Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-17, 23:21
  #1
Medlem
Akilles-själs avatar
Era gubbar och gummor här inne med en förkärlek till innre utveckling. Hur många gånger har du trippat på din favorit, och vilken är den?
Tänkte också slå ett slag för lsd hära då jag tycker det funkar mer som alkohol och cannabis än tex datura och salvia gör.
Och vad är egentligen din starkaste lsd fövrängning, rent som "hallis" då menat?
Har inte upplevt mer än intensivare färger, röster, rörelser i preferin och mindre inbilningar någon sekund är det samma hos er?
Däremot ser jag världen ur en annan synvinkel som med tex cb, känner ni så med?
Citera
2014-04-20, 01:24
  #2
Medlem
Battery6s avatar
Hittills har jag provat svamp, LSD, DMT och 4-ho-met. Av alla dessa är svamp det jag haft dom starkaste tripparna på då jag aldrig fått tag i riktigt bra syra. På svamp har jag så att säga kommit in i en helt annan värld där inget av verkligheten längre existerar. I form av hallisar har jag sett allt möjligt i det tillståndet som är alldeles för svårt att beskriva hur jag än försöker.

Jag lovar dig att du också kan komma till det stadiet det handlar bara om dos och vana, desto mer man trippar desto bättre förstår man sig på det. Tar jag en redig dos svamp kan jag komma in i det stadiet med vilje och lämna det lika väl med vilje, om jag nu inte har blandat med massa röka och grejer så att jag är helt borta. Man måste liksom dyka in i sig själv för att komma in riktigt på djupet, saker som kan hjälpa är definitivt cb samt lustgas, från min egen erfarenhet. Lustgas skickade mig till total egodöd, där jag för en liten stund inte visste vad jag var för något tills jag helt plötsligt kände mig själv återvända till mitt medvetande och inse att jag är den jag är. Cannabis kan vara lite mycket om man inte är van att röka och trippa samtidigt, så om du inte har gjort det ta det lugnt i början, när man är van dock kan man i princip röka hur mycket som helst.

Låter som om du inte har haft en riktigt stark tripp skulle jag påstå. Det du beskriver i form av hallisar är typ det jag upplevt på väldigt kass LSD och jag skulle inte ens jämföra dom tripparna med dom riktiga jag har haft på svamp, framöver hoppas jag få tag i bra LSD och uppleva det fullt ut med då jag knappast tror att det är sämre så länge man får en riktig dos.
__________________
Senast redigerad av Battery6 2014-04-20 kl. 01:26.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback