Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-28, 20:14
  #1
Avstängd
Tjääääna Flashback

Jo, ska ut på krogen i Sthlm på valborg (behöver inga tips om att hemma fest är bättre, och nej jag ska inte till Uppsala) och undrar vilka klubbar som har bra drag på valborg? Jag har aldrig tidigare varit på krogen på valborg så jag vet inte vilka ställen som har mycket folk. Annars känner jag till Stockholms nattliv jävligt väl eftersom jag bor här. Men iaf, dela gärna med er av era egna erfarenheter?

Tack på förhand.
Citera
2014-04-28, 22:12
  #2
Avstängd
Buuuuuump??
Citera
2014-04-29, 15:07
  #3
Medlem
plowhs avatar
Dom flesta nattklubbar kör något event imorgon, och det lär vara mycket folk på dom populärare ställena. Vet att Collage,Solidaritet , Magenta, Ambassadeur, Kristall och 2:35:1 har valborgsfirande imorgon. Skriv upp dit på listan och var där i hyffsad tid. Det lär inte vara så svårt att hitta någonting att göra imorgon oavsett vad du känner för.
Citera
2014-04-29, 16:24
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av plowh
Dom flesta nattklubbar kör något event imorgon, och det lär vara mycket folk på dom populärare ställena. Vet att Collage,Solidaritet , Magenta, Ambassadeur, Kristall och 2:35:1 har valborgsfirande imorgon. Skriv upp dit på listan och var där i hyffsad tid. Det lär inte vara så svårt att hitta någonting att göra imorgon oavsett vad du känner för.

Ok tack för svaret. Ja det är kul att höra att det verkar vara folk kvar i Stockholm också. Annars verkar det fan som att varenda kotte vill tagga till Uppsala. Tyvärr kan inte polarna så det får bli Sthlm.
Citera
2014-04-29, 18:53
  #5
Medlem
tror Josefinas på dagen kommer vara kul
Citera
2014-04-30, 19:29
  #6
Medlem
Vilka 18+ klubbar har öppet idag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback