2014-12-11, 23:31
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4N0NYM
Snyggt! Du skulle lagt ett bet, var säkerligen bra odds på Anders då

Jo lätt att vara efterklok men tänkte faktiskt aldrig ens tanken att betta om det. Visste faktiskt inte ens att det fanns bet om det men det borde man kanske ha insett. Finns ju bet om det allra mesta nu.
2014-12-11, 23:32
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skibi
Jessica?

Hette hon inte så... Hon som pratade HELA tiden... Vi kallade henne för Jexicon eller något... Hon kunde allt, visste allt, pratade hela tiden...
2014-12-11, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Hette hon inte så... Hon som pratade HELA tiden... Vi kallade henne för Jexicon eller något... Hon kunde allt, visste allt, pratade hela tiden...
Jo , fy vad jobbig hon var!
2014-12-11, 23:35
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
Kallar du det mobbning har du inte kollat på tidigare säsonger.
klart jag har, men detta är mobbing med
2014-12-11, 23:36
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Även om säsongen varit upp och ned så har vi ju fått några riktiga BB legendarer...

Krissy som varit nominerad flest gånger i BBs historia, väckt tittarnas och deltagarnas hat men lyckats hålla sig kvar ända tills dagen innan final... Tror inte jag tyckt så illa som en deltagare någonsin... (eller jo Jessica förra säsongen)

Christoffer helt klart mest underhållning... helt sjukt rolig person...

Finns säkert någon mer som platsar också... Philip, Pelle, Thomas... kanske TB också (med rätt folk i huset kunde det nog blivit ännu fler konflikter med TB)...

Thomas när han stod ute på gården och sjöng, det var bland det bästa jag har sett
http://vimeo.com/106818693
2014-12-11, 23:36
Medlem
Naiths avatar
Citat:
Stämmer. Sjukt jobbig person.

Citat:
Jessica?
http://bigbrotherblogg.se/images/2.jpg
2014-12-11, 23:38
Medlem
sodamans avatar
Citat:
Jessica?

Hemsk människa
2014-12-11, 23:40
Medlem
Citat:
Är Anna så här korkad...

Devetdu - Anna hur känns det, du föll på mållinjen?
Anna - Föll gjorde jag väl inte?

Hon är så korkad för det är knappast den första dumma kommentaren hon "föll" / fällt (see what I did there).
2014-12-11, 23:40
Medlem
Eirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnans
Jaha ja Anders vann... trist men jag gratulerar honom iaf fällde tom en liten tår !

Hoppas han gör ngt riktigt kul för pengarna !!

...o inte ger sin morsa allt, hon som Alltid sett på BB o Alltid önskat att Hon var med

Haha, ville Anders mamma vara med i BB?! Det hade sett ut det.
Hon verkar se honom som sin lilla pojke så hon ville väl vara där för att hålla allt ont borta
och amma honom. Hon var väldigt snabb med att säga att Andres inte kände något för Anna etc.
Vad tusan vet hon om det egentligen?! Usch, sådana där mammor alltså. Det är nästan snuskigt!
2014-12-11, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naith
Stämmer. Sjukt jobbig person.

Tack. Kom inte ihåg någon som hette Jessica, men det är väl för att hon var en av de första som lämnade.
2014-12-11, 23:43
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnans
Har tidigare säsonger röstat för flera lax, men inte blev Jag lyckligare för det, så denna säsong har jag hållt igen o lika Glad är jag för det.

Det har varit kul o ibland en smula enerverande att skrivas med alla er här på detta härliga forum

Tack.

Tack själv donnans! Trist att mitt (och alla andras) tips om Anna inte höll hela vägen. Inte för mig då alltså, även om jag inte ogillar Anna för fem öre.

Suger ju faktiskt att man inte kan haka på efterfesten nu... den där virrpannan Felicia verkar vara så uppmärksamhetskåt att hon nog skulle kunna tänka sig att döda någon i kväll för publicitet.
2014-12-11, 23:45
Medlem
Fishyyyys avatar
Kul för Anders, nån har redan gjort en falsk facebook och instagram av han..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in