Citat:
Ursprungligen postat av
Mhael
Hur menar du att outa sig skulle kunna hjälpa? Antingen så blir det en självoutning som får stå kvar, eller så bannas han för att han outat en medlem, men då försvinner ju bara inlägget han skrivit, inte trådarna som fanns innan.
För det första citerade jag någon annans text vilket jag byggde min på, håll dig OT!
Men då jag inte riktigt är en regelslav så: Okej, då är det dummare än vad jag trott! "Outningen" blir kvar och "outaren" försvinner - varför ha en regel om regelbrottets resultatet blir kvarstående? Möjligtvis en aspirering till att stoltsera med "45 859 967 inlägg"?
Men om "tramsinlägg"regeln införs i samma inlägg som "självoutningen" sker, för det kan väl inte vara subjektivt att "självoutning och "främlingsoutning" är separata ting?, vilket bör medföra att: trams trams trams trams, användare X är privatperson Y, trams trams trams varpå inläggen bör raderas samt kollas om samma "trams" finns i samma tråd.
Jag menar vidare att en ickesäker "outning" är väl definierbart som trams samt ett regelbrott mot användarnas anonymitet?
Jag lär mig regler, eller begränsningar vilket det bör benämnas som, allteftersom... Har du koll på Svensk författningssamling från början till slut?