Bara jag som tror att det finns en ngorlunda stor risk fr att Anders ska ka? Fr att de gamla deltagarna hellre ser Anna eller Erland som vinnare och Anders r strsta konkurrenten?
Bara jag som tror att det finns en ngorlunda stor risk fr att Anders ska ka? Fr att de gamla deltagarna hellre ser Anna eller Erland som vinnare och Anders r strsta konkurrenten?
Jag hller me dig.. tror det finns en risk fr det jaa. Skulle vara riktigt trkigt om dom rstade ut Anders. Men tyvrr finns det en risk fr det ja.
Vore nog bst fr samhllet om de stannade dr inne fr alltid.
Det r ju tur att dom inte inkluderas i Pisa-rapporten lngre... D hade svenska skolvsendet ftt lgga ner fr gott! s sjukt kass allmnbildning! Och d menar jag alla drinne!
Lste p BB-bloggen hur dom krde igenom freeze, larmet och skrcknatten.
Kan det vara s att produktionen har inget att klippa in till avsnittet s dom mste gra deltagarna aktiva terigen?
Lste p BB-bloggen hur dom krde igenom freeze, larmet och skrcknatten.
Kan det vara s att produktionen har inget att klippa in till avsnittet s dom mste gra deltagarna aktiva terigen?
enligt nt schema ja. men allt blir fuckt upp fr X har bombhotat nt plan fr Philip inte fr vara med
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!