• 4
  • 5
2014-04-26, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdran
Om jag ska bygga muskler ordentligt ja, kanske? Men annars då. Om jag vill ha lust, ork, bli pigg och få energi och allt sådant?

Vill du ha sexuell lust, så har Apoteket relativt bra hjälpmedel med vetenskapligt stöd:
http://www.apoteket.se/privatpersone...?Varuid=248881

Funkar dock egentligen lika bra för att öka en trött människa och öka en fysisk prestation.

Vill du bara bli pigg, drick, kaffe, energidryck, Celsius eller ta Mivitotal Sport.
Citera
2014-04-26, 23:42
Bannlyst
Citat:
Jo, får kolla upp det igen då om det finns någon legit shop för allt det där

Det sjuka är dock att jag märker av resultat efter 20-30 min med zma.

Med tribilus märkte jag av skillnad efter 5-7 min! Helt plötsligt nyss så blev jag sugen penis reste sig typ och så. Det märkliga var att det avtog i sin tur inom 30 min lol nästan helt.. Fattar ingenting..

Tog både zma och tribilus samtidigt, vilket kanske är fel, även om man kan kombinera dessa? Tänkte att när zma:n kicka in kanske det tog bort effekten av tribulus?

Tribulus tar flera veckor innan det får någon effekt. Sluta trolla.
Citera
2014-04-27, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
Vad ska du kombinera och varför? Svårt att svara annars. Vad ska du med Maca till?

Man kan inte bara blanda lite skit och tro att en kyckling ska uppstå.

Jag skrev en lista på allt jag har, men kan skriva om den

Tested maca
Tribilus testobooster
L-tyrosin
5-HTP
ZMA

Maca skulle vara bra för sexlusten läste jag i något forum, haha?
Citera
2014-04-27, 00:42
Medlem
Citat:
Vill du ha sexuell lust, så har Apoteket relativt bra hjälpmedel med vetenskapligt stöd:
http://www.apoteket.se/privatpersone...?Varuid=248881

Funkar dock egentligen lika bra för att öka en trött människa och öka en fysisk prestation.

Vill du bara bli pigg, drick, kaffe, energidryck, Celsius eller ta Mivitotal Sport.

Det står LUST KVINNA!? Kan jag som man ta denna, eller ska jag ha något LUST MAN då eller?! Det enda som eventuellt bara är för kvinnor är ju L-largin skiten, den vet jag finns för både män och kvinnor, resten kan nog båda könen ta? Finns det en för män med?

TILLÄGG: Såg nu att det fans LUST MAN också, men tydligen ska inte män få b2 utan b1 och inte rosenrot utan massa annat skit? Dessutom ska jag inte få folsyra som man heller? Detta verkar ju vara värsta skojprodukterna.. Kanske är bra ändå att ta b1, b12, selen, l-largin, ginseng och e-vitamin som jag inte tror jag tar idag iaf XD
Senast redigerad av Fladdran 2014-04-27 kl. 00:48.
Citera
2014-04-27, 00:43
Medlem
Citat:
Tribulus tar flera veckor innan det får någon effekt. Sluta trolla.

Så alla som får effekt trollar alltså? Jag fick ju effekt, men det vara bara den gången tyvärr :/
Citera
2014-04-27, 00:55
Bannlyst
Tribulus funkar inte fort, tyvärr. Placebo eller annat du intagit. L-Arginin är till för att vidga blodkärlen och har funnits i PWO´s i många år.

Men vad är syftet med din udda kombo av tillskott? Ska du ligga, växa, orka eller bara må bra?
Citera
2014-04-27, 01:06
Medlem
Citat:
Tribulus funkar inte fort, tyvärr. Placebo eller annat du intagit. L-Arginin är till för att vidga blodkärlen och har funnits i PWO´s i många år.

Men vad är syftet med din udda kombo av tillskott? Ska du ligga, växa, orka eller bara må bra?

Mitt första syfte är att få sexlust, som inte existerar i dagsläget.

Mitt andra syfte är att må bra, bli utvilad när jag sover, vara avslappnad och inte spänd, ta bort stress och dylikt, få mer energi och ork.

Sedan om detta även hjälper mig på gymmet så är väl det bra, men det är inte mitt huvudsyfte nej
Citera
2014-04-27, 01:14
Bannlyst
Citat:
Mitt första syfte är att få sexlust, som inte existerar i dagsläget.

Mitt andra syfte är att må bra, bli utvilad när jag sover, vara avslappnad och inte spänd, ta bort stress och dylikt, få mer energi och ork.

Sedan om detta även hjälper mig på gymmet så är väl det bra, men det är inte mitt huvudsyfte nej

Sexlust - Lust Man, bra kost, motion
Sömn - ZMA, kanske 5-HTP. Prova Melatonin.
Ork - Koffein, ginseng, rosenrot, ingefära, grönt te.
Citera
2014-04-28, 13:34
Medlem
Wulfgars avatar
I ditt fall skulle jag leta efter tillskott som ökar de androgena faktorerna (manliga egenskaper) och inte anabola faktorerna (muskelbyggande). Många produkter försöker ha balansera dessa 2 effekter till den ene eller andres fördel.

DAA ca 3g
Selenium (paranötter) ca 6 st om dagen
Dvitamin ca 5000 IU om dagen
Äggula 1-2 st per dag
Extrakt av ostron

Lite tips
Citera
2014-04-29, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wulfgar
I ditt fall skulle jag leta efter tillskott som ökar de androgena faktorerna (manliga egenskaper) och inte anabola faktorerna (muskelbyggande). Många produkter försöker ha balansera dessa 2 effekter till den ene eller andres fördel.

DAA ca 3g
Selenium (paranötter) ca 6 st om dagen
Dvitamin ca 5000 IU om dagen
Äggula 1-2 st per dag
Extrakt av ostron

Lite tips

Kommer detta ge mig lust tror du? Trots jag har noll i dagsläget? :C
Citera
2014-04-29, 00:29
Bannlyst
Citat:

Jag kan bara re-sampla mitt tidigare inlägg.

Vitamin B1,B6,B12,Vitamin C, Vitamin E. Magnesium, Selen och Zink.

http://www.apoteket.se/privatpersone...?Varuid=248880
Citera
2014-04-29, 21:04
Medlem
Wulfgars avatar
Citat:

Tja! Ja det är min åsikt. I synnerhet har höga doser av mineralerna Zink (från exempelvis Ostronextrakt), Magnesium och Selenium bra effekt i synergi med Ginseng.

http://www.apoteket.se/privatpersone...?Varuid=248880 är en bra produkt om du enbart är ute efter just att boosta libidon/lust.

De andra ämnen jag angav har andra fördelar för hälsan, livskvaliten, midjan och muskelbyggande.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in