppåtdroger.
Jag har också vart orolig för krampanfall, men det har vart när jag vart uppe i 2-3g lyra och en massa amfetamin, om jag då får skakningar i kroppen så brukar jag ta 0.5-1 mg Flual och/eller en ikto om det finns tillgängligt, sätta mig ner och stänga ögonen en stund och försöka slappna av.
Om det blir riktigt illa så blir det 1mg flual eller 2st 2mgs ikto under tungan och sen ligga i framstupa sidoläge i en sängen eller i en soffa, och ser till att någon är nära och handlingsberedd, det är inte många gånger det har hänt men det har också vart på väldigt höga doser, något krampanfall har jag dock aldrig råkat ut för (på grund av det vi diskuterar).
__________________
Senast redigerad av Rosqvist 2018-02-21 kl. 07:32.
Citera
2018-02-22, 02:04
  #657
Medlem
Fick hem miTT idag. Du kommer bli så besviken säger jag bara... kan hända att du får en bättre batch. Men mitt va inte potent för 5 öre. Efter jag intagit ca 0,8 utspritt på x antal Tim,började jag få en sån djävulsk spänning på käken.. trodde ett jag att jag skulle bita sönder mina tänder. Nästa grej som kom va att jag började se skevt, nästan som en GHB känsla infann sig i kroppen och kunde inte slappna av. Ingen uppåt känsla , inga endorfin påslag och bara massa spänningar i hela kroppen.



Citat:
Ursprungligen postat av Rosqvist
Har beställt 5 gram av denna substans från asken nu, det anländer imorgon eller på fredag skulle jag tro.
Jag har aldrig tagit RC speed förut men har vart bensodiazepinberoende i ca 4 år, det startade med första flubbet som kom, jag vet knappt vad jag inte skulle ge för en påse såna i dagsläget, flodhästbedövning detdär..
Anyway, jag är någorlunda van vid ladd och affe men har ingen riktig tolerans, det är mer en festgrej.
Är det något speciellt jag borde tänka på nu första gången? tänkte starta runt ~100mg för att få en första "rejäl" kick, sedan fylla på vartefter och köra ett race nu i helgen.

Vad tror ni? tips?
Jag är ganska förväntansfull faktiskt, det ska bli roligt att testa något nytt!
Citera
2018-02-22, 19:50
  #658
Medlem
Har kört runt 500 mg 3-fea sedan igår runt 15:00 och tog min sista dos (bomb runt 100 mg) och känner fortfarande av det. Kreativ, energi men samtidigt trött i ögonen och god eufori.
Värt att nämna innan jag ställer frågan är väl att jag har kört MDMA ungefär varannan dag dom senaste 7-8 dagarna, och Amfetamin tog jag senast för 2-3 dagar sedan och hade kört ungefär 7-8 dagar där med.

Jag vet att det inte är nyttigt, men tror ni att jag kan blanda lite mdma till de sista 3-fea som jag tänkte bomba nu?. Sista, sen blir de benzo, och försöka sova när ruset lagt sig, sen slänger eller ger jag bort resten av MDMA't!
Vill egentligen bli av med det, men kan inte med att kasta
Citera
2018-02-22, 19:53
  #659
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
jag har kört MDMA ungefär varannan dag dom senaste 7-8 dagarna, och Amfetamin tog jag senast för 2-3 dagar sedan och hade kört ungefär 7-8 dagar där med.

Jag vet att det inte är nyttigt, men tror ni att jag kan blanda lite mdma till de sista 3-fea som jag tänkte bomba nu?
Sluta på en gång. Det du håller på med är ren jävla galenskap (och inte på något roligt sätt - snarare tragiskt).
Citera
2018-02-22, 20:14
  #660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Sluta på en gång. Det du håller på med är ren jävla galenskap (och inte på något roligt sätt - snarare tragiskt).
Håller med dig. Det är oerhört tragiskt. Vet inte varför jag fick sånt behov av att ta mdma varannan dag. Misstänker att det antingen va bankat, eller att jag försökte ersätta det fula.
Fullt medveten om galenskapen, och närmar mig beslutet att slänga mdma't men de tar emot fysiskt nästan. Tack för att du har förstånd nog att säga som det är. Det uppskattas här bland dårar (jag)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback