2021-10-31, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Fick andra dosen innan midsommar.

Det konstiga är att första gången det hände var dagen innan jag började ta RAD. Sen försvann det efter två dagar. Sen har jag känt samma sak enstaka dagar efter det. Väldigt skumt.

Hur har det gått?

Det låter som om du "bara" åkt på en efterhängsen förkylning.
Jag har haft en exakt likadan nu, det senaste, och jag går inte på någon sarm.
Citera
2021-10-31, 23:56
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Hur har det gått?

Det låter som om du "bara" åkt på en efterhängsen förkylning.
Jag har haft en exakt likadan nu, det senaste, och jag går inte på någon sarm.

Mår bättre nu och kuren går bra. Känner dock ingen effekt än, men det brukar ju ta 3-4 veckor innan man känner av effekt från Rad. Är på 17e dagen imorgon.
Citera
2021-11-03, 22:28
Medlem
Nosstocks avatar
Någon som har erfarenhet av att köra 20mg LGD om dagen?
Om ja, vad tyckte ni och hur länge körde ni?

Har tidigare kört 10-12mg ED med fina resultat.
Citera
2021-11-06, 20:54
Medlem
Nja, vettefan alltså. Tycker LGD 4033 är helt värdelöst även på 10 MG, åtminstone för mig. Började på 5 MG sen 10 MG nu under två veckor. Ser ju knappt någon skillnad på 4 veckor även fast jag gått upp 7 KG. Lär väl vara 90 % vatten. Enda jag ser är fluffvikt och mindre definition. Något större men marginellt om man tittar på bilder före efter.

Wow, kunde lika väl fått det som en naturlig bulk under dessa 4 veckor. Rekommenderar inte LGD, eller så svarar jag bara dåligt på det. Tänkte köra 8 veckor men tveksamt på om det ens är värt det ärligt talat.

1/10 i betyg.

Bild före efter: https://imgur.com/a/705fKoa

Annan före bild: https://imgur.com/a/FnjqZ2V
Senast redigerad av testingxrat3d 2021-11-06 kl. 21:18.
Citera
2021-11-06, 22:01
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Nja, vettefan alltså. Tycker LGD 4033 är helt värdelöst även på 10 MG, åtminstone för mig. Började på 5 MG sen 10 MG nu under två veckor. Ser ju knappt någon skillnad på 4 veckor även fast jag gått upp 7 KG. Lär väl vara 90 % vatten. Enda jag ser är fluffvikt och mindre definition. Något större men marginellt om man tittar på bilder före efter.

Wow, kunde lika väl fått det som en naturlig bulk under dessa 4 veckor. Rekommenderar inte LGD, eller så svarar jag bara dåligt på det. Tänkte köra 8 veckor men tveksamt på om det ens är värt det ärligt talat.

1/10 i betyg.

Bild före efter: https://imgur.com/a/705fKoa

Annan före bild: https://imgur.com/a/FnjqZ2V

Lite skillnad tycker jag att det är.

Vilket märke kör du?
Citera
2021-11-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Lite skillnad tycker jag att det är.

Vilket märke kör du?

Ja lite grann, men enligt mig något jag likväl kunde fått på naturlig väg under samma tidsintervall så hade förväntat mig mer. Deusmedical vilket ska vara legit.
Senast redigerad av testingxrat3d 2021-11-06 kl. 22:44.
Citera
2021-11-07, 11:28
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ja lite grann, men enligt mig något jag likväl kunde fått på naturlig väg under samma tidsintervall så hade förväntat mig mer. Deusmedical vilket ska vara legit.

Det är inget märke jag skulle rekommendera tyvärr.
Citera
2021-11-07, 11:39
Medlem
Citat:
Det är inget märke jag skulle rekommendera tyvärr.

Enligt vadå, din magkänsla eller inbillning? Det är legit och köpt från en av de största mest populäta shopen (g*ranten)
Citera
2021-11-07, 16:29
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Enligt vadå, din magkänsla eller inbillning? Det är legit och köpt från en av de största mest populäta shopen (g*ranten)

Bara hört negativt om det av bekanta tyvärr. Och eftersom du knappt har växt så säger det sig självt.
Citera
2021-11-07, 17:56
Medlem
Citat:
Bara hört negativt om det av bekanta tyvärr. Och eftersom du knappt har växt så säger det sig självt.

Mjaha. Vad jag läst ska det vara legit, finns ju mycket om de på internet och alla grönar dem. Vad körde du då för märke? Får se på blodproven efter jag har gjort klart det hur det ser ut. Har ju gått upp 7 KG så något gör det väl antar jag.
Citera
2021-11-07, 18:05
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Mjaha. Vad jag läst ska det vara legit, finns ju mycket om de på internet och alla grönar dem. Vad körde du då för märke? Får se på blodproven efter jag har gjort klart det hur det ser ut. Har ju gått upp 7 KG så något gör det väl antar jag.

Jag kör SC Pharma.
Citera
2021-11-10, 18:02
Medlem
Jagozars avatar
Nu börjar äntligen effekterna av Rad att märkas av.

Vikter som jag tidigare hade problem med bara flyger upp nu. Pumpen är bättre, men vaskuläriteten har inte kommit igång än. Känner även ett större självförtroende än normalt, speciellt på gymmet.

Värt att nämna är att jag är på dag 26 i kuren.
Senast redigerad av Jagozar 2021-11-10 kl. 18:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in