2014-12-11, 23:55
Medlem
tempeZZts avatar
Kan man slippa alla "in med Philip, in med Philip" nu d kanske?
2014-12-11, 23:56
Medlem
donnanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilchino-ilsovrano
Tack sjlv donnans! Trist att mitt (och alla andras) tips om Anna inte hll hela vgen. Inte fr mig d allts, ven om jag inte ogillar Anna fr fem re.

Suger ju faktiskt att man inte kan haka p efterfesten nu... den dr virrpannan Felicia verkar vara s uppmrksamhetskt att hon nog skulle kunna tnka sig att dda ngon i kvll fr publicitet.

Tack s mkt, du med ! ja, nu r det ju klart o ver iaf....

Jag hller med dig, varfr kan de inte filma lite frn efterfesten ?! r en sn kftsmll nu nr vinnaren r korad o man inte fr se ett jota mer

Felicia var fruktansvrd.... o Jessica 2012, herregud som man kan stra sig p folk
O Marcel o Sipan, de var s vidriga att jag knappt ens kan skriva deras namn *ryser*
2014-12-11, 23:56
Medlem
Tempas avatar
S sknt att inte Anna vann. Vi ses nsta ssong boys and girls, fr vad vore bb utan flashback?
2014-12-11, 23:57
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Tack alla fr den hr ssongen!

Hoppas man satsar lite mer och gr en ny ssong som gr i Kanal 5 s fr man fler tittare. Vi ses!

Bsta vore om Meter Film & Television som gjorde BB 20002006 fick gra BB igen.
2014-12-11, 23:58
Medlem
sodamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qin
Lser p ngon supportergrupp att Anders r SD-anhngare. Ngon som vet mer om det hr? Hittar inget p google
Vill du printa/kopiera vad du lst?
2014-12-11, 23:59
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnans
Tack s mkt, du med ! ja, nu r det ju klart o ver iaf....

Jag hller med dig, varfr kan de inte filma lite frn efterfesten ?! r en sn kftsmll nu nr vinnaren r korad o man inte fr se ett jota mer

Felicia var fruktansvrd.... o Jessica 2012, herregud som man kan stra sig p folk
O Marcel o Sipan, de var s vidriga att jag knappt ens kan skriva deras namn *ryser*

Dagsschemat r ju inte slut n. Str att man fr se klipp och intervjuer frn efterfesten frn kl. 00.00
2014-12-12, 00:58
Medlem
donnanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Dagsschemat r ju inte slut n. Str att man fr se klipp och intervjuer frn efterfesten frn kl. 00.00
oki ! har ej tittat p schemat idag tack !

Sg p bigbrotherblogg.se att de ska vara med p Whiteroom inatt o komma med bilder frn festen imorn

edit: schemat r borta redan..
Senast redigerad av donnans 2014-12-12 kl. 01:02.
2014-12-12, 01:08
Medlem
Tack fr en vldigt underhllande trd allihopa, blivit mnga lnga ntter med Big Brother och er

Vi syns nsta ssong om det nu blir ngon sdan!
2014-12-12, 01:10
Medlem
Jasongenovas avatar
Fan kan avsnittet komma upp p play snart?
2014-12-12, 01:10
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Haha detta med mobbning, verkar som att mnniskor anvnder det ordet s mycket nufrtiden s det finns fan ingen mening med det!

Mobbning enligt mig r vl nr man fr ngon att m dligt hela tiden och konstant r otrevlig och rent av hemsk. Var lngesedan jag sett ngot snt, ordet anvnds flitigt men det r lika skrattretande varje gng. I Anders fall s skmtar han bara med glimten i gat, och vissa svaga sjlar tl sklart inte snt. Man mrker ju nr det r mobbning som sjlvklart r tragiskt, och nr det r skmtsamt. Om man nu ska anvnda ordet mobbning s fort det r ngot litet fel som sgs s r det ju fan likabra att hlla kft! Tack

klart att det finns vrre situationer, men nd mobbning
2014-12-12, 01:18
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasongenova
Fan kan avsnittet komma upp p play snart?

Brukar inte komma frrn dagen efter nr det varit live men finns att ladda ner i alla fall.
2014-12-12, 01:22
Medlem
Hrliga nyheter! Blev exakt som jag trodde. Inte fr att skryta eller ngonting, men jag tar och citerar mig sjlv ...

Citat:
Ursprungligen postat av Kassmchin
Det str mellan Anders och Anna. Har sedan tidigare satsat 500:- p Anders till oddset 5.0. S str fast vid det!

Utver dem, tror jag nog att Erland svl som Pelle kan bli farliga. Mnga underskattar Pelle. Han har dock en frdel s tillvida att han har en strre utvecklingspotential n de andra. Han har nnu inte peakat. De som tar mycket plats, r roliga och spelar det sociala spelet vl redan frn dag 1, blir ltt en aning repetitiva efter 100 dagar.

Pelle andra sidan, som brjade med en lg profil, kan naturligtvis vxla upp och med det uppfattas som ny och frsch i sin personlighet mot slutet.

Men vi fr se om han r s pass begvad!

Skrivet i mitten av oktober (sida 2548) ...

Jag hoppas att ni tog rygg!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in