Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-22, 22:25
  #1
Medlem
Baseballbats avatar
Hej!

Jag och min sambo gjorde slut. Long story short, vi ska försöka igen som särbos.

Hur som helst så verkar hon inte förstå att jag verkligen inte vill vara i hennes nya lägenhet. Jag vill inte sova där eller ens vara där.

Det är en sjukt sunkig lägenhet som håller på att renoveras för det är allt för mycket svart mögel.
Den är så otroligt lyhörd att grannarna klagar ifall man lyssnar på Spotify ifrån mobilen. (Som att jag vill ha sex där liksom?)
Hon har inget där. Inget internet, inga kanaler, ingen dator. Nada.

Dessutom ligger lägenheten verkligen på andra sidan stan. Så det tar nästan 1h för mig att ta mig till henne då jag inte har körkort.

Min lägenhet är fräsh, otroligt ljud isolerad, det finns allt man kan tänka sig. Yeah you name it.

Men hon blir så ledsen över att jag inte vill vara där. Hur ska jag få henne att förstå att jag inte vill det?
Citera
2014-04-22, 22:31
  #2
Medlem
Prata med henne lugnt och samlat så ska det nog eventuellt gå in. Det tar ett tag ibland innan polletten trillar ned sas.

Varför ska ni vara hos henne när ni lika gärna kan vara hos dig?

Fattar inte...
Citera
2014-04-22, 22:34
  #3
Medlem
Benyameans avatar
Vilken toppenkille du verkar vara! Jag antar att det var hon som gjorde slut?

Du kanske borde se till hennes behov istället för att bara tänka på din egen bekvämlighet?
Sopa.
Citera
2014-04-22, 22:46
  #4
Medlem
8xxSeriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Vilken toppenkille du verkar vara! Jag antar att det var hon som gjorde slut?

Du kanske borde se till hennes behov istället för att bara tänka på din egen bekvämlighet?
Sopa.
Idiot.

Säg åt henne precis som du skrivit här, hennes lägenhet suger. Inget fel med det.
Citera
2014-04-22, 22:47
  #5
Medlem
MrFishboys avatar
Allmänt ---> Akuten

/Mod
Citera
2014-04-22, 22:54
  #6
Medlem
edm4lifes avatar
Okej hon kanske inte har finaste lägenheten men du får ändå försöka vara lite ödmjuk och kanske vara där ändå? Komigen det borde väl komma naturligt om det är någon man bryr sig om? Du borde stötta henne och hjälpa henne att fixa lägenheten och uppmuntra henne till det istället för att bara försöka undvika det.
Citera
2014-04-22, 23:00
  #7
Medlem
edm4lifes avatar
Citat:
Fan vad lyckligt att hitta en tjej på 26 som inte har särat för varenda tribaltattuerade tragedi hon har hittat. - zonarosa

Såg din signatur och tyckte att den verkade iallafall lite relevant i det här sammanhanget.

Kan det vara så att du har en lite smått cocobello kvinnosyn?
Citera
2014-04-22, 23:04
  #8
Avstängd
therefores avatar
Vad är problemet? Säg exakt allt du har skrivit här, säg även det att "vi kan förhelvete inte ens knulla utan att grannarna kommer får ta del utav det. Dra till med att du inte har lust att bli sjuk pga äckel mögel. Det får hon acceptera helt enkelt.

Börjar hon grina efter det så fråga varför hon grinar så vet du nog hur du ska lösa det om hon ger anledningen till varför.

Och ja, jag är fullt seriös med att du ska nämna att du kommer vilja knulla ostört.
__________________
Senast redigerad av therefore 2014-04-22 kl. 23:06.
Citera
2014-04-22, 23:04
  #9
Medlem
Cerises avatar
Varför blev du tillsammans med en tjej som du vet att du inte kan stå ut med, i det här fallet på grund av hennes hem?
Citera
2014-04-22, 23:16
  #10
Medlem
Malkos avatar
Är det samma tjej? (FB) Jag vill försöka - Men kan jag komma över det?
Citera
2014-04-22, 23:28
  #11
Medlem
nth_londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Är det samma tjej? (FB) Jag vill försöka - Men kan jag komma över det?

TS kommer göra nya trådar varannan vecka för att kunna tämja den där besten. Dags att sätta ner foten rejält angående hennes piss-lya. Hon ska bara vara tacksam över att du tagit tillbaka henne.
Citera
2014-04-23, 00:16
  #12
Medlem
SexSexSexs avatar
hon tycker också attdet är en skitlägenhet, hon är förvirrad över allt strul med den och vill att u kommer dit en timme en gång och talar om för henne hur allt ska göras så att hon kan sluta ha panik


tjejer har ofta jävligt svårt att veta vad deras beteende beror på, då behöver dom en kille som talar om det så att dom kan använda hjärnan till att vila sej från sej själva
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback