Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-17, 13:48
  #1
Avstängd
flashbackups avatar
Ett flertal händelser har skett denna månaden med kanaler som utgått / bytts ut eller plats.
På C More Hits, ursprungligen kanal 46 nu 49, står det att den bytt plats men jag har aldrig fått in 49 då den varit en HD kanal.
C More Hits ska "dela" kanaltid med C More Live HD av någon jävla anledning!

Hur ska jag få in den? Gjorde kanalsökning men har aldrig fått in den som sagt.

Kräva pengar av Boxer?
Citera
2014-04-17, 17:23
  #2
Medlem
Du behöver en mottagare med stöd för DVB-T2 (HD-Kanalerna), du kan kontrollera om du har en sådan genom att prova kanalplats 61 (SVT 1 HD), får du in den men inte 49 så behöver du troligen komplettera antennen med ett VHF-tillägg då den sista frekvensen sänds på VHF-bandet i vissa områden, du kan kontrollera själv på www.teracom.se

Får du inte in SVT 1 HD så behöver du en ny box oavsett
Citera
2014-04-20, 09:56
  #3
Avstängd
flashbackups avatar
jahopp..

tydligen måste man ha en HD box nu för att kunna se porr.

känner mig så ociviliserad.
Citera
2014-04-21, 11:04
  #4
Medlem
Bombaysapphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
jahopp..

tydligen måste man ha en HD box nu för att kunna se porr.

känner mig så ociviliserad.

Du vet om att det finns porr på internet? On demand så att säga.
Citera
2014-04-21, 11:22
  #5
Avstängd
flashbackups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
Du vet om att det finns porr på internet? On demand så att säga.

Jo men vill inte sitta och snuska ner vid datorn. Samt grannar har full insyn, jo jag har drapperi men man ser ändå vid sidan om.
Citera
2014-04-21, 11:48
  #6
Medlem
Bombaysapphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
Jo men vill inte sitta och snuska ner vid datorn. Samt grannar har full insyn, jo jag har drapperi men man ser ändå vid sidan om.

De kan väl skita i om du kollar lite porr och tar en runk? Inget att skämmas över, alla gör det
Citera
2014-07-04, 16:10
  #7
Avstängd
flashbackups avatar
skaffade bara boxer pga C More och dess porrutbud (även om jag inte förstår varför de alltid har en softcorefilm efter hardcorefilm, borde ju vara tvärtom som en uppvärmning dvs).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback