Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-12-13, 10:05
  #1
Medlem
hellshits avatar
Är det nån som vet nåt om spelet? När det släpps i sverige?
Citera
2006-09-02, 22:48
  #2
Medlem
Rains avatar
Orkade inte starta en egen tråd så jag undrar för jag läste på **tonH*ran att dem gav getaway ett + och sa att det vart hur kasst som hellst, medans jag tyckte det var underbart. Tänker nästan skicka klagobrev.
Citera
2006-09-02, 23:35
  #3
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rain
Orkade inte starta en egen tråd så jag undrar för jag läste på **tonH*ran att dem gav getaway ett + och sa att det vart hur kasst som hellst, medans jag tyckte det var underbart. Tänker nästan skicka klagobrev.


Jag gillade också Getaway . Riktigt skön story och goa miljöer
Citera
2006-09-02, 23:37
  #4
Medlem
Rains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n
Jag gillade också Getaway . Riktigt skön story och goa miljöer

tidningens kommentar om nya Gangs of london till psp var inte ett nytt getaway? vi tror på det värsta. JÄVLA IDIOTER!!! HUR FÅR MAN HITTA PÅ SÅ MYCKET?
Citera
2006-09-03, 00:22
  #5
Medlem
Spelet är askul, men styrningen är väl ett bakslag.

Samt en massa sköna citat
Citat:
Charlie Jolson: It's time for Englishmen to stand up for what it is to be English. Fuck the Euro, the fox and the 'ounds, Bobby Moore and the 'ammers. Two World Wars, One World Cup. Feet and inches, pounds and ounces. Beer and Cockles down the Mile End Road.
[singing]
Charlie Jolson: Land of 'ope and glory/Mother of the Free/How shall we extol thee/who are born to thee...
Citat:
[Torturing Johnny Chai]
Jake Jolson: C'mon Jackie Chan!
Citat:
Jake Jolson: [to Eyebrows and Walter] What did he call me?
Big Walter: A Mormon.
Jake Jolson: What the fuck's that?
Grievous: You know, Mormon - them bible-bashers that come round knocking on your door telling you that Jesus is a fucking Yank.
Hittade dock inte skönaste citaten då Charlie Jolson säger vad han tycker och tänker om konkurensen ifrån kineserna och jamaicanerna

Spela även The Getaway: Black Monday
Citera
2006-09-03, 01:16
  #6
Medlem
Rains avatar
Det var alltså inte bara jag som älskade spelen.. Phew. Det med auto aim hade jag nog aldrig? Minns bara att min kompis slutade spela på uppdrag 7 (POLISHUSET) min bror klarade det efter ett fåtal försök. Jag klara även det hos en kompis och minns att det var kämpigt,stort,långt och den feta mannen var äckligt seg.
Citera
2006-09-03, 11:45
  #7
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rain
Det var alltså inte bara jag som älskade spelen.. Phew. Det med auto aim hade jag nog aldrig? Minns bara att min kompis slutade spela på uppdrag 7 (POLISHUSET) min bror klarade det efter ett fåtal försök. Jag klara även det hos en kompis och minns att det var kämpigt,stort,långt och den feta mannen var äckligt seg.

Ja fy fan, det uppdraget var inte lätt
Citera
2006-09-03, 13:32
  #8
Medlem
Rains avatar
Black Monday var iaf ett nöje att spela igenom , tröttnade aldrig , bara ett trist uppdrag. Man var bruden och skulle smyga i ett garage , just Sneak E´m Up hatar jag så det tog ett tag innan man testat alla vägar man kunde gå Men mp5an var hur skön som helst , och samma sak med storyn som kunde ändra sig beroende på hur man gick/gjorde.
Citera
2006-09-06, 09:16
  #9
Medlem
Rubbes avatar
Fan , jag fastnade på en bana där man var på en båt eller nåt. Ska fan ta upp det här spelet ur lådan igen. The Getaway är nog världens mest underskattade spel nånsin. Alla tidningar sågade det, men jag vet många som haft jävligt kul med det här spelet. Ett guldkorn.
Citera
2006-09-08, 02:29
  #10
Medlem
Gnidarns avatar
jag tjackade Getaway till ps2 och jag måste säga att jag blev lite besviken vet dock inte på vad men trist var det iaf. iofs så är jag en sånn person som tröttnar på spel väldigt fort. kommer inte ens ihåg när jag klarade ett spel helt och hållet. lite charmigt var det allt att man körde på vänster sida av vägen vilket tog ett tag att lära sig
Citera
2007-12-17, 19:56
  #11
Medlem
Jag har fastnat på kapitel 15 på Black monday. Väldigt störande när man sitter fast på samma ställe i veckor..

Uppdraget är att hitta lapptopen som ligger på övervåningen. Men problemet är att det är väldigt mycket poliser samt att man inte har någon form av vapen..

Någon som kan ge mig hjälp?

Tack på förhand
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback