2022-03-11, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Sarms kan troligtvis vara den mest hypade skiten som finns därute. Jag har bara erfarenhet utav rad140. Jag körde drygt 9 veckor, inte en enda resultat förutom pump på gymmet och min egna testosteron var ner i botten när jag klev av plus blev mer tunnhårig.

De där bilderna som ni ser på nätet eller hypen om att det ska ge resultat, lita inte på de, det är personer som tar sarms med flera olika preparat samtidigt eller är på Testo E samtidigt som de tar rad140.

Du måste fått bunk sarms. Tog rad140 i 8 veckor. Åt likadant men blev hårdare och mer rippad samt som exempel sköt bänk upp från 100kg till 120kg

Ingen PCT för min del, tog ca 2 veckor så mådde jag prima igen
Citera
2022-03-12, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJaneInMeBrain
Du måste fått bunk sarms. Tog rad140 i 8 veckor. Åt likadant men blev hårdare och mer rippad samt som exempel sköt bänk upp från 100kg till 120kg

Ingen PCT för min del, tog ca 2 veckor så mådde jag prima igen

Jag tror det mesta som sägs vara sarms i Sverige är fejk. Många får säkert dianabol, winstrol eller annan oral steroid istället. Jag testade lgd och fick noll resultat.

När man läser resultat, effekt, bieffekter och vad folk upplever av sarms så verkar det skilja sig väldigt mycket när man läser här jämfört med amerikanska forum. Verkar tex vara vanligt med leverproblem här.

Vet inte jag skulle våga testa "sarms" inköpt i Sverige igen.
Citera
2022-03-13, 10:50
Medlem
s44ms avatar
Jag o gubbarna funderar på att köpa hem sarms och testa. Ni som kör det liquid. Vad löser ni upp det med? Så jävla mycke enklare o droppa ner några droppar i morgon kaffet istället för piller tycker jag åtminstone..
Citera
2022-03-13, 10:59
Medlem
Fizzbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Jag o gubbarna funderar på att köpa hem sarms och testa. Ni som kör det liquid. Vad löser ni upp det med? Så jävla mycke enklare o droppa ner några droppar i morgon kaffet istället för piller tycker jag åtminstone..

Nu dricker jag inte kaffe men tror inte det kommer maskera den kemiska smaken utan istället kommer nog hela koppen bli vidrig. Bättre med något man sveper i sig bara.

Har själv bara testat Mk677 som orala droppar och det fungerade bäst med apelsinjuice, ta lite juice i glaset lagom för två svep och droppa i.
Citera
2022-03-13, 13:22
Medlem
Gabbegy000s avatar
Hej!
När på dagen är det bäst att ta rad-140?
Citera
2022-03-13, 14:43
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Hej!
När på dagen är det bäst att ta rad-140?

Direkt på morgonen innan frukost. Det är stimulerarande och kan störa nattsömnen om man tar det senare på dagen.
Citera
2022-03-13, 14:47
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Man köper det i flytande form. Man gör det inte flytande själv.

Om du vill förstöra ditt morgonkaffe kan du göra så. SARMs i flytande form har ofta kraftig och vidrig besk smak.
Citera
2022-03-13, 17:40
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Man köper det i flytande form. Man gör det inte flytande själv.

Om du vill förstöra ditt morgonkaffe kan du göra så. SARMs i flytande form har ofta kraftig och vidrig besk smak.

Då är jag med så pulvret blir inte upplöst i vatten?? Vissa pulver blir ju det men antagligen inte sarms. Va e det då som gör att den smakar hewlvete?? Safe att inta eller löser dom upp det till vätska med farliga ämnen?? Dåligt insatt på sarms dom fanns inte förr he he
Citera
2022-03-13, 20:48
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Då är jag med så pulvret blir inte upplöst i vatten?? Vissa pulver blir ju det men antagligen inte sarms. Va e det då som gör att den smakar hewlvete?? Safe att inta eller löser dom upp det till vätska med farliga ämnen?? Dåligt insatt på sarms dom fanns inte förr he he

Går att göra egen flytande SARM med Dimetylsulfoxid (DMSO) och glycerin för tjockare konsistens. Skulle dock inte rekommendera att laborera med att göra egen flytande SARM om du inte vet vad du håller på med och t.ex kan räkna ut exakt hur många milligram 1ml kommer att innehålla i slutändan.
Citera
2022-03-14, 11:25
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Går att göra egen flytande SARM med Dimetylsulfoxid (DMSO) och glycerin för tjockare konsistens. Skulle dock inte rekommendera att laborera med att göra egen flytande SARM om du inte vet vad du håller på med och t.ex kan räkna ut exakt hur många milligram 1ml kommer att innehålla i slutändan.

Är det inte en risk att stoppa i sig DMSO och glycerin eller klarar kroppen de? Ser vissa som löser upp med ethanol, är de inte stora risker att dricka sån?
Citera
2022-03-14, 20:32
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Är det inte en risk att stoppa i sig DMSO och glycerin eller klarar kroppen de? Ser vissa som löser upp med ethanol, är de inte stora risker att dricka sån?

DMSO är inte farligt att förtära i små mängder. 1ml om dagen skulle tom ett barn klara av utan problem.

"Using the monkey as an example, it would take more than 1.6 pounds applied to the skin or 0.6 pounds taken by mouth or injected directly into the blood stream, to have a 50% mortality rate in a group weighing 150 pounds each.

Other studies have shown that DMSO has low acute toxicity and is practically non-toxic (LD50>5 g/kg) by ingestion or dermal application."

Källa: https://www.gaylordchemical.com/environmental-health-safety/dmso-health-safety/
Senast redigerad av Jagozar 2022-03-14 kl. 20:38.
Citera
2022-03-20, 09:34
Medlem
s44ms avatar
Citat:
DMSO är inte farligt att förtära i små mängder. 1ml om dagen skulle tom ett barn klara av utan problem.

"Using the monkey as an example, it would take more than 1.6 pounds applied to the skin or 0.6 pounds taken by mouth or injected directly into the blood stream, to have a 50% mortality rate in a group weighing 150 pounds each.

Other studies have shown that DMSO has low acute toxicity and is practically non-toxic (LD50>5 g/kg) by ingestion or dermal application."

Källa: https://www.gaylordchemical.com/environmental-health-safety/dmso-health-safety/
Tack för bra svar med källa! Vad är dmso's användnings områden egentligen? Till hästar såg jag någonting om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in