Har skaffat mig MBP och nr jag frsker uppdatera de olika apps i datorn och loggar in p mitt apple konto s krver den att jag ska fylla i kort information fr eventuella framtida kp i app store, men jag vill inte fylla i nt snt information s hur skippar jag detta eftersom det lter mig inte fortstta och uppdatera?
Logga in App Store, g in p Konto (i listan till hger), tryck p Redigera till hger om betalningsstt, sen trycker du p knappen det str [Ingen] (i listan ver olika bankkort/kreditkort) och slutligen Klar.
Det gr inte, nr jag loggar in s kommer det en ruta fram dr det str "Apple-ID har nnu inte anvnts med App Store" sen nr klickar p granska s kommer jag till betalningsinformationen, allts jag har ingen genvg.
Det gr inte, nr jag loggar in s kommer det en ruta fram dr det str "Apple-ID har nnu inte anvnts med App Store" sen nr klickar p granska s kommer jag till betalningsinformationen, allts jag har ingen genvg.
D har du skapat det p "fel" stt, och mste drmed lgga in korrekt betalinformation (vilket du dock kan ta bort sfort du har lagt in det)
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!