Citat:
Ursprungligen postat av
VerbalSlaughter
Söderort grabbarna är ett gäng ropp-torskar från Ösmo.
Salva***e har vart med från början även Andr~ huruvida dom rekryterat Maur**** från Skogås eller Husse** som är från Älvsjö vet jag icke.
Dessa grabbar hänger i Ösmo/Nynäshamn och leker tunga eller ah leker och leker, vem som helst är tuff när man knaprar pungkulor på burk (roppar). Dom går runt och bötfäller folk för minsta lilla och säljer diverse droger. Men som sagt dom hänger i en jävla håla där inte många säger ifrån förutom Nynäshamn där "väst" folket pissar på dom om man säger så. Dessa är ett gäng wannabe thugs som sätt för mycket film som gör idiot grejer påverkade.
Jag tvivlar starkt på att dom ens vet vilka dom jiddrar med, jag personligen skulle inte palla jiddra med Barte* för han är helt jävla slut även Jimm* men långt ifrån i den grad som Bart** . Och även nu när Mick* är död så blir det en hel del fler sura miner, förövrigt döm inte hunden efter håret. Mick* var även han dum i huvudet men långt ifrån i den mån som de övriga, men han gillade att käfta påverkad han med.
Angående milut** vet jag icke om han är inblandad men är de så är det ännu mer synd om dessa söderort grabbar.
Angående skottskadad i foten så är de Andr*** som blev skjuten utav sin egna, dvs salvato** pågrund av att han sprang runt och skröt lite för mycket om vad dom gjort, så hela jävla Nynäshamn vet. Som sagt ett gäng snorungar som inte vart med i gamet tillräckligt länge. Dom vet sin ort och nynäs men nu är dom i Stockholm och för smaka riktiga grabbar.
Jag är inte på någons sida men vet mycket om båda håll så kan säga vad som är vad.
Och klaga inte på stavning, stycke, komma osv för jag bryr mig ändå inte.
/en ur "gamet"
Detta vara det enda initierade inlägg på länge, tack! Så upprinnelsen har inget med 90 kg Cannabis i Skogås alls att göra?